IPREX, globalna sieć niezależnych agencji PR, opublikowała pierwszy w branży raport, zawierający analizę komunikacji przywódców wybranych krajów podczas pandemii COVID-19. Stanowi on zbiór porównawczych studiów przypadku z 14 państw – w tym Polski. Materiał powstał we współpracy z more communications agency – jedyną polską agencją działającą w strukturach IPREX.
- Po raz pierwszy na naszych oczach rozgrywa się jeden, wspólny dla całego świata kryzys o tak wielkiej skali. IPREX wykorzystał swoją siłę, jaką jest obecność w 29 krajach, do zbadania, jak różne kultury radzą sobie z tą sytuacją, a także jaka jest w tym rola komunikacji – mówi Jakub Zajdel, CEO more communications agency i IPREX EMEA President.
Raport zatytułowany „What’s Working To Calm Hearts Worldwide” to międzynarodowa analiza przygotowana przez członków IPREX – z perspektywy zarówno obywateli, jak i specjalistów w swojej dziedzinie. Prezentuje globalną ocenę komunikacji rządów i przywódców państw w czasie pandemii COVID-19. Poddane analizie rynki to: Australia, Cypr, Dania, Francja, Niemcy, Grecja, Indie, Irlandia, Japonia, Meksyk, Polska, Szwecja, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone.
- Śledzenie wiadomości na temat COVID-19 w swoim kraju to niemal praca na pełen etat. Piękno tego raportu polega na tym, że ułatwia poszerzenie spojrzenia. Perspektywa międzynarodowa jest częścią mocy IPREX, zwłaszcza w tak trudnym dla wszystkich czasie - mówi Julie Exner, IPREX Global President.
- Pełny raport (w języku angielskim) jest dostępny TUTAJ.
Źródło: more communications agency