logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja „Media Przyszłości”: warsztaty prof. Mike'a Rosenberga

  PR 22.11.2019, przeczytano 383 razy

Wystąpienie prof. Mike'a Rosenberga, eksperta IESE Business School, będzie jednym z najważniejszych wydarzeń podczas organizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości” (4 grudnia br.). Dla uczestników konferencji prof. Rosenberg przygotował również warsztaty na temat perspektyw branży mediów w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-_media-przyszlosci_%3A-warsztaty-prof.-mike-a-rosenberga,384820,artykul.html

W swojej prezentacji prof. Mike Rosenberg skupi się na wpływie transformacji cyfrowej oraz światowych zawirowań politycznych na kondycję sektora mediów. Pokaże również, jak branża medialna reaguje na nowe wyzwania, chociażby w postaci plagi fake newsów.

W jednym ze swoich artykułów Rosenberg pisze: - Wygląda na to, że dużo mocniej działają na nas emocje, niż suche fakty. Coraz częściej ignorujemy informacje, które nie pasują do naszej własnej wizji świata. Psychologia określa to mianem wyparcia, ale niektórzy twierdzą, że mamy do czynienia z nową erą społecznego zaprzeczania faktom.

W ramach grudniowej konferencji PAP, prof. Mike Rosenberg – z wykorzystaniem autorskiej metodologii – poprowadzi warsztaty, których uczestnicy będą mogli stworzyć własną wizję mediów w Polsce w 2035 roku. Posługując się inżynierią wsteczną, spróbują też przewidzieć potencjalną kondycję tego sektora za pięć czy dziesięć lat. Na podstawie trendów omawianych na konferencji „Media Przyszłości” powstaną różne scenariusze rozwoju branży, które ułatwią menedżerom wybór konkretnej strategii.

Mike Rosenberg jest profesorem na Wydziale Zarządzania Strategicznego IESE Business School, gdzie wykłada strategię, geopolitykę i problematykę zrównoważonego rozwoju w ramach programów MBA. Pełni również funkcję dyrektora naukowego kilku wysoko cenionych, prowadzonych przez IESE, programów kształcenia podyplomowego dla kadr kierowniczych.

W swojej karierze piastował stanowisko dyrektora naukowego IESE’s Advanced Management Program in Media and Entertainment. Jest również współautorem opartej na tym programie książki Managing Media Businesses (Palgrave Macmillan, 2017) – opisującej, jak wiodące firmy z branży mediów stawiają czoła wyzwaniom w czasach zmiany i niepewności. W 2018 roku otrzymał za te pozycję nagrodę Robert Picard Book Award, przyznawaną przez amerykańskie Stowarzyszenie Edukacji w Dziennikarstwie i Komunikacji Masowej (AEJMC).

Przed dołączeniem do zespołu wykładowców IESE Business School w 2003 r., Rosenberg przez ponad 15 lat pracował jako konsultant ds. zarządzania dla firm Arthur D. Little, A.T. Kearney oraz Heidrick & Struggles. Doradzał klientom w Europie, Ameryce Północnej i Azji w zakresie planowania scenariuszowego, zrównoważonego rozwoju, a także zarządzania globalnymi korporacjami w obliczu złożonej sytuacji geopolitycznej w różnych częściach świata.

Rosenberg ukończył studia inżynierskie na wydziale Architektury Okrętowej Uniwersytetu Michigan oraz studia Master of Business Administration na IESE Business School. Uzyskał także tytuł doktora na Cranfield School of Management w Wlk. Brytanii.

Wśród prelegentów konferencji PAP „Media Przyszłości” są także Peter Kropsch, prezes niemieckiej agencji informacyjnej DPA, Martin Mellor, szef firmy Ericsson w Polsce, Konrad Dobrowolski, adwokat z kancelarii PwC Legal, specjalizujący się w prawie ochrony danych osobowych, nowych technologii i Internetu, Alexandru Ion Giboi, sekretarz generalny Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Prasowych EANA, oraz Kristen Hare, specjalistka w zakresie transformacji prasy lokalnej w Poynter Institute. Patronat nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Konferencja ma charakter otwarty, a udział w niej jest bezpłatny. Rejestracji można dokonać TUTAJ.

Źródło: PAP S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”
Redakcja Wirtualnej Polski rusza z akcją „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia aktualne informacje nt. koronawirusa, przydatne infografiki oraz umożliwia zadawanie nurtujących pytań. Promują ją spoty z osobami, które przeszły Covid-19. Wszystkie treści konsultują eksperci medyczni.
AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.
Ringier Axel Springer Polska została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która jest wiodącym głosem dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Organizacja składa się z ponad 360 firm reprezentujących szeroką gamę sektorów, które zainwestowały w Polsce ponad 236 mld złotych i zatrudniają ponad 260 tysięcy pracowników. American Chamber of Commerce od 30 lat aktywnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764