logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage Trends 2018 pod patronatem Signs.pl

   28.06.2018, przeczytano 1389 razy
ilustracjastrzałka

Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie się 13 września br. w Warszawie. W trakcie spotkania omówione zostaną m.in.: kluczowe zagadnienia i trendy z zakresu komunikacji cyfrowej, digital merchandisingu, strategii omnichannel, czy kreacji kontentu. Zostaną również przedstawione najciekawsze case studies. W strefie EXPO będzie można natomiast wziąć udział w warsztatach oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi. Wydarzenie organizowane jest pod patronatem stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-trends-2018-pod-patronatem-signs.pl,37056,artykul.html

Konferencja Digital Signage Trends to największa międzynarodowa konferencja w całym rejonie Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej, poświęcona tematyce nowoczesnej komunikacji cyfrowej. Wydarzenie kierowane jest do m.in.: inwestorów, właścicieli i użytkowników systemów DS, marketerów, twórców kontentu DS, domów mediowych, integratorów i producentów rozwiązań DS, architektów i projektantów wnętrz, konsultantów, jak również do ekspertów oraz pasjonatów branżowych.

Dzięki udziałowi w DST 2018 uczestnicy dowiedzą się m.in. jak projektować nowoczesne wystawy oraz przestrzeń z wykorzystaniem nośników cyfrowych, kreować angażujący kontent, wykorzystać nowoczesne środki przekazu do własnej strategii omnichannel oraz do stworzenia wyjątkowego elementu Customer Experience. W trakcie spotkania zostaną przedstawione też przykłady zastosowania ciekawych interakcji z klientem, wykorzystujących rozwiązania dotykowe, sensory, Internet Rzeczy (IoT),  rzeczywistość rozszerzoną (AR), czy też systemy kolejkowe oraz way-finding. Uczestnicy zyskają także wiedzę z zakresu wdrażania i wykorzystania systemów Digital Signage w poszczególnych branżach.

Istotnym elementem programu będą także prezentacje studiów przypadków połączone z praktycznymi sesjami i warsztatami dedykowanymi dla konkretnych grup uczestników. Zaprezentowane będą  m.in.: wdrożenia  z sektorów: retail, kultury (muzea), sportowego, bankowego, rozrywkowego, użyteczności publicznej.

Podczas konferencji realizowane będą także sesje i warsztaty dedykowane:

  • Content Day  - kreacja kontentu Digital Signage (tekst, grafika, video) – reklama i informacja
  • Akademia DS – podstawy tworzenia systemów Digital Signage
  • Warsztaty dla muzealników – Digital Signage jako skuteczne narzędzie promocji  dziedzictwa kulturowego  w obiektach muzealnych
  • Technology Day  - nowości z zakresu technologii i oprogramowania
  • DOOH – dla specjalistów  zainteresowanych rynkiem reklamy  w sektorze DS. Omówione zostaną kampanie reklamowe i  najciekawsze spoty DOOH

W trakcie konferencji odbędzie się również bardzo oczekiwana premiera specjalnego raportu DS – pierwszej w Polsce publikacji przedstawiającej aktualny stan rozwoju polskiego rynku Digital Signage oraz zawierającej kluczowe dane liczbowe, studia przypadków,  wywiady i opinie  ekspertów. Spotkanie zakończy Gala PDSA, na której wręczone zostaną nagrody PDSA Awards dla najlepszych rozwiązań DS, najlepszych inwestorów i użytkowników tych systemów.

Konferencja DST 2018 odbędzie się 13 września br. w Warszawie, a udział w niej jest możliwy po wcześniejszej rejestracji online. Przedstawiciele organizacji i instytucji non-profit oraz użytkownicy systemów DS wybranych sektorów mogą wziąć udział w konferencji BEZPŁATNIE! Obowiązuje kolejność zgłoszeń i termin wskazany przez Organizatora.

ilustracjastrzałka

Patronat medialny nad DST 2018 objęli: AVIntegracje, Marketer+, OOH Magazine, Visual Communication, Businessman.pl, digitalsignagenews.pl, Signs.pl, przegladhandlowy.pl, handelextra.pl, newsroom.tv, fashionbusiness.pl, nowoczesnekino.pl, bizneswpraktyce.com, handelwpratykce.pl.

Źródło: Polish Digital Signage Association

www.digitalsignagetrends.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764