logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja na przełomie 2020/2021 kluczowym aspektem dla Maxisport z Rzeszowa

  PR 13.05.2021, przeczytano 374 razy
ilustracja

Dla Szkoły Aktywnego Wypoczynku „Maxisport” z Rzeszowa rok 2020 okazał się bardzo trudny podobnie jak dla innych firm i organizacji z branży turystycznej. Mimo to właściciele marki uznali, że to najlepszy czas na zmianę komunikacji i podkreślenie jej znaczenia w kontekście prowadzenia działalności na obszarze całego Podkarpacia oraz pobliskich rejonów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-na-przelomie-2020-2021-kluczowym-aspektem-dla-maxisport-z-rzeszowa,391445,artykul.html

Metamorfoza wizerunku i komunikacji została oparta na autorskich zdjęciach, pomysłach i we współpracy z lukaszmajewski.com. Trwa od listopada zeszłego roku.

Zwiększony zasięg i możliwości dotarcia z informacjami ze strony internetowej, postami z mediów społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz kampaniami mailingowymi w połączeniu z zaradnością właścicieli i pracowników „Maxisport” przyniosły pożądany efekt. Pojawiło się wiele nowych, chętnych osób na spędzenie aktywnego czasu nawet w bardzo trudnych momentach. Działania miały na celu zbliżenie potencjalnym zainteresowanym: oferty zimowej, letniej i misji firmy.

Sama szkoła posiada wielu specjalistów z kilku lub kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie bezpiecznego spędzania czasu na różne sposoby.

- W tak trudnych dla turystyki czasach nie dajemy za wygraną. Dzięki kontaktom, które podtrzymywaliśmy w social mediach z naszymi obecnymi klientami, a także tym, które pozyskaliśmy, jesteśmy przekonani, że nasze wysiłki i trud włożony w utrzymanie się firmy Maxisport na rynku przyniesie jeszcze lepsze efekty. Dziękujemy wszystkim wspaniałym mamom, które nam zaufały, powierzyły i będą powierzać pod opiekę swoje pociechy. To dzięki Wam mamy siłę, aby wciąż się rozwijać i wierzyć w lepsze jutro - podkreśla Marcin Sobczak, CEO Maxisport

Obecnie z powodzeniem trwa nabór na półkolonie i letnie wyjazdy, które są kierowane zarówno dla dzieci, młodzieży jak i dorosłych.

ilustracjastrzałka

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: majaluki



majaluki o sobie:

Wsparcie marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe firm. Designer, prowadzenie kont social media: Facebook, Twitter, Instagram, Google Moja Firma, Pinterest i inne.
Więcej o mnie - http://www.lukaszmajewski.com/o-mnie.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764