logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja na przełomie 2020/2021 kluczowym aspektem dla Maxisport z Rzeszowa

  PR 13.05.2021, przeczytano 672 razy
ilustracja

Dla Szkoły Aktywnego Wypoczynku „Maxisport” z Rzeszowa rok 2020 okazał się bardzo trudny podobnie jak dla innych firm i organizacji z branży turystycznej. Mimo to właściciele marki uznali, że to najlepszy czas na zmianę komunikacji i podkreślenie jej znaczenia w kontekście prowadzenia działalności na obszarze całego Podkarpacia oraz pobliskich rejonów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-na-przelomie-2020-2021-kluczowym-aspektem-dla-maxisport-z-rzeszowa,391445,artykul.html

Metamorfoza wizerunku i komunikacji została oparta na autorskich zdjęciach, pomysłach i we współpracy z lukaszmajewski.com. Trwa od listopada zeszłego roku.

Zwiększony zasięg i możliwości dotarcia z informacjami ze strony internetowej, postami z mediów społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz kampaniami mailingowymi w połączeniu z zaradnością właścicieli i pracowników „Maxisport” przyniosły pożądany efekt. Pojawiło się wiele nowych, chętnych osób na spędzenie aktywnego czasu nawet w bardzo trudnych momentach. Działania miały na celu zbliżenie potencjalnym zainteresowanym: oferty zimowej, letniej i misji firmy.

Sama szkoła posiada wielu specjalistów z kilku lub kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie bezpiecznego spędzania czasu na różne sposoby.

- W tak trudnych dla turystyki czasach nie dajemy za wygraną. Dzięki kontaktom, które podtrzymywaliśmy w social mediach z naszymi obecnymi klientami, a także tym, które pozyskaliśmy, jesteśmy przekonani, że nasze wysiłki i trud włożony w utrzymanie się firmy Maxisport na rynku przyniesie jeszcze lepsze efekty. Dziękujemy wszystkim wspaniałym mamom, które nam zaufały, powierzyły i będą powierzać pod opiekę swoje pociechy. To dzięki Wam mamy siłę, aby wciąż się rozwijać i wierzyć w lepsze jutro - podkreśla Marcin Sobczak, CEO Maxisport

Obecnie z powodzeniem trwa nabór na półkolonie i letnie wyjazdy, które są kierowane zarówno dla dzieci, młodzieży jak i dorosłych.

ilustracjastrzałka

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: majaluki



majaluki o sobie:

Wsparcie marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe firm. Designer, prowadzenie kont social media: Facebook, Twitter, Instagram, Google Moja Firma, Pinterest i inne.
Więcej o mnie - https://www.lukaszmajewski.com/o-mnie.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor interaktywny Newline Elara
Monitory interaktywne to narzędzia, które konsekwentnie wpisują się w naszą biznesową, a właściwie cyfrową rzeczywistość. Ekrany dotykowe to najbardziej poszukiwane rozwiązania, pod warunkiem, że są intuicyjne, szybko działają i są bezpieczne. To chyba trzy podstawowe cechy, których powinniśmy wymagać od urządzeń z tej kategorii.
El Padre dla Superbrands
W środę 21 września br. w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się Gala XVI edycji Superbrands. Agencja El Padre po raz kolejny odpowiadała za jej realizację.
Lars Silberbauer nowym dyrektorem marketingu HMD Global
HMD Global, dom urządzeń Nokia, ma przyjemność ogłosić, że Lars Silberbauer został nowym CMO firmy.
Aplikacja Żabka Jush partnerem programów Meczyki.pl
Aplikacja Żabka Jush, umożliwiająca ekspresowe zakupy online nawiązała współpracę z portalem Meczyki.pl. Wspólne działania zaczęły się przy okazji meczu Polska - Holandia w Lidze Narodów i potrwają do końca Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze (20 listopada – 18 grudnia). Marka będzie obecna między innymi w programach na żywo, które...
Tylko policzenie śladu węglowego firmy daje możliwość zbudowania strategii realnych działań dążących do zeroemisyjności. Jako pierwsze w branży komunikacji marketingowej w Polsce zrobiło to Group One. Spółka udostępniła informację o wysokości swoich emisji dwutlenku węgla netto - 31,309.19 tCO2e. Dane pochodzą z raportu opracowanego z pomocą Planetly, który...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764