logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja Plus PR kontynuuje współpracę z Grupą Selena w Polsce

  PR 10.02.2022, przeczytano 805 razy

Komunikacja Plus PR kontynuuje współpracę z Grupą Selena, globalnym producentem i dystrybutorem chemii budowlanej. W ramach umowy agencja prowadzi działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich oraz komunikacji kryzysowej. Komunikacja Plus PR odpowiada również za prowadzenie biura prasowego marki, działania z obszaru media relations, pozycjonowanie eksperckie oraz doradztwo strategiczne. W trakcie dotychczasowej współpracy z K+PR, Grupa Selena korzystała projektowo z usług i kompetencji pozostałych spółek wchodzących w skład Grupy Komunikacja Plus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-plus-pr-kontynuuje-wspolprace-z-grupa-selena-w-polsce,394727,artykul.html

– Regularna współpraca z Komunikacją Plus PR jest dla nas bardzo pomocna w budowaniu profesjonalnej i skutecznej komunikacji Grupy Selena. Elastyczność tej agencji i szerokie możliwości jej działań dają mi poczucie pewności, że otrzymamy wsparcie komunikacyjne i PR-owe, jakiego potrzebujemy – także w dynamicznie zmieniających się okolicznościach. Kontynuacja tej współpracy sprawia, że ze spokojem podchodzę do kolejnych wyzwań zawodowych – mówi Bartosz Solarewicz, PR & Communication Specialist w Grupie Selena.

Komunikacja Plus PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena w październiku 2020 roku. Za kontynuację działań odpowiedzialny będzie obecny zespół projektowy: za doradztwo strategiczne odpowiada Anna Knowska, Group Consulting Director, za realizację działań – zespół na czele z Patrykiem Wojcieszkiem, który pełni funkcję PR Managera.

– Kontynuacja współpracy z Grupą Selena jest ważna dla nas na dwóch poziomach – działania PR korporacyjnego pozostają jedną z wiodących specjalizacji agencji K+PR. Jednocześnie globalny zasięg, ciekawa i konsekwentna strategia biznesowa klienta, dają nam możliwość wsparcia Seleny w obszarach pozostałych naszych spółek w Grupie Komunikacja Plus. Mamy już za sobą realizację badań konsumenckich, pracowniczych, a także wdrożenie projektów naszego działu EB, kreatywnego czy eventowego – mówi Anna Knowska, Group Consulting Director w Grupie Komunikacja Plus.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764