logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja GMC Live! Powrót do wirtualnej rzeczywistości

   10.11.2020, przeczytano 689 razy
ilustracja

Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz, organizator wydarzenia - Grupa MTP, wraca do wirtualnych prelekcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-gmc-live%21-powrot-do-wirtualnej-rzeczywistosci,389143,artykul.html

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online - GMC Live! odbędzie się 3 grudnia i tak samo jak w przypadku poprzednich edycji będzie bezpłatnie transmitowana w internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:

GMC Live! oraz GMC Live vol. 2 miały w sobie to do czego stacjonarna Golden Marketing Conference przyzwyczaiła swoich odbiorców: merytoryczne i inspirujące wystąpienia, tempo i zaangażowaną społeczność marketingowców oraz branżowych ekspertów z największych polskich i międzynarodowych firm. Wydarzenie zorganizowane przez Grupę MTP to doskonały benchmark, jak przenosić konferencję do sieci.

Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:

  • 204 177 - Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
  • 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
  • 5 073 - Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
  • 1 528 - Reakcji pod relacją live.
  • 147 - Udostępnienia transmisji online.*

Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów, których wykłady poruszą najistotniejsze w ostatnich miesiącach obszary e-commerce, employee advocacy, SXO, prawa w marketingu czy esportu. Całość zrealizowana zostanie w specjalnie wybudowanym studio nagraniowym Grupy MTP wyposażonym w najnowsze rozwiązania techniczne, umożliwiające przeprowadzenie transmisji live w najwyżej jakości. Zapewni to uczestnikom wydarzenia możliwie najlepszy odbiór oglądanych prelekcji. Wydarzenie całkowicie bezpłatnie będzie można śledzić na żywo na Facebooku oraz kanale YouTube Golden Marketing Conference już 3 grudnia. Wystarczy narzędzie z dostępem do internetu i wygodny fotel.

Wydarzenie objęte jest certyfikacja programu DIMAQ. Osoby z certyfikatem uczestniczące w konferencji GMC Live! vol. 3 otrzymają punkty recertyfikacyjne:

  • uczestnik - 10
  • prelegent – 30

Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

Dodatkowe informacje:

*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

UX Design od podstaw - szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem online
Kurs z zakresu projektowania UX poprowadzi Head of Design & Partner w Agencji konsultingowej Together – Bartosz Balewski. Studenci będą mogli uczyć się od doświadczonego specjalisty, współpracującego z Google i dowiedzą się jak stworzyć dobry projekt UX-owy.
Nikon zdobywa cztery nagrody EISA
Nikon ma przyjemność poinformować, że w konkursie EISA Awards 2022-2023 otrzymał 4 nagrody. Flagowy aparat bezlusterkowy Z 9 został uhonorowany tytułem „Camera of the Year” (Aparat roku). Sukces odniosły też obiektywy NIKKOR: NIKKOR Z 800mm f/6.3 VR S w kategorii „Telephoto Lens” (Teleobiektyw), NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S w kategorii „Professional...
Natalia Kaczmarek w globalnej kampanii New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. Osoby, które są najlepsze w tym co robią, i robią to, co kochają najbardziej. W najnowszej odsłonie kampanii pojawiają się globalni ambasadorzy marki: Kawhi Leonard, IU, Raheem Sterling, Bukayo Saka i Jack Harlow. Do wyjątkowego...
Festiwal Marketingu – zostało 30 dni do targów
Już niespełna miesiąc dzieli nas od największej imprezy branżowej przed najważniejszym sezonem w branży. Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 14. edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa.
Kamikaze rozpoczęło współpracę z marką Lajkonik
„Legendarny Moment, Legendarny Smak” - agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w social mediach i rozpoczęła obsługę tego brandu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764