logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Jungle Web 2016: e-commerce, marketing, social media

   08.04.2016, przeczytano 968 razy

14 i 15 kwietnia w Łodzi odbędzie się po raz piaty ogólnopolska konferencja Jungle Web, skierowana do firm i studentów zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem internetowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-jungle-web-2016%3A-e-commerce%2C-marketing%2C-social-media,28102,artykul.html

Podczas imprezy spotykają się specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media i nowych technologii aby podzielić się bezpłatnie swoją praktyczną wiedzą. W tym roku organizatorzy zaplanowali 22 prelekcje, podzielone na 8 bloków tematycznych oraz 8 certyfikowanych warsztatów.

W świecie, w którym Internet jest centrum informacji, wiedza dotycząca marketingu okazuje się być kluczowa. Tegoroczna Jungle Web będzie skupiać się wokół wszystkich aspektów i najnowszych trendów działalności w sieci: e-commerce, social media, ePR, analityki internetowej czy YouTube. Na Dżunglowej scenie wystąpią między innymi:

  • Michał Sadowski – prezes Brand24, zdobywającego popularność na całym świecie monitora Internetu,
  • Rafał Baran – „Papież PR”, obecnie z 4fun media, grupy mediowej i reklamowej łączącej świat rozrywki i niestandardowej reklamy,
  • Siostry ADiHD – Właścicielki Fit&Jump, czyli trampolin podbijających całą Europę.


Co jeszcze? Strefa technologiczna – w której m.in.  będzie można wydrukować coś na drukarce 3D, zaprogramować robota czy przemierzać wirtualną rzeczywistość w okularach VR. Wszystko to w zielonej Dżungli, wyrastającej na patio Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Oprócz technologicznych nowości będzie można wziąć udział w konkursach z nagrodami, które będą odbywać się w przerwach między prelekcjami. Organizatorzy ze Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM obiecują, że atmosfera towarzysząca całemu wydarzeniu doskonale sprzyja nawiązywaniu nowych kontaktów, także biznesowych, które potrafią przetrwać lata.

Branżowi specjaliści wspierają Jungle Web

Partnerem kreatywnym konferencji Łódź Jungle Web została agencja Mosqi.to, partnerem głównym Instytut Monitorowania Mediów, a partnerem PR – już po raz trzeci – studio PRowokacja Agencja Public Relations.

Jak dotrzeć do Dżungli?

To proste – po pierwsze należy się zarejestrować na stronie internetowej konferencji jungleweb.pl. Po drugie przyjść, 14 kwietnia 2016 na Wydział Zarządzania UŁ, Łódź, ul. Matejki 22/26 o godzinie 9:30. Udział w konferencji jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja.

Źródło: Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM

www.jungleweb.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764