logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja marki Bonduelle na 25-lecie w Polsce

  PR 20.03.2017, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

Bonduelle to światowy lider w produkcji warzyw. Od 160 lat na świecie i już od 25 lat w Polsce dostarcza na rynek warzywa najwyższej jakości. Markowy lider warzyw  w puszkach w Polsce, z sukcesem rozwija także sprzedaż warzyw mrożonych, uprawianych i produkowanych w fabryce na Kujawach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-marki-bonduelle-na-25-lecie-w-polsce,31870,artykul.html

Na  25 lecie firmy w Polsce marka przygotowała nową komunikację reklamową wspierającą  przede wszystkim Bonduelle Kukurydzę złocistą, która jest słodka i chrupka z natury. Segment kukurydzy w Polsce to blisko 50% sprzedaży kategorii i Bonduelle od lat jest markowym liderem tego segmentu. Lepsze życie jest pełne warzyw,  dlatego w spocie reklamowym pojawia się informacja promująca także szeroką gamę produktów - mixów kukurydzy, szczególnie polecając kukurydzę z chili i z czerwoną fasolą, produkty o wysokiej dynamice sprzedaży.

- Rozwijając kategorię warzyw w Polsce od 25 lat,  poprzez  intensywne działania promocyjno reklamowe Bonduelle Polska promuje  zdrowy styl życia oraz jedzenie warzyw dla zdrowia i przyjemności - wskazuje Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu.

Już od 20 marca 2017 spot Bonduelle będzie obecny na ekranach telewizorów konsumentów w kluczowym okresie sprzedaży warzyw w puszce. Reklamę  zobaczy blisko 16 mln osób w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN i stacjach tematycznych.

Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Red 8 Advertising - wieloletni partner realizujący strategię komunikacji marki w Polsce. Za zakup mediów odpowiada agencja Vizeum.

Źródło: Bonduelle

www.bonduelle.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764