W czasie pandemii przed markami stanęły nowe wyzwania i ograniczenia. Agencja Dziadek do orzechów postanowiła podzielić się swoimi przemyśleniami, na temat tego jak w czasie panującego kryzysu powinny zachowywać się marki. „Komunikacja w pandemii” to opracowanie zawierające praktyczne rady dla każdego marketera i agencji reklamowych.
Dokument jest zestawem inspiracji, a nie gotowych rozwiązań. Zachęca do refleksji na temat komunikacji własnej marki oraz zastosowania nowych narzędzi marketingowych.
„Komunikacja w pandemii” podzielona jest na cztery główne segmenty tematyczne:
- transformacja biznesu - czyli jak zmienić swój biznes dostosowując go do panujących obecnie warunków,
- komunikacja marki - jak dostosować treści komunikatów reklamowych,
- architektura kanałów komunikacji - słowo o wykorzystaniu kanałów komunikacji i zmianach mediowych,
- complete kreatywny - zbiór najciekawszych pomysłów zrealizowanych przez marki w czasie trwania pandemii.
Dokument dostępny jest TUTAJ[PDF].
Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.