logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja na przełomie 2020/2021 kluczowym aspektem dla Maxisport z Rzeszowa

  PR 13.05.2021, przeczytano 890 razy
ilustracja

Dla Szkoły Aktywnego Wypoczynku „Maxisport” z Rzeszowa rok 2020 okazał się bardzo trudny podobnie jak dla innych firm i organizacji z branży turystycznej. Mimo to właściciele marki uznali, że to najlepszy czas na zmianę komunikacji i podkreślenie jej znaczenia w kontekście prowadzenia działalności na obszarze całego Podkarpacia oraz pobliskich rejonów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-na-przelomie-2020-2021-kluczowym-aspektem-dla-maxisport-z-rzeszowa,391445,artykul.html

Metamorfoza wizerunku i komunikacji została oparta na autorskich zdjęciach, pomysłach i we współpracy z lukaszmajewski.com. Trwa od listopada zeszłego roku.

Zwiększony zasięg i możliwości dotarcia z informacjami ze strony internetowej, postami z mediów społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz kampaniami mailingowymi w połączeniu z zaradnością właścicieli i pracowników „Maxisport” przyniosły pożądany efekt. Pojawiło się wiele nowych, chętnych osób na spędzenie aktywnego czasu nawet w bardzo trudnych momentach. Działania miały na celu zbliżenie potencjalnym zainteresowanym: oferty zimowej, letniej i misji firmy.

Sama szkoła posiada wielu specjalistów z kilku lub kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie bezpiecznego spędzania czasu na różne sposoby.

- W tak trudnych dla turystyki czasach nie dajemy za wygraną. Dzięki kontaktom, które podtrzymywaliśmy w social mediach z naszymi obecnymi klientami, a także tym, które pozyskaliśmy, jesteśmy przekonani, że nasze wysiłki i trud włożony w utrzymanie się firmy Maxisport na rynku przyniesie jeszcze lepsze efekty. Dziękujemy wszystkim wspaniałym mamom, które nam zaufały, powierzyły i będą powierzać pod opiekę swoje pociechy. To dzięki Wam mamy siłę, aby wciąż się rozwijać i wierzyć w lepsze jutro - podkreśla Marcin Sobczak, CEO Maxisport

Obecnie z powodzeniem trwa nabór na półkolonie i letnie wyjazdy, które są kierowane zarówno dla dzieci, młodzieży jak i dorosłych.

ilustracjastrzałka

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: majaluki



majaluki o sobie:

Wsparcie marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe firm. Designer, prowadzenie kont social media: Facebook, Twitter, Instagram, Google Moja Firma, Pinterest i inne.
Więcej o mnie - https://www.lukaszmajewski.com/o-mnie.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764