logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja cyfrowa następnej generacji – nowe ekrany Iiyama 4K digital signage

  PR 27.04.2018, przeczytano 795 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie firmy iiyama pojawiła się właśnie nową linia potężnych – dosłownie i w przenośni – profesjonalnych wyświetlaczy digital signage. Urządzenia dostępne są w rozmiarach od 43 do 86” i wyróżniają się rozdzielczością 4K, wąskimi ramkami oraz przystosowaniem do nieprzerwanej pracy (również w modelu 24/7).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-cyfrowa-nastepnej-generacji-%E2%80%93-nowe-ekrany-iiyama-4k-digital-signage,36340,artykul.html

Nowe, charakteryzujące się najwyższą jakością obrazu, łatwością obsługi i niezawodnością, modele iiyama idealnie nadają się do budowy zaawansowanych systemów DS. Praktycznie nieograniczony czas pracy wybranych modeli, rozdzielczość 4K, a także dostęp do wbudowanego oprogramowania do zarządzania treścią (w zależności od serii) pozwala na przedstawienie klientom angażujących przekazów multimedialnych, dzięki którym prezentowana oferta znacznie zyskuje na atrakcyjności.

Nowa linia podzielona jest na dwie serie. W skład pierwszej, oznaczonej symbolem 40 (LExx40UHS), wchodzą wyświetlacze o przekątnych 43”, 55”, 65”, 75” oraz 86”. Urządzenia te projektowano z myślą o pracy w trybie 18 godzin dziennie przez 7 dni w tygodniu, wyłącznie w trybie panoramicznym (w orientacji poziomowej - landscape). Pracują one pod kontrolą systemu Android i oferują użytkownikom możliwość korzystania z aplikacji iiSignage, która pozwala na łatwe tworzenie treści reklamowych i zarządzanie nimi z poziomu komputera PC podłączonego do tej samej sieci. Dzięki temu autorskiemu oprogramowaniu, nabywca otrzymuje do dyspozycji praktycznie kompletne rozwiązanie do przygotowywania i prezentowania dowolnych treści multimedialnych.

W skład drugiej serii – 50 (LHxx50UHS) – wchodzą ekrany o przekątnych 50”, 55” oraz 65”. To urządzenia dla użytkowników, którym zależy na nieprzerwanym prezentowaniu treści multimedialnych w trybie 24/7 i możliwości instalacji w orientacji poziomej lub pionowej. Ekrany te oferują także czujnik jasności, który automatycznie dopasowuje podświetlenie ekranu do aktualnych warunków oświetleniowych.

Wszystkie nowości wykorzystują zaawansowane panele AMVA3 oraz IPS LED. Gwarantuje to najwyższą jakość obrazu, żywe, naturalne kolory oraz doskonałą prezentację najdrobniejszych nawet detali, które za sprawą rozdzielczości 4K będą zawsze idealnie widoczne, zarówno na tych największych, jak i mniejszych modelach z nowych serii.

Ceny poszczególnych modeli kształtują się następująco:

  • LE4340UHS-B1 (18/7) 2 900zł
  • LE5540UHS-B1 (18/7) 3 900zł
  • LE6540UHS-B1 (18/7) 6 900zł
  • LE7540UHS-B1 (18/) 15 700zł
  • LE8640UHS-B1 (18/7) 23 430
  • LH5050UHS-B1 (24/7) 4 990zł
  • LH5550UHS-B1 (24/7) 6 600zł
  • LH6550UHS-B1 (24/7) 9 500zł

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764