logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja Plus przedłuża współpracę z Grupą Impel

  PR 07.05.2019, przeczytano 381 razy

Komunikacja Plus podpisała kolejną umowę o współpracy z Grupą Impel, największą w Polsce grupą firm specjalizujących się w outsourcingu wysokiej jakości usług dla instytucji i przedsiębiorstw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-plus-przedluza-wspolprace-z-grupa-impel,382312,artykul.html

Agencja od lutego 2018 r. wspiera Grupę Impel w działaniach z zakresu content marketingu i custom publishingu, adresowanych do potencjalnych i obecnych pracowników firmy. Pozytywna ocena dotychczasowej współpracy zaowocowała kontynuacją umowy z Komunikacją Plus, tj. przedłużeniem współpracy na kolejny rok.

– Nowoczesne narzędzia content marketingu, takie jak firmowy blog, świetnie sprawdzają się w docieraniu z precyzyjnym pakietem informacji nie tylko do osób potencjalnie zainteresowanych pracą w Impelu, ale i do obecnych pracowników. Dbamy o to, by blog był przyjaznym miejscem dla osób szukających informacji o specyfice pracy w Grupie Impel, a także o różnych aspektach życia zawodowego i osobistego rozwoju, które są wpisane w strategię employer brandingową naszego klienta – podkreśla Agnieszka Drogosz, liderka zespołu projektowego Komunikacji Plus odpowiedzialnego za współpracę z Grupą Impel.

Blog jest chętnie odwiedzany zarówno przez nowych, jak i stałych czytelników. W pierwszym roku prowadzenia serwisu przez zespół Komunikacji Plus liczba gości serwisu wzrosła o niemal 18%. Większość użytkowników trafia na bloga bezpośrednio z wyszukiwarki Google, co świadczy o tym, że treści, które są publikowane na blogu, zostały odpowiednio sprofilowane i czytelnicy aktywnie ich poszukują.

– Oferta z zakresu custom publishing i content marketingowa Komunikacji Plus to od lat obszar usług naszej agencji chętnie wybierany i doceniany przez czołowe marki, które są liderami w swoich branżach. Zarówno w przypadku wydawnictw drukowanych, jak i elektronicznych, budując strategie i plany działań dla marek skupiamy się przede wszystkim na efektywności naszych działań, realizując precyzyjnie określone cele komunikacyjne – mówi Anna Knowska, dyrektor zarządzająca Komunikacji Plus.

Źródło: Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764