logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL

  PR 20.03.2019, przeczytano 391 razy
Tomasz Alberski

Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-plus-strategicznym-partnerem-absl,381720,artykul.html

To pierwszy przypadek partnerstwa w zakresie doradztwa komunikacyjnego w dziesięcioletniej historii funkcjonowania ABSL. Komunikacja Plus będzie doradzać stowarzyszeniu i wspierać działania sektora jako partner merytoryczny, odpowiadając na potrzeby komunikacyjne z zakresu badań i analiz, budowania strategii wizerunku pracodawców oraz branży na polskim rynku. Nowy partner aktywnie włączy się w inicjatywy ABSL, będzie źródłem wiedzy, dostarczając ekspertyz oraz raportów dotyczących m.in. postrzegania sektora oraz oczekiwań komunikacyjnych jego grup docelowych.  

- Sektor nowoczesnych usług biznesowych jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi w Polsce. Notuje bardzo wysokie wskaźniki wzrostu - obecnie firmy z branży zatrudniają łącznie ok. 280 000 osób, a według prognoz ABSL w 2020 roku powstanie nawet 60 tysięcy kolejnych miejsc pracy. Zmieniający się rynek wymaga jeszcze bardziej profesjonalnego podejścia do komunikacji i cieszy nas, że członkowie ABSL dostrzegają szczególną rolę tego obszaru, plasując go wśród strategicznych celów – powiedział Tomasz Alberski, Prezes Zarządu Komunikacji Plus.

­- Jako sektor chcemy dalej rozwijać się w Polsce, dostrzegając bardzo duży potencjał branży i wzmacniając ofertę dla pracowników w wielu ośrodkach miejskich, pozytywnie kształtując najbliższe otoczenie. Budowanie świadomości, jak działa nasz biznes, na czym polega praca w firmach zrzeszonych w ABSL, i jakie korzyści daje nie tylko pracownikom, ale i partnerom instytucjonalnym to jeden z naszych kluczowych celów. Dlatego naturalnym krokiem było dla nas nawiązanie partnerstwa strategicznego w zakresie komunikacji i employer brandingu, a wcześniejsze działania z Komunikacją Plus pokazały, że to dla nas bardzo dobry partner.  Wierzę, że ta strategiczna współpraca pozwoli nam jeszcze lepiej docierać do interesariuszy, wzmacniać wizerunek i edukować na temat specyfiki naszych inicjatyw – powiedział Piotr Dziwok, Prezes ABSL.

- Nasze dotychczasowe doświadczenia we współpracy z firmami członkowskimi pokazują, że może to być bardzo owocne partnerstwo. Jako grupa kapitałowa jesteśmy w stanie synergicznie współdziałać w oparciu o kompleksową ofertę usług i podejście end-to-end - od diagnozy i badań, przez projektowanie strategii, kreację, realizację działań po wymierną ewaluację efektów. Chcemy też dzielić się z firmami członkowskimi nowoczesnymi narzędziami komunikacji, których wykorzystanie może pomóc im efektywniej realizować cele - dodał Tomasz Alberski.

Źródło: Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764