logo
WIADOMOŚCI

Konferencja Event Mix – Skuteczny Event Marketing

   31.05.2016, przeczytano 751 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu odbędzie się konferencja EVENT MIX poświęcona skutecznemu event marketingowi. Na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych m. in. Ninę Żukowską, Monikę Dymacz-Kaczmarczyk, Żanetę Berus, Adrianę Piekarską, Agnieszkę Sołtysiak czy Jarosława Uścińskiego. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Dorota Wellman.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix-%E2%80%93-skuteczny-event-marketing-,28733,artykul.html

Konferencja odbędzie się pierwszego dnia w ramach Festiwalu Marketingu 2016 na EXPO XXI  w Warszawie. EVENT MIX to wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych case study oraz rozwiązań na rynku eventowym. Wydarzenie ma być unikalnym połączeniem prelekcji, panelów dyskusyjnych oraz strefy wystawienniczej. Czyli wszystkiego, co przydatne w rozwoju ludzi związanych z branżą eventową.

- Przede wszystkim skupimy się na skuteczności event marketingu, najnowszych trendach, budowaniu relacji. EVENT MIX to także specjalna stref wystawiennicza i prezentacja oferty najlepszych dostawców dla branży eventowej – mówi Andrzej Kuczera, event manager OOH magazine.

Celem wydarzenia jest promocja event marketingu jako skutecznego narzędzia marketingowego. Konferencja EVENT MIX ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient.  

Na konferencji pojawią się dyrektorzy działów: marketingu, PR & HR, event managerowie, menagerowie działów zakupu, agencje eventowe oraz przedstawiciele domów mediowych.

Do końca czerwca obowiązują promocyjne ceny do rejestrację na konferencję.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine – wydawca katalogu OOH event! – oficjalnego wydawnictwa konferencji i strefy EVENT.

Źródło: OOH magazine

www.eventmix.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone