W związku z publikacjami na temat niezapraszania polityków Solidarnej Polski do programów informacyjnych i publicystycznych w TVP Info, Telewizja Polska informuje, że informacje te są nieprawdziwe. TVP kierując się zasadą pluralizmu zaprasza przedstawicieli Solidarnej Polski do udziału w swoich programach.
Media i reklamodawcy nie muszą się wzajemnie lubić, choć zazwyczaj nie ma powodów by powstawały między nimi tego typu emocje. Z odbiorcami reklamy jest inaczej - negatywne emocje w stosunku do mediów, motywowane na przykład politycznie czy światopoglądowo. bywają bardzo mocne. Dlatego reklamodawca powinien być zainteresowany tym, by nie prowadzić swojej komunikacji za pośrednictwem mediów uznawanych przez własną grupę docelową za niewiarygodne, kłamliwe, służące interesom sprzecznym z interesem odbiorcy itp.
Jakdojade prezentuje nową odsłonę przeglądarkowej wersji popularnego planera podróży. Stronę przepisano od podstaw zgodnie z najnowszymi technologiami, aby zapewnić użytkownikowi doświadczenia zbliżone do korzystania z aplikacji.
Poniedziałek po oscarowej nocy przyciągnął na strony poświęcone tematyce filmowej około miliona internautów więcej niż w przeciętny dzień - tak wynika z analizy danych z badania Mediapanel. Internautów nie tylko było więcej – spędzali oni na serwisach filmowych więcej czasu niż zwykle.
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i...
Onet Premium rozwija nowe partnerstwa i rozpoczyna kolejną współpracę z firmą vivo z obszaru telekomunikacji. W ramach współpracy Onet Premium będzie dostępny dla klientów marki vivo w specjalnej promocji. Onet Premium rozpoczyna współpracę z globalnym producentem smartfonów – marką vivo.
Tylko w Polsat Box Go można obejrzeć specjalny odcinek „Świata według Kiepskich”, w którym dzięki technologii deepfake pojawili się Arnold Boczek i Marian Paździoch. Odcinek poświęcony pamięci aktorów grających te postaci Dariusza Gnatowskiego i Ryszarda Kotysa trafił do pakietu Polsat Box Go Premium, gdzie użytkownicy mogą obejrzeć wszystkie 31...
Jeszcze kilka komunikatów o tym, że informacje o inflacji kolportowane przez wolne media są kłamliwe i naruszają zbiorowe interesy suwerena.
I coś o orlenie, tam też oświadczenie goni oświadczenie. Jedno ponoć napisała renomowana kancelaria prawna.
Wolałbyś nie znać stanowiska TVP?
Świat mediów nic nie zyskuje na kolportowaniu tych bredni.
Świat mediów może nie. Reklamodawcy chcący zorientować się w jakim kontekście pokaże się ich komunikat - prędzej.
Nie lubisz swoich reklamodawców?
Nie lubisz.
Media i reklamodawcy nie muszą się wzajemnie lubić, choć zazwyczaj nie ma powodów by powstawały między nimi tego typu emocje. Z odbiorcami reklamy jest inaczej - negatywne emocje w stosunku do mediów, motywowane na przykład politycznie czy światopoglądowo. bywają bardzo mocne. Dlatego reklamodawca powinien być zainteresowany tym, by nie prowadzić swojej komunikacji za pośrednictwem mediów uznawanych przez własną grupę docelową za niewiarygodne, kłamliwe, służące interesom sprzecznym z interesem odbiorcy itp.
Czyli nie lubisz ich.
Zadanie domowe: Psychologiczne mechanizmy obronne -> Projekcja i przemieszczenie
Znaczy się projektujesz swoje fobie na reklamodawców?
Poczytaj to się dowiesz jak to działa.
Czyli nie lubisz.