logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Komunikacja państw w obliczu pandemii

  PR 20.08.2020, przeczytano 747 razy

IPREX, globalna sieć niezależnych agencji PR, opublikowała pierwszy w branży raport, zawierający analizę komunikacji przywódców wybranych krajów podczas pandemii COVID-19. Stanowi on zbiór porównawczych studiów przypadku z 14 państw – w tym Polski. Materiał powstał we współpracy z more communications agency – jedyną polską agencją działającą w strukturach IPREX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-panstw-w-obliczu-pandemii,388153,artykul.html

- Po raz pierwszy na naszych oczach rozgrywa się jeden, wspólny dla całego świata kryzys o tak wielkiej skali. IPREX wykorzystał swoją siłę, jaką jest obecność w 29 krajach, do zbadania, jak różne kultury radzą sobie z tą sytuacją, a także jaka jest w tym rola komunikacji – mówi Jakub Zajdel, CEO more communications agency i IPREX EMEA President.

Raport zatytułowany „What’s Working To Calm Hearts Worldwide” to międzynarodowa analiza przygotowana przez członków IPREX – z perspektywy zarówno obywateli, jak i specjalistów w swojej dziedzinie. Prezentuje globalną ocenę komunikacji rządów i przywódców państw w czasie pandemii COVID-19. Poddane analizie rynki to: Australia, Cypr, Dania, Francja, Niemcy, Grecja, Indie, Irlandia, Japonia, Meksyk, Polska, Szwecja, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone.

- Śledzenie wiadomości na temat COVID-19 w swoim kraju to niemal praca na pełen etat. Piękno tego raportu polega na tym, że ułatwia poszerzenie spojrzenia. Perspektywa międzynarodowa jest częścią mocy IPREX, zwłaszcza w tak trudnym dla wszystkich czasie - mówi Julie Exner, IPREX Global President.

  • Pełny raport (w języku angielskim) jest dostępny TUTAJ.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764