Już 57% firm B2B działających offline decyduje się na online a ich wyniki sprzedaży są dwukrotnie wyższe niż B2C. W ubiegłym roku sprzedaż B2B sięgnęła $560 miliardów, podczas gdy B2C to ‘jedynie’ $270 miliardów i to są liczby, które warto wziąć pod uwagę rozwijając swój biznes. B2B Commerce staje się krytycznym systemem każdej firmy produkcyjnej i dystrybucyjnej. Na bazie doświadczeń praktyków, stworzyliśmy konferencję odpowiadającą na realne potrzeby i problemy firm zaczynających działalność ecommerce. Konferencja B2B Commerce 2014 odbędzie się już 10 grudnia w Warszawie.
„Projektowanie B2B wymaga bardzo dobrego zrozumienia biznesu inwestora oraz konkretnej branży – mówi Andrzej Bogatko z Divante - Dlatego należy zwrócić uwagę na to, że potrzeby współpracujących kontrahentów są specyficzne i podyktowane rożnymi czynnikami. W związku z tym, kluczowe jest odkrycie ich oczekiwań i wymagań w stosunku do platformy B2B. Warto też pamiętać o tym, że platforma B2B to nie sklep z którego korzystamy w wolnej chwili dla przyjemności zakupów, ale oprogramowanie wspierające proces sprzedaży, którego kontrahenci używają w codziennej pracy.”
Firmy działające na płaszczyźnie B2B są pod ogromną presją by zapewnić swoim klientom szerokie możliwości w ecommerce tak, by mogły one rywalizować z najlepszymi w swojej klasie przedsiębiorstwami na rynku. Kupujący wymagają i oczekują bowiem łatwych w użyciu platform spersonalizowanych i dopasowanych do ich potrzeb, bez względu na to, jaki jest przedmiot zakupu. Nie spełniając tych wymagań firma ryzykuje utratę klienta na rzecz konkurenta. Dlatego też wymiana doświadczenia między partnerami biznesowymi nabiera sensu pod względem ekonomicznym, bo niesie atrakcyjne możliwości ROI i znaczny potencjał zwiększenia przychodów wraz z przyszłymi oszczędnościami.
„Marketing Automation w segmencie B2B jest realizowane w oparciu o długofalowe cykle edukacyjne do poszczególnych grup decydentów i z bezpośrednim spięciem z systemami CRM klienta i działami sprzedaży – mówi Grzegorz Błażewicz z Benhauera - To odróżnia automatyzację w segmencie ecommerce, które bliższe są dynamicznemu remarketingowi prowadzonemu we wszystkich kanałach marketingowych, zwykle bez udziału działu handlowego.”
„B2B Commerce 2014 to pierwsza nasza konferencja, gdzie pokazujemy węższe trendy rynku e-Commerce – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. – Dotychczas na Ecommerce Trends skupialiśmy się na szerokim rynku, teraz chcemy coraz głębiej przeanalizować tematy istotne dla elektronicznego handlu. Podczas jednodniowej konferencji przybliżymy temat B2B Commerce oraz różnice jakie widać pomiędzy elektronicznym handlem B2B oraz B2C – dodaje Dariusz Sokołowski.”
Program: http://www.b2bcommerce.pl/program
Bilety: http://www.b2bcommerce.pl/rejestracja-na-konferencje
Źródło: NoNoobs.pl S.A.