logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu

   14.10.2024, przeczytano 468 razy
ilustracja

XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-konferencja-i-%E2%80%8B%E2%80%8Blove-marketing-and-technology-juz-w-przyszlym-tygodniu,406096,artykul.html

W trakcie wydarzenia widownia będzie miała okazję zobaczyć 18-minutowe wystąpienia aż 36. ekspertów z branży marketingu internetowego, a także zadecydować, jakie miejsce zajmą na przysłowiowym podium. Nie ma wątpliwości, że zwyciężą Ci, którzy wykorzystają swój czas najlepiej, inspirując uczestników nietuzinkową wiedzą. 

Uzupełnieniem prezentacji każdego dnia będą panele dyskusyjne, podczas których prelegenci będą mieli okazję odpowiedzieć na pytania, pojawiające się ze strony publiczności. 

Konferencja została podzielona na trzy ścieżki tematyczne:

  • 22 października - I ❤ social media
  • 23 października - I ❤ marketing
  • 24 października - I ❤ AI 

A co z biletami? Uczestnicy mają do wyboru wejściówki na jeden dzień eventu lub pakiet 3-dniowy. Dzięki temu mogą uczestniczyć tylko w tych prelekcjach, które ich interesują, a także dopełnić swój udział organizowanymi w tym samym czasie szkoleniami:

  • 21 października - AI dla marketingu 
  • 22 października - Email marketing 2024
  • 23 października - Social Media Manager
  • 24 października - Strategia marketingowa

Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz ostatnie dostępne bilety dostępne są na stronie ilovemkt.pl.

Relacja z 16. edycji: https://www.youtube.com/watch?v=KLoIdBe1_5Q

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Sprawny Marketing

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764