19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizatorzy- firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirować uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. Konferencja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now? została objęta patronatem honorowym IAB Polska.
DOOH Future Is Now?
Konferencja ma na celu przedstawienie reklamy z perspektywy różnych graczy rynku – agencji obsługujących klientów, firm technologicznych tworzących innowacyjne narzędzia oraz badaczy rynku i ekspertów reklamy, którzy przybliżą uczestnikom najnowsze trendy. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:
- posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
- poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
- zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
- poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
- wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,
Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą:
- Artur Kurasiński, który wygłosi prelekcję na temat wykorzystania AI w OOH
- Dino Burbidge, który zaprezentuje aktualne trendy i nowe możliwości w branży OOH
Wydarzenie odbywa się zarówno online, jak i stacjonarnie w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Więcej informacji: DataDrivenDOOH.pl
Akredytacja DIMAQ
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, w związku z czym posiadacze tego certyfikatu otrzymają 20 punktów za udział.
Gdzie i kiedy?
- 19.11.2024, godz. 10:30-15:00
- Warszawa | online
- Liczba punktów rec. DIMAQ: 20
- Udział bezpłatny.
Źródło: IAB Polska