logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Event Mix: Ostatnia szansa na tańsze bilety

   28.06.2016, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

Przypominamy, że zostały tylko trzy dni na zakupienie tańszego biletu na konferencję EVENT MIX, której jesteśmy patronem medialnym. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix%3A-ostatnia-szansa-na-tansze-bilety,29110,artykul.html

Do 30 czerwca obowiązuje cena:

  • 99 zł (od 1 lipca 249 zł) dla Agencji Eventowych/Działów Marketingu Klientów Końcowych
  • 249 zł (od 1 lipca 499 zł) dla Dostawców Usług i Produktów Eventowych


Rejestracja: http://eventmix.com.pl/zarejestrujsie

Więcej informacji o konferencji: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix-%E2%80%93-skuteczny-event-marketing-,28733,artykul.html

Źródło: OOH magazine

www.eventmix.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764