logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja 7 lat RODO – CZAS NA DEREGULACJĘ?

   03.05.2025, przeczytano 306 razy
ilustracja

„7 lat RODO – CZAS NA DEREGULACJĘ?” to tytuł nadchodzącej konferencji online organizowanej przez Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, która odbędzie się 21.05.2025 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-7-lat-rodo-%E2%80%93-czas-na-deregulacje,408634,artykul.html

Program konferencji „7 lat RODO – CZAS NA DEREGULACJĘ?” obejmuje trzy eksperckie panele dyskusyjne:

  • „7 lat egzekwowania – od historycznych kar do ‘smart enforcement’. Czy deregulacja osłabi prawa obywateli?”
    Zakres: Bilans mechanizmów spójności, rozstrzygnięć TSUE i rekomendacji Komisji z 2024 r.
  • „Mała firma w wielkiej regulacji – deregulacja RODO dla MŚP?”
    Zakres: Komisja Europejska od marca 2025 r. deklaruje uproszczenie RODO, by zdjąć ciężar biurokratyczny z małych i średnich przedsiębiorstw (m.in. lżejsze rejestry czynności, gotowe szablony i check-listy).
  • „Twarde prawo czy miękkie ryzyko? RODO × AI Act”
    Zakres: Zderzenie (i synergia) dwóch filarów europejskiej transformacji cyfrowej: siedmioletniego RODO i świeżo uchwalonego Aktu o Sztucznej Inteligencji (AI Act).

Wydarzenie organizowane jest z okazji siódmej rocznicy obowiązywania RODO w Polsce. Celem wydarzenia jest zgromadzenie szerokiego grona profesjonalistów zajmujących się ochroną danych osobowych oraz stworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy i doświadczeń w dynamicznie zmieniającym się środowisku prawnym i technologicznym.

Konferencja będzie również okazją do wspólnej refleksji nad przyszłością regulacji w kontekście szybko postępującej cyfryzacji, automatyzacji i rosnącej roli sztucznej inteligencji.
Wydarzenie dedykowane jest dla szerokiego grona ekspertów, praktyków i przedsiębiorców zainteresowanych tematyką ochrony danych osobowych oraz aktualnymi wyzwaniami, takimi jak rozwój sztucznej inteligencji i jej wpływ na regulacje prawne.

Uczestnicy będą mieli wyjątkową okazję zdobyć praktyczną wiedzę od uznanych ekspertów i praktyków, takich jak: dr hab. Grzegorz Sibiga, prof. INP PAN, dr Karolina Mojzesowicz, r. pr. dr Mirosław Gumularz, dr Joanna Łuczak-Tarka, dr Edyta Bielak-Jomaa oraz r. pr. dr Maria Dymitruk.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Patronem honorowym konferencji został IAB Polska.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764