logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja E-commerce Trends Summit 2022 we wrześniu

  PR 05.08.2022, przeczytano 516 razy

E-commerce Trends Summit 2022 to trzecia edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 r. w formule online. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-e-commerce-trends-summit-2022-we-wrzesniu,396824,artykul.html

Znamy pierwsze nazwiska speakerów na E-commerce Trends Summit 2022

Prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska, ekspert Amazon Damian Wiszowaty, Phil Budden z MIT Sloan School of Management, Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group, oraz Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i strategii monetyzacji – to pierwsza piątka ekspertów, która wystąpi na E-commerce Trends Summit 2022. Konferencja odbędzie się 15 września w formule online i jest przeznaczona dla wszystkich osób zainteresowanych zwiększaniem sprzedaży w Internecie i najnowszymi trendami w e-commerce.

E-commerce Trends Summit 2022 to trzecia edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 r. w formule online (transmisja na żywo) i jest skierowane do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą online i odpowiadających za ten obszar w firmie (specjaliści, menedżerzy, dyrektorzy, członkowie zarządów), prowadzących własne sklepy internetowe oraz zainteresowanych najnowszymi trendami i technologiami w e-commerce.

Tematy i speakerzy tegorocznej konferencji

Najnowsza edycja E-commerce Trends Summit będzie poświęcona czterem głównym obszarom tematycznym:

  • E-klient – emocje, różnice pokoleniowe, UX/CX
  • Marketplace i omnichannel
  • Technologie cyfrowe w e-commerce
  • Nowe trendy: q-commerce, eko-mmerce, re-commerce, social selling, live shopping

Na wirtualnej scenie zobaczymy uznanych polskich i światowych ekspertów, związanych zawodowo i naukowo z rozpoznawalnymi firmami, centrami badawczymi i instytucjami wspierającymi cyfrową gospodarkę. Wystąpią: Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Damian Wiszowaty, ekspert Amazon, prawnik i założyciel firmy Gonito, Phil Budden, starszy wykładowca w MIT Sloan School of Management zajmujący się ekosystemem innowacji, Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group, grupie marketingowej specjalizującej się w komunikacji i transformacji cyfrowej, a także Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i strategii monetyzacji oraz założyciel pricingLAB.

Aktywności i materiały dla uczestników

Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie lub wybierając jeden z płatnych pakietów. Wszyscy uczestnicy, niezależnie od pakietu, mogą wziąć udział w sesjach Q&A z prelegentami i mają dostęp do materiałów partnerów wydarzenia. Dla osób, które zdecydują się na płatny pakiet uczestnictwa, organizatorzy przygotowali ponadto półroczny dostęp do treści z konferencji, e-booka „Siła rekomendacji” Michaela Schrage’a, szkolenie online „Marketing relacji”, certyfikat oraz półroczną prenumeratę ICAN Business Insight w wersji drukowanej. Organizatorzy zapewniają także tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski, dzięki czemu język nie stanowi przeszkody w zdobywaniu wiedzy i interakcji z prelegentami.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764