logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferecja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now?

   02.11.2024, przeczytano 330 razy
ilustracja

19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizatorzy- firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirować uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. Konferencja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now? została objęta patronatem honorowym IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferecja-datadrivendooh%3A-dooh-future-is-now,406331,artykul.html

DOOH Future Is Now?

Konferencja ma na celu przedstawienie reklamy z perspektywy różnych graczy rynku – agencji obsługujących klientów, firm technologicznych tworzących innowacyjne narzędzia oraz badaczy rynku i ekspertów reklamy, którzy przybliżą uczestnikom najnowsze trendy. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:

  • posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
  • poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
  • zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
  • poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
  • wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,

Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą:

  • Artur Kurasiński, który wygłosi prelekcję na temat wykorzystania AI w OOH
  • Dino Burbidge, który zaprezentuje aktualne trendy i nowe możliwości w branży OOH

Wydarzenie odbywa się zarówno online, jak i stacjonarnie w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Więcej informacji: DataDrivenDOOH.pl

Akredytacja DIMAQ

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, w związku z czym posiadacze tego certyfikatu otrzymają 20 punktów za udział. 

Gdzie i kiedy?

  • 19.11.2024, godz. 10:30-15:00
  • Warszawa | online
  • Liczba punktów rec. DIMAQ: 20
  • Udział bezpłatny.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764