logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja Plus PR rozszerza współpracę ze spółką Skanska

  PR 01.02.2022, przeczytano 865 razy

– Współpracę z Komunikacją Plus rozpoczęliśmy dwa lata temu. W ciągu tych dwóch lat wielokrotnie przekonaliśmy się, że Komunikacja Plus jest godnym zaufania partnerem, na którego wsparcie możemy liczyć. W 2022 chcemy poszerzyć zakres naszych działań komunikacyjnych o dodatkowe elementy takie jak: podcasty czy video blog, dlatego bez wątpliwości zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją, która nas dobrze zna i świetnie potrafi wesprzeć nasze działania – mówi Aleksandra Goller, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Skanska Residential Development Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-plus-pr-rozszerza-wspolprace-ze-spolka-skanska,394623,artykul.html

K+PR rozpoczęła współpracę ze Skanska Residential Development Poland na początku 2020 roku. Za kontynuację współpracy odpowiedzialny będzie obecny zespół projektowy w składzie: Mateusz Haniszewski (lider projektu), Jakub Tokarski oraz Aleksandra Pająk.

– Komunikacja Plus PR od lat specjalizuje się w obsłudze firm z branży nieruchomości. Mamy doświadczenie zarówno w obsłudze firm konstrukcyjnych, jak i deweloperów mieszkaniowych czy biurowych. Kontynuacja współpracy ze spółką mieszkaniową Skanska w Polsce potwierdza jakość naszych działań w tym zakresie. Bardzo się cieszymy, że spółka zdecydowała się na rozszerzenie zakresu umowy o działania CSR i contentowe, które mocno rozwijamy w naszej agencji – podsumowuje Anna Simon, dyrektor zarządzająca Agencji Komunikacja Plus PR.

Skanska Residential Development Poland od kilkunastu lat realizuje w Polsce wysokiej jakości projekty mieszkaniowe. W myśl idei zrównoważonego rozwoju buduje proekologiczne i nowoczesne osiedla. Jest pionierem w zakresie certyfikacji środowiskowej BREEAM oraz budownictwa dostępnego, podlegającego normom certyfikacji Fundacji Integracja „Obiekt bez barier”, co świadczy o jej odpowiedzialnym podejściu do realizowanych inwestycji.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764