logo
WIADOMOŚCI

Komunikat w sprawie spadku kursu akcji PMPG Polskie Media

Mateusz Zawiślak  PR 14.05.2018, przeczytano 162 razy

Obserwowany w ostatnim czasie trend spadkowy na akcjach spółki PMPG Polskie Media S.A. („Spółka”) nie znajduje w ocenie Zarządu Spółki odzwierciedlenia w bieżącej sytuacji finansowej, jak również wynikach uzyskiwanych przez Spółkę i spółki zależne wchodzące w skład Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikat-w-sprawie-spadku-kursu-akcji-pmpg-polskie-media,36487,artykul.html

W ocenie Zarządu Spółki aktualna sytuacja Spółki pozostaje stabilna, co powinno dawać dobre perspektywy dla inwestorów. Z opublikowanych w dniu 28 marca 2018 roku raportów rocznych wynika, że Spółka oraz jej spółki zależne kolejny rok z rzędu osiągnęły pozytywne wyniki finansowe i wykazały się satysfakcjonującymi wskaźnikami finansowymi. W szczególności, na bezpiecznym poziomie utrzymywały się przychody reklamowe Spółki oraz jej spółek zależnych. W bieżącym okresie Spółka konsekwentnie realizuje przyjętą strategię. Osiągane są kolejne sukcesy w rozwoju serwisów internetowych, o czym Spółka na bieżąco informuje za pomocą komunikatów prasowych. Zarząd Spółki nie dostrzega żadnych czynników, które mogłyby spowodować zagrożenie dla istnienia Spółki w okresie bieżącego roku kalendarzowego.

Aktualne dane finansowe Spółki będą udostępnione w raporcie okresowym, który zostanie przekazany do publicznej wiadomości w dniu 22 maja 2018 roku.

Zarząd Spółki zwraca uwagę, że ostatnim spadkom kursu nie towarzyszyły znaczące obroty akcjami. Ponadto do Spółki nie wpłynęły jakiekolwiek zawiadomienia od akcjonariuszy podlegających obowiązkom informacyjnym w zakresie dokonywanych transakcji. Dostrzeżony został natomiast fakt, iż obniżanie kursu odbywa się często transakcjami, których przedmiotem są znikome ilości akcji, w szczególności dokonywanymi na koniec sesji giełdowej. W ocenie Zarządu obserwowana przecena wartości akcji ma zatem krótkotrwały charakter i nie ma uzasadnienia fundamentalnego.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe
Największy w Polsce rejestrator domen i dostawca usług hostingowych wycofuje z oferty sklepy internetowe. Posunięcie to zaskakuje tym bardziej, że polski rynek e-commerce z roku na rok rośnie, a jego wartość w 2018 roku przekroczy 40 miliardów złotych. Dlaczego nazwa.pl wycofuje się z dostarczania tego typu usług?
Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
 
czwartek 24.05.2018, 164 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone