logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikat Telewizji Polskiej

   05.01.2023, przeczytano 519 razy

W związku z publikacjami na temat niezapraszania polityków Solidarnej Polski do programów informacyjnych i publicystycznych w TVP Info, Telewizja Polska informuje, że informacje te są nieprawdziwe. TVP kierując się zasadą pluralizmu zaprasza przedstawicieli Solidarnej Polski do udziału w swoich programach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikat-telewizji-polskiej,398545,artykul.html

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery stawia na kanały nowej generacji
Przełomowy ruch TVN Warner Bros. Discovery – uruchomienie kanałów nowej generacji – okazał się strzałem w 10. oraz odpowiedzią na potrzeby zarówno użytkowników, jak i reklamodawców. Polski oddział koncernu nie zatrzymuje się i regularnie powiększa swoją ofertę o kolejne. Najnowszy – TVN Pora na show zadebiutuje na rynku już w sobotę...
Hotel Paradise 8: ponad pół miliona widzów finału w TVN7
Ósma edycja Hotelu Paradise dobiegła końca. Finałowy odcinek, wyemitowany we wtorek 14 maja, zgromadził przed telewizorami aż 503 tys. widzów! Reality show zapewnił tym samym stacji pozycję wicelidera pod względem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49. Udział w rynku wśród widzów w wieku 20-54 wyniósł 7,8%.
Od 9 maja w środy o godzinie 10:00 i w czwartki o 22:00 zapraszamy Patronów i Słuchaczy do szczególnego przysłuchiwania się audycji „Próbny lot”, w której będziemy „próbować” nowych kandydatów. Zainteresowani, którzy sprawdzą się w roli „lotników” dołączą do redakcji muzycznej Radia Nowy...
Wystartowało RMF Maxx Tomaszów Mazowiecki
W poniedziałek 13 maja zaczęło emisję nowe radio lokalne – RMF MAXX Tomaszów Mazowiecki. Rozgłośnia nadaje na częstotliwości 88,4 FM i słychać ją w mieście oraz okolicach.
Dorota Kruk szefową komunikacji i PR spółki Wyborcza
Z początkiem maja Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764