logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera „Razem Fajniej”

  PR 10.09.2019, przeczytano 115 razy

Od 13go września b.r. rusza ponownie silna kampania reklamowa deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera pod hasłem Razem Fajniej. Kampania została doskonale odebrana przez Konsumentów, ponieważ w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób pokazuje jak w prawdziwym życiu, w różnych, dobrze znanych każdemu na co dzień sytuacjach Słodka Chwila sprawia, że razem jest jeszcze fajniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-slodka-chwila-dr.-oetkera-_razem-fajniej_,383918,artykul.html

Jesienią komunikować będziemy nasze nowe opakowania deserów Słodka Chwila, które wraz z ulepszonymi recepturami kaszek, ryżów i budyniów są już dostępne w sprzedaży.

Komunikacja telewizyjna uzupełniona jest o silne wsparcie w Internecie: display,  reklama video, media społecznościowe.

Źródło: Dr. Oetker Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764