logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Event Mix – Skuteczny Event Marketing

   31.05.2016, przeczytano 773 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu odbędzie się konferencja EVENT MIX poświęcona skutecznemu event marketingowi. Na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych m. in. Ninę Żukowską, Monikę Dymacz-Kaczmarczyk, Żanetę Berus, Adrianę Piekarską, Agnieszkę Sołtysiak czy Jarosława Uścińskiego. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Dorota Wellman.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix-%E2%80%93-skuteczny-event-marketing-,28733,artykul.html

Konferencja odbędzie się pierwszego dnia w ramach Festiwalu Marketingu 2016 na EXPO XXI  w Warszawie. EVENT MIX to wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych case study oraz rozwiązań na rynku eventowym. Wydarzenie ma być unikalnym połączeniem prelekcji, panelów dyskusyjnych oraz strefy wystawienniczej. Czyli wszystkiego, co przydatne w rozwoju ludzi związanych z branżą eventową.

- Przede wszystkim skupimy się na skuteczności event marketingu, najnowszych trendach, budowaniu relacji. EVENT MIX to także specjalna stref wystawiennicza i prezentacja oferty najlepszych dostawców dla branży eventowej – mówi Andrzej Kuczera, event manager OOH magazine.

Celem wydarzenia jest promocja event marketingu jako skutecznego narzędzia marketingowego. Konferencja EVENT MIX ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient.  

Na konferencji pojawią się dyrektorzy działów: marketingu, PR & HR, event managerowie, menagerowie działów zakupu, agencje eventowe oraz przedstawiciele domów mediowych.

Do końca czerwca obowiązują promocyjne ceny do rejestrację na konferencję.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine – wydawca katalogu OOH event! – oficjalnego wydawnictwa konferencji i strefy EVENT.

Źródło: OOH magazine

www.eventmix.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764