logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL

  PR 20.03.2019, przeczytano 428 razy
Tomasz Alberski

Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-plus-strategicznym-partnerem-absl,381720,artykul.html

To pierwszy przypadek partnerstwa w zakresie doradztwa komunikacyjnego w dziesięcioletniej historii funkcjonowania ABSL. Komunikacja Plus będzie doradzać stowarzyszeniu i wspierać działania sektora jako partner merytoryczny, odpowiadając na potrzeby komunikacyjne z zakresu badań i analiz, budowania strategii wizerunku pracodawców oraz branży na polskim rynku. Nowy partner aktywnie włączy się w inicjatywy ABSL, będzie źródłem wiedzy, dostarczając ekspertyz oraz raportów dotyczących m.in. postrzegania sektora oraz oczekiwań komunikacyjnych jego grup docelowych.  

- Sektor nowoczesnych usług biznesowych jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi w Polsce. Notuje bardzo wysokie wskaźniki wzrostu - obecnie firmy z branży zatrudniają łącznie ok. 280 000 osób, a według prognoz ABSL w 2020 roku powstanie nawet 60 tysięcy kolejnych miejsc pracy. Zmieniający się rynek wymaga jeszcze bardziej profesjonalnego podejścia do komunikacji i cieszy nas, że członkowie ABSL dostrzegają szczególną rolę tego obszaru, plasując go wśród strategicznych celów – powiedział Tomasz Alberski, Prezes Zarządu Komunikacji Plus.

­- Jako sektor chcemy dalej rozwijać się w Polsce, dostrzegając bardzo duży potencjał branży i wzmacniając ofertę dla pracowników w wielu ośrodkach miejskich, pozytywnie kształtując najbliższe otoczenie. Budowanie świadomości, jak działa nasz biznes, na czym polega praca w firmach zrzeszonych w ABSL, i jakie korzyści daje nie tylko pracownikom, ale i partnerom instytucjonalnym to jeden z naszych kluczowych celów. Dlatego naturalnym krokiem było dla nas nawiązanie partnerstwa strategicznego w zakresie komunikacji i employer brandingu, a wcześniejsze działania z Komunikacją Plus pokazały, że to dla nas bardzo dobry partner.  Wierzę, że ta strategiczna współpraca pozwoli nam jeszcze lepiej docierać do interesariuszy, wzmacniać wizerunek i edukować na temat specyfiki naszych inicjatyw – powiedział Piotr Dziwok, Prezes ABSL.

- Nasze dotychczasowe doświadczenia we współpracy z firmami członkowskimi pokazują, że może to być bardzo owocne partnerstwo. Jako grupa kapitałowa jesteśmy w stanie synergicznie współdziałać w oparciu o kompleksową ofertę usług i podejście end-to-end - od diagnozy i badań, przez projektowanie strategii, kreację, realizację działań po wymierną ewaluację efektów. Chcemy też dzielić się z firmami członkowskimi nowoczesnymi narzędziami komunikacji, których wykorzystanie może pomóc im efektywniej realizować cele - dodał Tomasz Alberski.

Źródło: Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764