logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja „Internet ASAP” w Nowym Sączu

  PR 30.05.2017, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

Za nami pierwsze szkoleniowe śniadanie marketingowe z cyklu Internet ASAP. Odbyło się w Nowym Sączu w hotelu Ibis Style.  Pierwsza konferencja organizowana w tym mieście przez agencję Abanana, pod hasłem „Jak się dobrze sprzedać, czyli o budowaniu marki w Internecie i nie tylko”, wzbudziła zainteresowanie wielu osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-_internet-asap_-w-nowym-saczu,32663,artykul.html

Na wydarzeniu w charakterze uczestników pojawili się przedstawiciele biznesu - firm dużych i małych, by zgłębić tajniki marketingu i poszerzyć praktyczną wiedzę z tego zakresu. Jako że dziedzina jest rozległa, oparta na badaniach i mocno osadzona w realiach rynkowych, edukacji zainteresowanych podjęło się kilku prelegentów:

  • Łukasz Wołek, właściciel agencji Abanana, zapoznał uczestników z  ideą Facebooka oraz Instagrama, a także wyjaśnił, co zrobić, aby prowadzona z klientami komunikacja była skuteczna;
  • Hubert Wydrych z Head of Product Unamo Social Media omówił zagadnienia  monitoringu Internetu, wskazał możliwości śledzenia w serwisach społecznościowych nie tylko własnych poczynań, ale także potencjalnych klientów i konkurencji;
  • Jakub Kozioł, wiceprezes PROIDEA i Andrzej Targosz, prezes Eventory, przedstawili korzyści płynące z organizacji eventów oraz stosowania narzędzi, jakie można wykorzystać do zbierania danych na koncertach, konferencjach i innych wydarzeniach gromadzących licznych odbiorców działań firm.

- Zorganizowanie Internet ASAP w Nowym Sączu było dobrym posunięciem ze względu na brak podobnych wydarzeń w tym mieście, co przełożyło się na zainteresowanie naszą konferencją takich firm jak Fakro, Newag, Szubryt itd. Mamy nadzieję, że następne edycje będą równie mocno angażujące – powiedział po zakończonej prelekcji Łukasz Wołek.

– Świetne było to, że podczas panelu dyskusyjnego wiele osób włączało się do rozmowy – to zawsze buduje prelegenta, jak widzi, że uczestnicy słuchali go i mogą się podzielić spostrzeżeniami. Często jest to sposób na zebranie feedbacku – dodał Hubert Wydrych.

– Cieszymy się, że zaangażowaliśmy się w tę edycję Internet ASAP. Konferencje dla marketingowców powinny się odbywać także w mniejszych miastach, aby tamtejsi specjaliści nie musieli podróżować po całym kraju – zauważyli prelegenci zajmujący się eventami – Jakub Kozioł i Andrzej Targosz.

Po spotkaniu wśród uczestników przeprowadzono ankietę ewaluacyjną.  Za największe zalety konferencji uznano: interesującą tematykę, lokalizację spotkania, innowacyjne rozwiązania i chęć oraz możliwość wymiany doświadczeń.

Następne spotkania już 31 maja w Katowicach oraz 7 czerwca w Kielcach.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764