13 listopada 2014 roku, w Warszawie odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu Digital Marketing Heroes. Tematyka, otwierającego ten nowy cykl spotkań dla marketerów, skupiać się będzie przede wszystkim na automatyzacji i personalizacji działań w marketingu internetowym. Wśród prelegentów będą, m.in. Prezes Onetu, Robert Bednarski oraz przedstawiciele Google, Coca-Coli, dunnhumby, Play czy NC+, którzy będą rozmawiać o tym, jak w praktyce wykorzystać Big Data do zwiększania sprzedaży. Konferencja rozpocznie się o godzinie 16:00. Wstęp jest bezpłatny po wcześniejszym zarejestrowaniu.
Digital Marketing Heroes to nowa inicjatywa firmy Sociomantic Labs, specjalizującej się w reklamie osobistej. Podczas pierwszego spotkania, które rozpocznie się o 16:00 w najbliższy czwartek, uczestnicy będę mieli unikalną okazję dowiedzieć się, jak profesjonalni marketerzy radzą sobie z personalizacją przekazów reklamowych w internecie.
Big Data, one-to-one marketing, multichannel w praktyce
Merytoryczną część konferencji rozpocznie Thomas Brandhoff, Dyrektor Zarządzający w Sociomantic Labs, który opowie, jak właściwe wykorzystanie danych z CRM może przełożyć się na wzrost przychodów firmy, pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie lojalności obecnych.
W kolejnej części spotkania będzie można posłuchać Jana Wittka, Head of Client Development w Google, który wyjaśni, jak skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowym do klienta wielokanałowego, który w ciągu dnia korzysta z wielu różnych urządzeń.
W ogniu pytań znajdzie się natomiast Prezes Zarządu Onetu, Robert Bednarski, który będzie odpowiadał na pytania Roberta Bosha, członka zarządu Sociomantic Labs.
O budowaniu lojalności klientów w kontekście personalizacji opowie natomiast Dylan Slaney, Head of Brand UK & Tesco Markets z dunnhumby. Ważnym wystąpieniem podczas Digital Marketing Heroes, będzie również prelekcja Urszuli Szymczak, Marketing Activation Manager My Coke Teens w Coca-Cola, która wyjaśni, jak skutecznie przykuć uwagę klientów. Natomiast o konieczności skupienia działań marketingowych na potrzebach użytkowników opowie Stefan Konopatzki, Chief Marketing Officer w Stilago.
W programie konferencji przewidziany jest też panel dyskusyjny, w którym czołowi marketerzy, m.in. z ZenithOptimedia Group, NC+, SmartAdserver i Play porozmawiają o przyszłości marketingu internetowego.
Tajemniczy Supebohater i siostry Przybysz
Gościem specjalnym konferencji będzie zdobywca ośmiu ośmiotysięczników, a także członek kadry narodowej Polskiego Związku Alpinizmu we wspinaczce wysokogórskiej. Jednak tożsamość tej osoby zostanie ujawniona dopiero podczas konferencji. Atrakcją wieczoru będzie również afterparty, podczas, którego, w ramach wspólnego projektu wystąpi kolektyw Archeo, nowa inicjatywa muzyczna sióstr Przybysz oraz zespół Night Marks Electric Trio z Wrocławia, który swoich utworach zaciera granice pomiędzy hip-hopem, soulowym dziedzictwem, a najświeższymi brzmieniami muzyki elektronicznej.
Pierwsza edycja konferencji Digital Marketing Heroes rozpocznie się o 13 listopada 2014, o godz. 16:00 w klubie Pin-Up Studio w Warszawie. Wstęp dla zarejestrowanych uczestników jest bezpłatny. Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia: https://www.sociomantic.pl/dmh-2014/
Źródło: Sociomantic Labs