logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach

  PR 29.02.2024, przeczytano 372 razy
ilustracja

14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy, uczestnicy jako pierwsi w Polsce będą mogli zapoznać się z wirtualnym asystentem AI od Sembota - pierwszym tego typu rozwiązaniem na świecie, pozwalającym marketerom na oddelegowanie swoich zadań do sztucznej inteligencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-e-commerce-event-2.0-w-zlotych-tarasach,403285,artykul.html

Po niezwykle udanej pierwszej edycji, wracamy z jeszcze bardziej fascynującym tematem:

“Błędy, które popełniamy w e-commerce. Historie prawdziwe”. Przed wami jedyna taka okazja, by posłuchać o trudnych doświadczeniach osób, które na drodze do skutecznej sprzedaży, zaliczyły sromotne wpadki i… odniosły sukces. A do tego jak zwykle bogaty pakiet bonusów, dzięki którym wyjdziecie z naszej imprezy nie tylko mądrzejsi, ale też zdecydowanie bogatsi - zachęca Marcin Majzner, z ecommerce.pl, organizatora “Ecommerce.pl Event 2.0”.

Impreza z miejsca dołączyła do najważniejszych spotkań branży e-handlu. W pierwszej edycji wydarzenia wzięło bowiem udział ponad 800 uczestników, którzy mogli posłuchać 24 prelekcji, a wspomniany pakiet bonusowy wyniósł ponad 40 tys. zł. W tym roku nie będzie inaczej, a na sumę składają się m.in. zniżki u partnerów konferencji, konsultacje czy możliwość darmowego testowania narzędzi.

Na scenie wystąpią właściciele średniej wielkości sklepów oraz przedstawiciele wiodących platform takich jak Morele czy Black Red White. Wszyscy oni podzielą się odpowiedzią na to samo pytanie - pytanie o błędy. Ta forma konferencji pozwala złapać unikalną perspektywę na dane zagadnienie i była dobrze przyjęta przy pierwszym wydarzeniu, które koncentrowało się na działaniu jakie zapewniło największy sukces sklepu.

Jak zapewnia Marcin Majzner na “Ecommerce.pl Event 2.0.” właściciele sklepów i praktycy e-commerce podzielą się kluczowymi doświadczeniami, które przyczyniły się do podbicia rynku.

Jednak w tym roku na uczestników czeka coś więcej, bo będą oni świadkami premiery przełomowego narzędzia asystenta AI. Sembot AI to potężny produkt oparty na sztucznej inteligencji do automatyzacji i optymalizacji, które pomaga osiągnąć imponujące rezultaty kampanii reklamowych.

– AI to przyszłość i my o tym wiemy. Korzystając z wbudowanego czatu w Sembocie AI, uzyskasz możliwość zadawania pytań na temat danych dotyczących twoich produktów, ich wskaźników oraz prowadzonych kampanii reklamowych – podkreśla Bartosz Ferenc, założyciel i CEO Sembot.com – firmy, która tworzy zaawansowane narzędzia do optymalizacji i automatyzacji reklam online.

Sembot AI codziennie sprawdza, co dzieje się na kontach reklamowych, regularnie odwiedza stronę sklepu i sugeruje poprawki. Analizuje konkurencje, widoczność reklam czy pozycje w SEO. Porównuje ceny z innymi oferentami. Sugeruje zmiany i optymalizacje. Wykonuje setki drobnych czynności, które zawsze były z tyłu głowy, ale nie było komu ich zlecić lub brakowało czasu. Sembot AI dzięki dostępowi do API między innymi Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Google Merchant Center, Microsoft Advertising czy Facebook może nie tylko pobierać informacje, ale i wykonywać różne aktywne czynności na kontach reklamowych.

– Już teraz nasz asystent AI realizuje kilkadziesiąt takich procesów, będących codziennością dla sumiennych specjalistów performance. Z każdym tygodniem dochodzi kilka kolejnych i w najbliższym czasie pokryjemy za pomocą AI niemal 100% rutynowych zadań marketera. W niedalekiej przyszłości, będzie w stanie prowadzić działania marketingowe tak jak teraz robi to agencja performance – zapowiada Ferenc. 

Chcesz być świadkiem premiery przełomowego narzędzia na polskim – a wkrótce i światowym – rynku?

Źródło: Sembot.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764