logo
WIADOMOŚCI

Komunikat w sprawie spadku kursu akcji PMPG Polskie Media

  PR 14.05.2018, przeczytano 258 razy

Obserwowany w ostatnim czasie trend spadkowy na akcjach spółki PMPG Polskie Media S.A. („Spółka”) nie znajduje w ocenie Zarządu Spółki odzwierciedlenia w bieżącej sytuacji finansowej, jak również wynikach uzyskiwanych przez Spółkę i spółki zależne wchodzące w skład Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikat-w-sprawie-spadku-kursu-akcji-pmpg-polskie-media,36487,artykul.html

W ocenie Zarządu Spółki aktualna sytuacja Spółki pozostaje stabilna, co powinno dawać dobre perspektywy dla inwestorów. Z opublikowanych w dniu 28 marca 2018 roku raportów rocznych wynika, że Spółka oraz jej spółki zależne kolejny rok z rzędu osiągnęły pozytywne wyniki finansowe i wykazały się satysfakcjonującymi wskaźnikami finansowymi. W szczególności, na bezpiecznym poziomie utrzymywały się przychody reklamowe Spółki oraz jej spółek zależnych. W bieżącym okresie Spółka konsekwentnie realizuje przyjętą strategię. Osiągane są kolejne sukcesy w rozwoju serwisów internetowych, o czym Spółka na bieżąco informuje za pomocą komunikatów prasowych. Zarząd Spółki nie dostrzega żadnych czynników, które mogłyby spowodować zagrożenie dla istnienia Spółki w okresie bieżącego roku kalendarzowego.

Aktualne dane finansowe Spółki będą udostępnione w raporcie okresowym, który zostanie przekazany do publicznej wiadomości w dniu 22 maja 2018 roku.

Zarząd Spółki zwraca uwagę, że ostatnim spadkom kursu nie towarzyszyły znaczące obroty akcjami. Ponadto do Spółki nie wpłynęły jakiekolwiek zawiadomienia od akcjonariuszy podlegających obowiązkom informacyjnym w zakresie dokonywanych transakcji. Dostrzeżony został natomiast fakt, iż obniżanie kursu odbywa się często transakcjami, których przedmiotem są znikome ilości akcji, w szczególności dokonywanymi na koniec sesji giełdowej. W ocenie Zarządu obserwowana przecena wartości akcji ma zatem krótkotrwały charakter i nie ma uzasadnienia fundamentalnego.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone