logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Event Mix – Skuteczny Event Marketing

   31.05.2016, przeczytano 827 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu odbędzie się konferencja EVENT MIX poświęcona skutecznemu event marketingowi. Na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych m. in. Ninę Żukowską, Monikę Dymacz-Kaczmarczyk, Żanetę Berus, Adrianę Piekarską, Agnieszkę Sołtysiak czy Jarosława Uścińskiego. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Dorota Wellman.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix-%E2%80%93-skuteczny-event-marketing-,28733,artykul.html

Konferencja odbędzie się pierwszego dnia w ramach Festiwalu Marketingu 2016 na EXPO XXI  w Warszawie. EVENT MIX to wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych case study oraz rozwiązań na rynku eventowym. Wydarzenie ma być unikalnym połączeniem prelekcji, panelów dyskusyjnych oraz strefy wystawienniczej. Czyli wszystkiego, co przydatne w rozwoju ludzi związanych z branżą eventową.

- Przede wszystkim skupimy się na skuteczności event marketingu, najnowszych trendach, budowaniu relacji. EVENT MIX to także specjalna stref wystawiennicza i prezentacja oferty najlepszych dostawców dla branży eventowej – mówi Andrzej Kuczera, event manager OOH magazine.

Celem wydarzenia jest promocja event marketingu jako skutecznego narzędzia marketingowego. Konferencja EVENT MIX ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient.  

Na konferencji pojawią się dyrektorzy działów: marketingu, PR & HR, event managerowie, menagerowie działów zakupu, agencje eventowe oraz przedstawiciele domów mediowych.

Do końca czerwca obowiązują promocyjne ceny do rejestrację na konferencję.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine – wydawca katalogu OOH event! – oficjalnego wydawnictwa konferencji i strefy EVENT.

Źródło: OOH magazine

www.eventmix.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764