logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Autodesk Media & Entertainment Day - gry, filmy, reklama

  PR 24.02.2020, przeczytano 864 razy
ilustracja

Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-autodesk-media-and-entertainment-day---gry%2C-filmy%2C-reklama,385811,artykul.html

Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking.

- Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager.

Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto?

  • Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max, Maya, MotionBuilder i Arnold.
  • Trendy w tworzeniu animacji.
  • Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image).
  • Praktyczne warsztaty tips & tricks.
  • Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking.
  • Międzynarodowi eksperci.

Informacje o konferencji

  • Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama
  • Warszawa, 26 marca, 2020
  • Hotel Indigo w Warszawie
  • Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl

Źródło: Autodesk

www.autodesk.pl

Dodatkowe informacje:

Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji
Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM
Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764