logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja od kuchni – nowy klient Sfery Group

  PR 27.03.2017, przeczytano 504 razy
ilustracjastrzałka

Optymalne połączenie polskiej myśli technicznej i wysokiej jakości gwarantowanej przez najlepsze fabryki zachodniej Europy to znak rozpoznawczy marki KERNAU, która od 1. marca 2017 roku powierzyła Sferze Group działania public relations. Nowy klient wrocławskiej agencji to dobrze znany na rynku dystrybutor nowoczesnego sprzętu AGD, ściśle współpracujący również z jedną z największych w Polsce sieci studiów mebli kuchennych - Max Kuchnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-od-kuchni-%E2%80%93-nowy-klient-sfery-group,31950,artykul.html

W ramach rozpoczętej współpracy Sfera Group odpowiedzialna jest za całokształt działań komunikacji wizerunkowej. Będą to więc relacje z mediami, e-PR, optymalizacja strony internetowej, działania pozycjonerskie i remarketingowe, jak i doradztwo w zakresie promocji unikalnego na polskim rynku produktu – domowego utylizatora bioodpadów - SMART CARA.

Dzielimy się bogatym doświadczeniem

Branża AGD jest bardzo wymagającym obszarem działań komunikacyjnych. Opracowanie i powierzenie długofalowej realizacji strategii w tym obszarze wymaga stałego śledzenia trendów rynkowych, ale też sporego doświadczenia.

– Pozycja eksperta w tym segmencie, zbudowana dzięki długoletniej współpracy z producentami urządzeń klasy premium i markami rozpoznawalnymi na całym świecie, pozwala wyznaczać nam bardzo ambitne cele, zarówno w komunikacji wizerunkowej, jak również w dziedzinie e-marketingu. Nasz dział IT – Sfera Digital sukcesywnie się rozrasta, a więc realizację strategii dla nowego klienta powierzamy zespołowi najlepszych programistów, pozycjonerów i grafików - mówi Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający Sfera Group.

Rozwijamy sferę e-PR

Ambitne zadanie, jakim jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród internautów, Sfera Group będzie realizować wielotorowo. – Pierwszym elementem realizowanej strategii będzie copywriting oraz kompleksowa współpraca z mediami, pozwalająca opracować unikalne i wartościowe treści na temat produktów i samej marki. Kolejnym obszarem naszej pracy będą działania z zakresu pozycjonowania oraz Google AddWords, które ściśle wiążą się również z optymalizacją strony internetowej klienta. Wszystkie te narzędzia mają docelowo zwiększyć efektywność sprzedaży. Ważny punkt będzie też stanowiła współpraca z blogosferą oraz doradztwo w zakresie identyfikacji wizualnej i PR-u korporacyjnego – mówi Magdalena Kuśmierz, Menedżer ds. Strategii Sfera Group.

Źródło: Sfera Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764