logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Digital Marketing Heroes: Big Data, one-to-one marketing, multichannel w Warszawie

  PR 06.11.2014, przeczytano 2108 razy
ilustracjastrzałka

13 listopada 2014 roku,  w Warszawie odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu Digital Marketing Heroes. Tematyka, otwierającego ten nowy cykl spotkań dla marketerów, skupiać się będzie przede wszystkim na automatyzacji i personalizacji działań w marketingu internetowym. Wśród prelegentów będą, m.in. Prezes Onetu, Robert Bednarski oraz przedstawiciele Google, Coca-Coli, dunnhumby, Play czy NC+, którzy będą rozmawiać o tym, jak w praktyce wykorzystać Big Data do zwiększania sprzedaży. Konferencja rozpocznie się o godzinie 16:00. Wstęp jest bezpłatny po wcześniejszym zarejestrowaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-digital-marketing-heroes%3A-big-data%2C-one-to-one-marketing%2C-multichannel-w-warszawie,23138,artykul.html

Digital Marketing Heroes to nowa inicjatywa firmy Sociomantic Labs, specjalizującej się w reklamie osobistej. Podczas pierwszego spotkania, które rozpocznie się o 16:00 w najbliższy czwartek, uczestnicy będę mieli unikalną okazję dowiedzieć się, jak profesjonalni marketerzy radzą sobie z personalizacją przekazów reklamowych w internecie.

Big Data, one-to-one marketing, multichannel w praktyce

Merytoryczną część konferencji rozpocznie Thomas Brandhoff, Dyrektor Zarządzający w Sociomantic Labs, który opowie, jak właściwe wykorzystanie danych z CRM może przełożyć się na wzrost przychodów firmy, pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie lojalności obecnych.

W kolejnej części spotkania będzie można posłuchać Jana Wittka, Head of Client Development w Google, który wyjaśni, jak skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowym do klienta wielokanałowego, który w ciągu dnia korzysta z wielu różnych urządzeń.

W ogniu pytań znajdzie się natomiast Prezes Zarządu Onetu, Robert Bednarski, który będzie odpowiadał na pytania Roberta Bosha, członka zarządu Sociomantic Labs.

O budowaniu lojalności klientów w kontekście personalizacji opowie natomiast Dylan Slaney, Head of Brand UK & Tesco Markets z dunnhumby. Ważnym wystąpieniem podczas Digital Marketing Heroes, będzie również prelekcja Urszuli Szymczak, Marketing Activation Manager My Coke Teens w Coca-Cola, która wyjaśni, jak skutecznie przykuć uwagę klientów. Natomiast o konieczności skupienia działań marketingowych na potrzebach użytkowników opowie Stefan Konopatzki, Chief Marketing Officer w Stilago.

W programie konferencji przewidziany jest też panel dyskusyjny, w którym czołowi marketerzy, m.in. z ZenithOptimedia Group, NC+, SmartAdserver i Play porozmawiają o przyszłości marketingu internetowego.

Tajemniczy Supebohater i siostry Przybysz

Gościem specjalnym konferencji będzie zdobywca ośmiu ośmiotysięczników, a także członek kadry narodowej Polskiego Związku Alpinizmu we wspinaczce wysokogórskiej. Jednak tożsamość tej osoby zostanie ujawniona dopiero podczas konferencji. Atrakcją wieczoru będzie również afterparty, podczas, którego, w ramach wspólnego projektu wystąpi kolektyw Archeo, nowa inicjatywa muzyczna sióstr Przybysz oraz zespół Night Marks Electric Trio z Wrocławia, który swoich utworach zaciera granice pomiędzy hip-hopem, soulowym dziedzictwem, a najświeższymi brzmieniami muzyki elektronicznej.

Pierwsza edycja konferencji Digital Marketing Heroes rozpocznie się o 13 listopada 2014, o godz. 16:00 w klubie Pin-Up Studio w Warszawie. Wstęp dla zarejestrowanych uczestników jest bezpłatny. Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia: https://www.sociomantic.pl/dmh-2014/

Źródło: Sociomantic Labs

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764