Dla Szkoły Aktywnego Wypoczynku „Maxisport” z Rzeszowa rok 2020 okazał się bardzo trudny podobnie jak dla innych firm i organizacji z branży turystycznej. Mimo to właściciele marki uznali, że to najlepszy czas na zmianę komunikacji i podkreślenie jej znaczenia w kontekście prowadzenia działalności na obszarze całego Podkarpacia oraz pobliskich rejonów.
Metamorfoza wizerunku i komunikacji została oparta na autorskich zdjęciach, pomysłach i we współpracy z lukaszmajewski.com. Trwa od listopada zeszłego roku.
Zwiększony zasięg i możliwości dotarcia z informacjami ze strony internetowej, postami z mediów społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz kampaniami mailingowymi w połączeniu z zaradnością właścicieli i pracowników „Maxisport” przyniosły pożądany efekt. Pojawiło się wiele nowych, chętnych osób na spędzenie aktywnego czasu nawet w bardzo trudnych momentach. Działania miały na celu zbliżenie potencjalnym zainteresowanym: oferty zimowej, letniej i misji firmy.
Sama szkoła posiada wielu specjalistów z kilku lub kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie bezpiecznego spędzania czasu na różne sposoby.
- W tak trudnych dla turystyki czasach nie dajemy za wygraną. Dzięki kontaktom, które podtrzymywaliśmy w social mediach z naszymi obecnymi klientami, a także tym, które pozyskaliśmy, jesteśmy przekonani, że nasze wysiłki i trud włożony w utrzymanie się firmy Maxisport na rynku przyniesie jeszcze lepsze efekty. Dziękujemy wszystkim wspaniałym mamom, które nam zaufały, powierzyły i będą powierzać pod opiekę swoje pociechy. To dzięki Wam mamy siłę, aby wciąż się rozwijać i wierzyć w lepsze jutro - podkreśla Marcin Sobczak, CEO Maxisport
Obecnie z powodzeniem trwa nabór na półkolonie i letnie wyjazdy, które są kierowane zarówno dla dzieci, młodzieży jak i dorosłych.
Źródło: lukaszmajewski.com