logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja Plus PR rozszerza współpracę ze spółką Skanska

  PR 01.02.2022, przeczytano 987 razy

– Współpracę z Komunikacją Plus rozpoczęliśmy dwa lata temu. W ciągu tych dwóch lat wielokrotnie przekonaliśmy się, że Komunikacja Plus jest godnym zaufania partnerem, na którego wsparcie możemy liczyć. W 2022 chcemy poszerzyć zakres naszych działań komunikacyjnych o dodatkowe elementy takie jak: podcasty czy video blog, dlatego bez wątpliwości zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją, która nas dobrze zna i świetnie potrafi wesprzeć nasze działania – mówi Aleksandra Goller, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Skanska Residential Development Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-plus-pr-rozszerza-wspolprace-ze-spolka-skanska,394623,artykul.html

K+PR rozpoczęła współpracę ze Skanska Residential Development Poland na początku 2020 roku. Za kontynuację współpracy odpowiedzialny będzie obecny zespół projektowy w składzie: Mateusz Haniszewski (lider projektu), Jakub Tokarski oraz Aleksandra Pająk.

– Komunikacja Plus PR od lat specjalizuje się w obsłudze firm z branży nieruchomości. Mamy doświadczenie zarówno w obsłudze firm konstrukcyjnych, jak i deweloperów mieszkaniowych czy biurowych. Kontynuacja współpracy ze spółką mieszkaniową Skanska w Polsce potwierdza jakość naszych działań w tym zakresie. Bardzo się cieszymy, że spółka zdecydowała się na rozszerzenie zakresu umowy o działania CSR i contentowe, które mocno rozwijamy w naszej agencji – podsumowuje Anna Simon, dyrektor zarządzająca Agencji Komunikacja Plus PR.

Skanska Residential Development Poland od kilkunastu lat realizuje w Polsce wysokiej jakości projekty mieszkaniowe. W myśl idei zrównoważonego rozwoju buduje proekologiczne i nowoczesne osiedla. Jest pionierem w zakresie certyfikacji środowiskowej BREEAM oraz budownictwa dostępnego, podlegającego normom certyfikacji Fundacji Integracja „Obiekt bez barier”, co świadczy o jej odpowiedzialnym podejściu do realizowanych inwestycji.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764