logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Digital Marketing Heroes: Big Data, one-to-one marketing, multichannel w Warszawie

  PR 06.11.2014, przeczytano 2111 razy
ilustracjastrzałka

13 listopada 2014 roku,  w Warszawie odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu Digital Marketing Heroes. Tematyka, otwierającego ten nowy cykl spotkań dla marketerów, skupiać się będzie przede wszystkim na automatyzacji i personalizacji działań w marketingu internetowym. Wśród prelegentów będą, m.in. Prezes Onetu, Robert Bednarski oraz przedstawiciele Google, Coca-Coli, dunnhumby, Play czy NC+, którzy będą rozmawiać o tym, jak w praktyce wykorzystać Big Data do zwiększania sprzedaży. Konferencja rozpocznie się o godzinie 16:00. Wstęp jest bezpłatny po wcześniejszym zarejestrowaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-digital-marketing-heroes%3A-big-data%2C-one-to-one-marketing%2C-multichannel-w-warszawie,23138,artykul.html

Digital Marketing Heroes to nowa inicjatywa firmy Sociomantic Labs, specjalizującej się w reklamie osobistej. Podczas pierwszego spotkania, które rozpocznie się o 16:00 w najbliższy czwartek, uczestnicy będę mieli unikalną okazję dowiedzieć się, jak profesjonalni marketerzy radzą sobie z personalizacją przekazów reklamowych w internecie.

Big Data, one-to-one marketing, multichannel w praktyce

Merytoryczną część konferencji rozpocznie Thomas Brandhoff, Dyrektor Zarządzający w Sociomantic Labs, który opowie, jak właściwe wykorzystanie danych z CRM może przełożyć się na wzrost przychodów firmy, pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie lojalności obecnych.

W kolejnej części spotkania będzie można posłuchać Jana Wittka, Head of Client Development w Google, który wyjaśni, jak skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowym do klienta wielokanałowego, który w ciągu dnia korzysta z wielu różnych urządzeń.

W ogniu pytań znajdzie się natomiast Prezes Zarządu Onetu, Robert Bednarski, który będzie odpowiadał na pytania Roberta Bosha, członka zarządu Sociomantic Labs.

O budowaniu lojalności klientów w kontekście personalizacji opowie natomiast Dylan Slaney, Head of Brand UK & Tesco Markets z dunnhumby. Ważnym wystąpieniem podczas Digital Marketing Heroes, będzie również prelekcja Urszuli Szymczak, Marketing Activation Manager My Coke Teens w Coca-Cola, która wyjaśni, jak skutecznie przykuć uwagę klientów. Natomiast o konieczności skupienia działań marketingowych na potrzebach użytkowników opowie Stefan Konopatzki, Chief Marketing Officer w Stilago.

W programie konferencji przewidziany jest też panel dyskusyjny, w którym czołowi marketerzy, m.in. z ZenithOptimedia Group, NC+, SmartAdserver i Play porozmawiają o przyszłości marketingu internetowego.

Tajemniczy Supebohater i siostry Przybysz

Gościem specjalnym konferencji będzie zdobywca ośmiu ośmiotysięczników, a także członek kadry narodowej Polskiego Związku Alpinizmu we wspinaczce wysokogórskiej. Jednak tożsamość tej osoby zostanie ujawniona dopiero podczas konferencji. Atrakcją wieczoru będzie również afterparty, podczas, którego, w ramach wspólnego projektu wystąpi kolektyw Archeo, nowa inicjatywa muzyczna sióstr Przybysz oraz zespół Night Marks Electric Trio z Wrocławia, który swoich utworach zaciera granice pomiędzy hip-hopem, soulowym dziedzictwem, a najświeższymi brzmieniami muzyki elektronicznej.

Pierwsza edycja konferencji Digital Marketing Heroes rozpocznie się o 13 listopada 2014, o godz. 16:00 w klubie Pin-Up Studio w Warszawie. Wstęp dla zarejestrowanych uczestników jest bezpłatny. Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia: https://www.sociomantic.pl/dmh-2014/

Źródło: Sociomantic Labs

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764