logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikat Biura Reklamy TVN Media

  PR 17.12.2021, przeczytano 562 razy

W roku 2022 nasze biuro wprowadzi do oferty nowe grupy rozliczeniowe, które będą przypisane do poszczególnych produktów reklamowych. Wierzymy, że zmiana ta jeszcze lepiej zaspokoi potrzeby komunikacyjne naszych Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikat-biura-reklamy-tvn-media,394177,artykul.html

Oto pełna lista produktów i grup docelowych:

  1. Cennik TVN i TVN7 – uwzględnia specyfikę poszczególnych pozycji programowych, kompozycję ich widowni i decyzje popytowe Klientów.
  2. Pakiet MAX – wykorzystuje zasoby kanału TVN i TVN7 w proporcji 60% do 40%, rozliczany jest w grupie wszyscy 16-49.
  3. Pakiet ZASIĘG – to nowość w naszej ofercie, buduje go grupa kanałów naziemnej telewizji cyfrowej (DTT) oraz TVN, którego udział nie przekroczy 10%, jest rozliczany w szerszej grupie wszyscy 20-59.
  4. Pakiet ZBIORCZY – pojawią się w nim różne kanały z naszej oferty z wyłączeniem TVN, w tym przypadku grupa rozliczeniowa to wszyscy 16-64.
  5. Pakiety demograficzne utrzymają specyfikę swojej struktury, ale przyjęte zostaną nowe grupy rozliczeniowe:

  • ZASIĘG DOROŚLI – wszyscy 25-54 przychody > 3 tys. / gosp. domowe
  • ZASIĘG RODZINA – kobiety 20-54
  • ZASIĘG PRIME – wszyscy 16-49
  • ZASIĘG KOBIETA+ – kobiety 40-64
  • MONOKANAŁ – wszyscy 16-49
  • MIASTA – wszyscy 16-49 miasta 50+
  • MIASTA KOBIETA – kobiety 16-49 miasta 50+
  • MIASTA MĘŻCZYZNA – mężczyźni 16-49 miasta 50+
  • DZIECI – wszyscy 4-12
  • MŁODZIEŻ – wszyscy 13-34

Selektywność, obok zasięgu, jest od zawsze cechą naszej oferty. Umożliwia wykorzystanie bogactwa treści programowych, które odpowiadają na różnorodne potrzeby widzów i użytkowników, jednocześnie  wyróżniając się jakością produkcji. Dzięki temu nasi Klienci otrzymają w 2022 roku zróżnicowaną ofertę produktów telewizyjnych rozliczanych w najbardziej wartościowych grupach konsumentów.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764