logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL

  PR 20.03.2019, przeczytano 173 razy
Tomasz Alberski

Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-plus-strategicznym-partnerem-absl,381720,artykul.html

To pierwszy przypadek partnerstwa w zakresie doradztwa komunikacyjnego w dziesięcioletniej historii funkcjonowania ABSL. Komunikacja Plus będzie doradzać stowarzyszeniu i wspierać działania sektora jako partner merytoryczny, odpowiadając na potrzeby komunikacyjne z zakresu badań i analiz, budowania strategii wizerunku pracodawców oraz branży na polskim rynku. Nowy partner aktywnie włączy się w inicjatywy ABSL, będzie źródłem wiedzy, dostarczając ekspertyz oraz raportów dotyczących m.in. postrzegania sektora oraz oczekiwań komunikacyjnych jego grup docelowych.  

- Sektor nowoczesnych usług biznesowych jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi w Polsce. Notuje bardzo wysokie wskaźniki wzrostu - obecnie firmy z branży zatrudniają łącznie ok. 280 000 osób, a według prognoz ABSL w 2020 roku powstanie nawet 60 tysięcy kolejnych miejsc pracy. Zmieniający się rynek wymaga jeszcze bardziej profesjonalnego podejścia do komunikacji i cieszy nas, że członkowie ABSL dostrzegają szczególną rolę tego obszaru, plasując go wśród strategicznych celów – powiedział Tomasz Alberski, Prezes Zarządu Komunikacji Plus.

­- Jako sektor chcemy dalej rozwijać się w Polsce, dostrzegając bardzo duży potencjał branży i wzmacniając ofertę dla pracowników w wielu ośrodkach miejskich, pozytywnie kształtując najbliższe otoczenie. Budowanie świadomości, jak działa nasz biznes, na czym polega praca w firmach zrzeszonych w ABSL, i jakie korzyści daje nie tylko pracownikom, ale i partnerom instytucjonalnym to jeden z naszych kluczowych celów. Dlatego naturalnym krokiem było dla nas nawiązanie partnerstwa strategicznego w zakresie komunikacji i employer brandingu, a wcześniejsze działania z Komunikacją Plus pokazały, że to dla nas bardzo dobry partner.  Wierzę, że ta strategiczna współpraca pozwoli nam jeszcze lepiej docierać do interesariuszy, wzmacniać wizerunek i edukować na temat specyfiki naszych inicjatyw – powiedział Piotr Dziwok, Prezes ABSL.

- Nasze dotychczasowe doświadczenia we współpracy z firmami członkowskimi pokazują, że może to być bardzo owocne partnerstwo. Jako grupa kapitałowa jesteśmy w stanie synergicznie współdziałać w oparciu o kompleksową ofertę usług i podejście end-to-end - od diagnozy i badań, przez projektowanie strategii, kreację, realizację działań po wymierną ewaluację efektów. Chcemy też dzielić się z firmami członkowskimi nowoczesnymi narzędziami komunikacji, których wykorzystanie może pomóc im efektywniej realizować cele - dodał Tomasz Alberski.

Źródło: Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas od czerwca obsługuje profil Lufthansa Group Business Services (LGBS) na Facebooku. Zadaniem agencji jest pomoc w realizacji celów wizerunkowych marki i dotarcie do potencjalnych pracowników.
Group One z kampanią dla BBC Brit
12 czerwca w ramówce BBC Brit pojawiły się premierowe odcinki nowej odsłony kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”. Każdy kolejny odcinek 27. sezonu to kampania premiery, którą dla stacji realizują pod jednym dachem Group One spółki: Change Serviceplan, Labcon i SalesTube.
On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764