logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja cyfrowa następnej generacji – nowe ekrany Iiyama 4K digital signage

  PR 27.04.2018, przeczytano 791 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie firmy iiyama pojawiła się właśnie nową linia potężnych – dosłownie i w przenośni – profesjonalnych wyświetlaczy digital signage. Urządzenia dostępne są w rozmiarach od 43 do 86” i wyróżniają się rozdzielczością 4K, wąskimi ramkami oraz przystosowaniem do nieprzerwanej pracy (również w modelu 24/7).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-cyfrowa-nastepnej-generacji-%E2%80%93-nowe-ekrany-iiyama-4k-digital-signage,36340,artykul.html

Nowe, charakteryzujące się najwyższą jakością obrazu, łatwością obsługi i niezawodnością, modele iiyama idealnie nadają się do budowy zaawansowanych systemów DS. Praktycznie nieograniczony czas pracy wybranych modeli, rozdzielczość 4K, a także dostęp do wbudowanego oprogramowania do zarządzania treścią (w zależności od serii) pozwala na przedstawienie klientom angażujących przekazów multimedialnych, dzięki którym prezentowana oferta znacznie zyskuje na atrakcyjności.

Nowa linia podzielona jest na dwie serie. W skład pierwszej, oznaczonej symbolem 40 (LExx40UHS), wchodzą wyświetlacze o przekątnych 43”, 55”, 65”, 75” oraz 86”. Urządzenia te projektowano z myślą o pracy w trybie 18 godzin dziennie przez 7 dni w tygodniu, wyłącznie w trybie panoramicznym (w orientacji poziomowej - landscape). Pracują one pod kontrolą systemu Android i oferują użytkownikom możliwość korzystania z aplikacji iiSignage, która pozwala na łatwe tworzenie treści reklamowych i zarządzanie nimi z poziomu komputera PC podłączonego do tej samej sieci. Dzięki temu autorskiemu oprogramowaniu, nabywca otrzymuje do dyspozycji praktycznie kompletne rozwiązanie do przygotowywania i prezentowania dowolnych treści multimedialnych.

W skład drugiej serii – 50 (LHxx50UHS) – wchodzą ekrany o przekątnych 50”, 55” oraz 65”. To urządzenia dla użytkowników, którym zależy na nieprzerwanym prezentowaniu treści multimedialnych w trybie 24/7 i możliwości instalacji w orientacji poziomej lub pionowej. Ekrany te oferują także czujnik jasności, który automatycznie dopasowuje podświetlenie ekranu do aktualnych warunków oświetleniowych.

Wszystkie nowości wykorzystują zaawansowane panele AMVA3 oraz IPS LED. Gwarantuje to najwyższą jakość obrazu, żywe, naturalne kolory oraz doskonałą prezentację najdrobniejszych nawet detali, które za sprawą rozdzielczości 4K będą zawsze idealnie widoczne, zarówno na tych największych, jak i mniejszych modelach z nowych serii.

Ceny poszczególnych modeli kształtują się następująco:

  • LE4340UHS-B1 (18/7) 2 900zł
  • LE5540UHS-B1 (18/7) 3 900zł
  • LE6540UHS-B1 (18/7) 6 900zł
  • LE7540UHS-B1 (18/) 15 700zł
  • LE8640UHS-B1 (18/7) 23 430
  • LH5050UHS-B1 (24/7) 4 990zł
  • LH5550UHS-B1 (24/7) 6 600zł
  • LH6550UHS-B1 (24/7) 9 500zł

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764