logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja FUTURE - przyszłość komunikacji marketingowej i reklamy out-of-home

   18.11.2007, przeczytano 1370 razy

Międzynarodowa Konferencja „FUTURE” odbędzie się 24 stycznia 2008r., w ramach Targów OUTDOOR&MEDIA EXPO. Do Warszawy przyjadą światowi eksperci, by wygłosić prelekcje na temat najnowszych trendów związanych z konsumpcja mediów oraz przyszłością reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-future---przyszlosc-komunikacji-marketingowej-i-reklamy-out-of-home,6407,artykul.html

Organizatorem Konferencji jest firma Best Media, a patronem Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA i Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Na początku lat 90-tych nikt nie przypuszczał, ze Internet zawładnie komunikacją z konsumentami, zwłaszcza tymi młodymi oraz jak wielkie znaczenie będzie to miało dla przyszłości mediów drukowanych i elektronicznych. Nieograniczone możliwości komunikowania się wzmacniają efekt globalizacji komunikacji marketingowej, z drugiej strony mówi się o potrzebie precyzyjnego targetowania przekazu, a nawet o jego personalizacji. Jaka na tym tle będzie przyszłość reklamy zewnętrznej jako medium masowego? Z tymi oraz innymi zagadnieniami dotyczącym trendów, które kształtują bliższą i dalszą przyszłość rynku mediów zmierzą się w styczniu 2008 r. uczestnicy Międzynarodowej Konferencji FUTURE.

Konferencję otworzy wystąpienie jednego z najciekawszych badaczy rynku ostatnich lat, dr Andreas Steinle z Akademii Prognozowania Przyszłości w Instytucie Prognozowania Przyszłości w niemieckim Kelkheim. Jego wystąpienie, pod nazwą „Mega Trends”, zawiera futurystyczne spojrzenie na rozwój społeczeństw, gospodarki, reklamy oraz komunikacji w perspektywie 20 lat.

- W dobie szybkiego rozwoju komunikacji i techniki, nasze wyobrażenia o przyszłości są bardzo ubogie. Potrafimy wyobrazić sobie nasze funkcjonowanie w rzeczywistości za lat pięć, być może dziesięć. Zrozumienie trendów społecznych i technologicznych oraz wynikających z tego niezwykle szybko zachodzących zmian w sposobie odbioru mediów jest dziś kluczowym wyzwaniem dla branży reklamowej”- komentuje Lech Kaczoń, Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej i przewodniczący Rady Programowej Konferencji FUTURE.

Wśród prelegentów Konferencji FUTURE znajdą się przede wszystkim praktycy, uznani eksperci branży reklamowej o międzynarodowym doświadczeniu:
- Herve de Clerc , Wiceprezydent Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) ds. Odpowiedzialności Społecznej Biznesu, który w swoim wystąpieniu podejmie próbę odpowiedzi na pytanie: czy reklama może rzeczywiście zmieniać świat? Wystąpieniu towarzyszyć będzie specjalna wystawa pod tytułem: „ACT Responsible – Advertising Community Together”.

- Thomas Rainer, Wiceprezydent Światowej Federacji Reklamy Zewnętrznej (FEPE), który od początku 2007r. jest głównym koordynatorem projektu światowych badań reklamy zewnętrznej, który został przygotowany w ramach zespołu roboczego FEPE. W czasie konferencji FUTURE zajmie się tematem przyszłości badań reklamy zewnętrznej i wygłosi prelekcję pt. „Globar standards for OOH Media Research”.

- Udo Müller, Prezeses Zarządu największej niemieckiej i piątej co do wielkości na świecie firmy reklamy zewnętrznej Ströer Out-of-Home Media AG. W 1990 roku współtworzył wraz z Heinzem Wernerem Ströerem podstawy rynku reklamy zewnętrznej na terenie nowych niemieckich landów w ramach spółki Ströer City Marketing. Po zjednoczeniu Niemiec dążył konsekwentnie do konsolidacji rynku. Koncern, którym kieruje począwszy od 2004 roku posiada dzisiaj ponad dwadzieścia spółek, w tym także między innymi w Turcji, Polsce i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W czasie Konferencji przedstawi wykład pt. „Globalizacja czy regionalizacja?”

- Michael Buchbinder odpowiedzialny w ramach EPAMEDIA INTERNATIONAL GMBH za realizację projektu pod nazwą "Public Space Advertising". Projekt ten realizowany jest obecnie w Wiedniu. W roku 2008 rozszerzony zostanie na kolejne kraje: Węgry, Czechy, Słowację i Polskę. Temat jego wykładu to „Future of Public Space Advertising”.

Międzynarodowa Konferencja Future odbędzie się na terenie kompleksu wystawienniczo-konferencyjnego EXPO XXI. Więcej informacji oraz formularze zgłoszeniowe na: www.ome.com.pl/future .

Źródło: Best Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764