logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja „Media Przyszłości”: warsztaty prof. Mike'a Rosenberga

  PR 22.11.2019, przeczytano 297 razy

Wystąpienie prof. Mike'a Rosenberga, eksperta IESE Business School, będzie jednym z najważniejszych wydarzeń podczas organizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości” (4 grudnia br.). Dla uczestników konferencji prof. Rosenberg przygotował również warsztaty na temat perspektyw branży mediów w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-_media-przyszlosci_%3A-warsztaty-prof.-mike-a-rosenberga,384820,artykul.html

W swojej prezentacji prof. Mike Rosenberg skupi się na wpływie transformacji cyfrowej oraz światowych zawirowań politycznych na kondycję sektora mediów. Pokaże również, jak branża medialna reaguje na nowe wyzwania, chociażby w postaci plagi fake newsów.

W jednym ze swoich artykułów Rosenberg pisze: - Wygląda na to, że dużo mocniej działają na nas emocje, niż suche fakty. Coraz częściej ignorujemy informacje, które nie pasują do naszej własnej wizji świata. Psychologia określa to mianem wyparcia, ale niektórzy twierdzą, że mamy do czynienia z nową erą społecznego zaprzeczania faktom.

W ramach grudniowej konferencji PAP, prof. Mike Rosenberg – z wykorzystaniem autorskiej metodologii – poprowadzi warsztaty, których uczestnicy będą mogli stworzyć własną wizję mediów w Polsce w 2035 roku. Posługując się inżynierią wsteczną, spróbują też przewidzieć potencjalną kondycję tego sektora za pięć czy dziesięć lat. Na podstawie trendów omawianych na konferencji „Media Przyszłości” powstaną różne scenariusze rozwoju branży, które ułatwią menedżerom wybór konkretnej strategii.

Mike Rosenberg jest profesorem na Wydziale Zarządzania Strategicznego IESE Business School, gdzie wykłada strategię, geopolitykę i problematykę zrównoważonego rozwoju w ramach programów MBA. Pełni również funkcję dyrektora naukowego kilku wysoko cenionych, prowadzonych przez IESE, programów kształcenia podyplomowego dla kadr kierowniczych.

W swojej karierze piastował stanowisko dyrektora naukowego IESE’s Advanced Management Program in Media and Entertainment. Jest również współautorem opartej na tym programie książki Managing Media Businesses (Palgrave Macmillan, 2017) – opisującej, jak wiodące firmy z branży mediów stawiają czoła wyzwaniom w czasach zmiany i niepewności. W 2018 roku otrzymał za te pozycję nagrodę Robert Picard Book Award, przyznawaną przez amerykańskie Stowarzyszenie Edukacji w Dziennikarstwie i Komunikacji Masowej (AEJMC).

Przed dołączeniem do zespołu wykładowców IESE Business School w 2003 r., Rosenberg przez ponad 15 lat pracował jako konsultant ds. zarządzania dla firm Arthur D. Little, A.T. Kearney oraz Heidrick & Struggles. Doradzał klientom w Europie, Ameryce Północnej i Azji w zakresie planowania scenariuszowego, zrównoważonego rozwoju, a także zarządzania globalnymi korporacjami w obliczu złożonej sytuacji geopolitycznej w różnych częściach świata.

Rosenberg ukończył studia inżynierskie na wydziale Architektury Okrętowej Uniwersytetu Michigan oraz studia Master of Business Administration na IESE Business School. Uzyskał także tytuł doktora na Cranfield School of Management w Wlk. Brytanii.

Wśród prelegentów konferencji PAP „Media Przyszłości” są także Peter Kropsch, prezes niemieckiej agencji informacyjnej DPA, Martin Mellor, szef firmy Ericsson w Polsce, Konrad Dobrowolski, adwokat z kancelarii PwC Legal, specjalizujący się w prawie ochrony danych osobowych, nowych technologii i Internetu, Alexandru Ion Giboi, sekretarz generalny Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Prasowych EANA, oraz Kristen Hare, specjalistka w zakresie transformacji prasy lokalnej w Poynter Institute. Patronat nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Konferencja ma charakter otwarty, a udział w niej jest bezpłatny. Rejestracji można dokonać TUTAJ.

Źródło: PAP S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
Cathy Ibal z CNN International Commercial awansuje na stanowisko Senior Vice President na region EMEA
Cathy Ibal z CNN International Commercial (CNNIC) objęła stanowisko Senior Vice President na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i będzie odpowiedzialna za komercyjną współpracę stacji z kluczowymi partnerami. Z siedziby w Paryżu będzie raportowała prezesowi CNNIC, Raniemu Raadowi.
Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Yieldbird pracuje nad systemem sprzedaży powierzchni reklamowych
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Inteligentny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764