logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja w czasie pandemii – Grupa Impel nagrodzona Złotym Spinaczem

  PR 01.02.2021, przeczytano 451 razy

Działania komunikacyjne Grupy Impel w pierwszym okresie pandemii zostały docenione przez jury konkursu Złote Spinacze, najbardziej prestiżowego konkursu branży Public Relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-w-czasie-pandemii-%E2%80%93-grupa-impel-nagrodzona-zlotym-spinaczem,390028,artykul.html

Ponad 90-osobowe jury składające się z doświadczonych ekspertów branży Public relations wybrało projekty, które wyznaczają najwyższe standardy w komunikacji. W tym roku za interesowanie konkursem było rekordowe. Do konkursu w 36 kategoriach zgłoszono rekordowe 395 projekty. W finale o złote, srebrne i brązowe spinacze walczyły 93 nominowane projekty.

Zgłoszony przez Grupę Impel projekt: „Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z COVID-19" otrzymał Złotego Spinacza w kategorii „Przemysł i infrastruktura".

Największa w Polsce firma outsourcingowa została nagrodzona za kompleksowy zestaw działań komunikacyjnych mających na celu wsparcie utrzymania realizacji usług w czasie pandemii i przestawienia administracji w tryb pracy zdalnej. Dzięki szybko uruchomionej, profilowanej, szczerej i wielopoziomowej komunikacji, udało się zabezpieczyć informacyjnie i proceduralnie 45 tys. pracowników i współpracowników Grupy, zachowując płynność biznesu i ciągłość realizacji usług dla klientów w całej Polsce, m.in. na obiektach infrastrukturalnych: przemysłowych, biurowych, handlowych, ochrony zdrowia i administracyjnych.

- W tym trudny okresie postawiliśmy na szybką, szczerą i otwartą komunikację. Wdrożyliśmy komunikację umożliwiającą szybkie dotarcie z wiarygodną informacją o funkcjonowaniu naszej grupy i podejmowanych działaniach do naszych pracowników, jak i klientów. – mówi Katarzyna Marszałek, Dyrektor Biura Komunikacji Grupy Impel. - Wiedzieliśmy, że bez skupionych, zaangażowanych, ale i przede wszystkim pełnych poczucia bezpieczeństwa pracowników, realizacja codziennej pracy byłaby utrudniona lub niemożliwa. Praca salowych, sanitariuszy, opiekunów medycznych, służb sprzątających, pracowników ochrony, kuchni szpitalnych i dystrybucji posiłków odegrała i wciąż odgrywa bardzo ważną rolę w walce z pandemią. – podkreśla.

Źródło: Grupa Impel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764