logo
WIADOMOŚCI

Komunikacja korporacyjna – nowe studia podyplomowe na UW

Mateusz Zawiślak  PR 17.07.2017, przeczytano 317 razy

„Komunikacja korporacyjna” to nowe, roczne studia podyplomowe, które od października bieżącego roku ruszą na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. W programie m.in.: public relations, E-PR i social media, budowa i zarządzanie marką, reklama, sponsoring, CSR i komunikacja wewnętrzna. Zajęcia poprowadzi kadra naukowa UW oraz najlepsi praktycy z rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-korporacyjna-–-nowe-studia-podyplomowe-na-uw,33136,artykul.html

Oferta tematyczna studiów obejmuje kluczowe obszary komunikacyjne, koncentrując się na najważniejszych i najnowszych trendach. Głównymi elementami programu będą zajęcia poświęcone public relations, budowie marki i zarządzaniu nią, sponsoringowi oraz CSR. Uzupełnią je m.in. warsztaty i konwersatoria z komunikacji wewnętrznej, reklamy czy public affairs. Będą również zajęcia praktyczne z media relations, zarządzania w PR i komunikacji kryzysowej, a także poświęcone badaniom efektywności oraz prezentacjom i wystąpieniom publicznym. Wyodrębniona została tematyka nowych mediów opartych o komunikację internetową, szczególnie w zakresie wykorzystania w praktyce mediów społecznościowych.

–  Zintegrowana i efektywna komunikacja nie tylko pozwala wyróżnić się na coraz bardziej zmiennym i wymagającym rynku, ale uniknąć też katastrof wizerunkowych lub zminimalizować straty w sytuacjach kryzysowych. To zaś wymaga kształcenia specjalistów, którzy rozumieją synergię różnych działań komunikacyjnych i ich odpowiedzialność nie tylko za słowo, ale również m.in. za reputację firmy. Mając na uwadze przyszłość zawodową absolwentów nauka odbywa się głównie w formie warsztatów pod okiem doświadczonych managerów z bogatym doświadczeniem w różnych dziedzinach komunikacyjnych – mówi  pomysłodawca nowego kierunku, dr Jarosław Kończak z Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. – Rozwój i zmiany w komunikacji również w biznesie są faktem, a to wymaga nowych kadr i nowych umiejętności.

Absolwenci będą posiadać ugruntowaną wiedzę dotyczącą funkcji, celów, narzędzi i kanałów komunikacyjnych oraz grup interesariuszy. Zdobędą również wiedzę z zakresu budowy i komunikacji marki, znajomość sposobów definiowania grup docelowych, sposobów pozycjonowania marki, procesów wprowadzania marek na rynek, czynników wpływających na wartość i siłę marki oraz zagadnienia rebrandingu. Zasób uzyskanej wiedzy i umiejętności przygotowuje absolwentów do podjęcia pracy w strukturach komunikacji korporacyjnej, działach i departamentach zarządzania marką, sponsoringowych oraz komórkach PR i CSR w korporacjach, instytucjach i zarówno organizacjach biznesowych, jak i budżetowych, samorządowych oraz non-profit.

– Cieszymy się, że zostaliśmy zaproszeni do wykładania elementów komunikacji korporacyjnej na nowym kierunku. Obserwuję stale rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. komunikacji korporacyjnej – mówi Paweł Bylicki, prezes zarządu agencji Public Dialog, jeden z wykładowców nowego kierunku studiów. – Potrzebuje ich zarówno biznes, jak i agencje PR czy administracja publiczna. W modułach, jakie prowadzimy w ramach studiów, mocno stawiamy na formę warsztatową, ćwiczeń oraz prezentowania realnych case study. W mojej opinii skonstruowany program da słuchaczom maksimum użytecznej wiedzy i praktycznych umiejętności, które będą mogli wykorzystać w karierze zawodowej.

Studia zaczynają się w październiku 2017 i składają się z dwóch semestrów. W czasie każdego semestru odbywa się pięć dwudniowych zjazdów zlokalizowanych w salach wykładowych Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Uniwersytet Warszawski

www.wdib.uw.edu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
poniedziałek 25.06.2018, 166 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone