logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Komunikacja w pandemii - rekomendacje dla marek

  PR 25.03.2020, przeczytano 203 razy

W czasie pandemii przed markami stanęły nowe wyzwania i ograniczenia. Agencja Dziadek do orzechów postanowiła podzielić się swoimi przemyśleniami, na temat tego jak w czasie panującego kryzysu powinny zachowywać się marki. „Komunikacja w pandemii” to opracowanie zawierające praktyczne rady dla każdego marketera i agencji reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-w-pandemii---rekomendacje-dla-marek,386256,artykul.html

Dokument jest zestawem inspiracji, a nie gotowych rozwiązań. Zachęca do refleksji na temat komunikacji własnej marki oraz zastosowania nowych narzędzi marketingowych.

„Komunikacja w pandemii” podzielona jest na cztery główne segmenty tematyczne:

  • transformacja biznesu - czyli jak zmienić swój biznes dostosowując go do panujących obecnie warunków,
  • komunikacja marki - jak dostosować treści komunikatów reklamowych,
  • architektura kanałów komunikacji - słowo o wykorzystaniu kanałów komunikacji i zmianach mediowych,
  • complete kreatywny - zbiór najciekawszych pomysłów zrealizowanych przez marki w czasie trwania pandemii.

Dokument dostępny jest TUTAJ[PDF].

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień marca to dla wielu pracowników i wielu firm „czarny wtorek”. Tarcza antykryzysowa nie opuściła jeszcze Sejmu, co oznacza, że pracodawcy pozostają w niepewności i starają się na własna rękę ograniczać ryzyko bankructwa. Oznacza to, że znaczna część pracowników otrzyma wypowiedzenia, duża część firm zdecyduje się również...
Covid-19 trudnym sprawdzianem komunikacji w branży motoryzacyjnej
Nigdy wcześniej branża motoryzacyjna nie była lepiej przygotowana do prowadzenia biznesu przez internet niż przed wybuchem pandemii koronawirusa. Jednak w ciągu ostatnich tygodni zachowania konsumentów tak bardzo się zmieniły, że dotychczasowa strategia sprzedaży i komunikacji przestała dobrze działać. W takim przypadku sukces leży w szybkości działania i elastycznym podejściu...
Co przedsiębiorca i Kowalski powinni zrobić, by poradzić sobie z kryzysem?
Koronawirus zabija małe i średnie firmy. 70% szefów firm w Polsce ocenia, że będzie musiało zwolnić pracowników lub zredukować ich wynagrodzenie. Analitycy przewidują, że nawet 2 miliony osób stracą pracę, a bezrobocie wzrośnie do 10%. Jak w tej sytuacji pracodawcy i pracownicy mogą poradzić sobie z recesją?
Mimo wysokich kar łamią kwarantannę
Jest wegetarianką, a w ośrodku podali mięso. Tylko na chwilę, po niezbędne zakupy, czyli wódkę i piwo. Z psem do weterynarza. Porozmawiać ze znajomymi na skwerze, napić się z kolegami. Wybrać gotówkę z bankomatu. Koniecznie osobiście spotkać się z dzielnicowym i to najlepiej w komendzie policji. Powód do złamania kwarantanny, mimo wysokich kar, zawsze się...
Zaskocz kontrahenta prezentem
Biznes i dyplomacja są nierozerwalnie związane z wręczaniem sobie prezentów. Nadchodząca Wielkanoc może być miłą okazją, aby sprawić niespodziankę kontrahentowi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764