logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja B2B Commerce już 10 grudnia 2014

  PR 02.12.2014, przeczytano 962 razy

Już 57% firm B2B działających offline decyduje się na online a ich wyniki sprzedaży są dwukrotnie wyższe niż B2C. W ubiegłym roku sprzedaż B2B sięgnęła $560 miliardów, podczas gdy B2C to ‘jedynie’ $270 miliardów i to są liczby, które warto wziąć pod uwagę rozwijając swój biznes. B2B Commerce staje się krytycznym systemem każdej firmy produkcyjnej i dystrybucyjnej. Na bazie doświadczeń praktyków, stworzyliśmy konferencję odpowiadającą na realne potrzeby i problemy firm zaczynających działalność ecommerce. Konferencja B2B Commerce 2014 odbędzie się już 10 grudnia w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-b2b-commerce-juz-10-grudnia-2014,23396,artykul.html

„Projektowanie B2B wymaga bardzo dobrego zrozumienia biznesu inwestora oraz konkretnej branży – mówi Andrzej Bogatko z Divante - Dlatego należy zwrócić uwagę na to, że potrzeby współpracujących kontrahentów są specyficzne i podyktowane rożnymi czynnikami. W związku z tym, kluczowe jest odkrycie ich oczekiwań i wymagań w stosunku do platformy B2B. Warto też pamiętać o tym, że platforma B2B to nie sklep z którego korzystamy w wolnej chwili dla przyjemności zakupów, ale oprogramowanie wspierające proces sprzedaży, którego kontrahenci używają w codziennej pracy.”

Firmy działające na płaszczyźnie B2B są pod ogromną presją by zapewnić swoim klientom szerokie możliwości w ecommerce tak, by mogły one rywalizować z najlepszymi w swojej klasie przedsiębiorstwami na rynku. Kupujący wymagają i oczekują bowiem łatwych w użyciu platform spersonalizowanych i dopasowanych do ich potrzeb, bez względu na to, jaki jest przedmiot zakupu. Nie spełniając tych wymagań firma ryzykuje utratę klienta na rzecz konkurenta. Dlatego też wymiana doświadczenia między partnerami biznesowymi nabiera sensu pod względem ekonomicznym, bo niesie atrakcyjne możliwości ROI i znaczny potencjał zwiększenia przychodów wraz z przyszłymi oszczędnościami.

„Marketing Automation w segmencie B2B jest realizowane w oparciu o długofalowe cykle edukacyjne do poszczególnych grup decydentów i z bezpośrednim spięciem z systemami CRM klienta i działami sprzedaży – mówi Grzegorz Błażewicz z Benhauera - To odróżnia automatyzację w segmencie ecommerce, które bliższe są dynamicznemu remarketingowi prowadzonemu we wszystkich kanałach marketingowych, zwykle bez udziału działu handlowego.”

„B2B Commerce 2014 to pierwsza nasza konferencja, gdzie pokazujemy węższe trendy rynku e-Commerce – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. – Dotychczas na Ecommerce Trends skupialiśmy się na szerokim rynku, teraz chcemy coraz głębiej przeanalizować tematy istotne dla elektronicznego handlu. Podczas jednodniowej konferencji przybliżymy temat B2B Commerce oraz różnice jakie widać pomiędzy elektronicznym handlem B2B oraz B2C – dodaje Dariusz Sokołowski.”

Program: http://www.b2bcommerce.pl/program

Bilety: http://www.b2bcommerce.pl/rejestracja-na-konferencje

Źródło: NoNoobs.pl S.A.

www.nonoobs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764