logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Event Mix: Ostatnia szansa na tańsze bilety

   28.06.2016, przeczytano 1007 razy
ilustracjastrzałka

Przypominamy, że zostały tylko trzy dni na zakupienie tańszego biletu na konferencję EVENT MIX, której jesteśmy patronem medialnym. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix%3A-ostatnia-szansa-na-tansze-bilety,29110,artykul.html

Do 30 czerwca obowiązuje cena:

  • 99 zł (od 1 lipca 249 zł) dla Agencji Eventowych/Działów Marketingu Klientów Końcowych
  • 249 zł (od 1 lipca 499 zł) dla Dostawców Usług i Produktów Eventowych


Rejestracja: http://eventmix.com.pl/zarejestrujsie

Więcej informacji o konferencji: https://www.signs.pl/konferencja-event-mix-%E2%80%93-skuteczny-event-marketing-,28733,artykul.html

Źródło: OOH magazine

www.eventmix.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol...
Omega z wyjątkową kampanią telewizyjną
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
Wirtualny influencer z Opus B na profilu KFC
Eksperci zespołu digital Opus B na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764