logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Key2print „Biznes: e-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni” ze udziałem Rafała Brzoski

   10.10.2014, przeczytano 4123 razy
ilustracjastrzałka

Key2Print zaprasza na drugą już edycję konferencji – Biznes : e-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni – 23 października do Warszawy. Podczas spotkania odpowiemy na pytania - jak przygotować się do rozpoczęcia sprzedaż w Internecie? Na czym polega e-commerce i czym jest marketing on-line? Czy za pomocą social media można zyskać nowych klientów i w jaki sposób planować kampanię marketingową, aby zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-key2print-biznes%3A-e-commerce-i-marketing-internetowy-twojej-drukarni-ze-udzialem-rafala-brzoski,22883,artykul.html

Bez klientów nie da się prowadzić biznesu, a bez odpowiednich narzędzi promocji nie sposób klientów zdobyć. Podczas bezpłatnej konferencji organizowanej przez Key2Print uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak poprawić swoje wyniki w sprzedaży w Internecie, jak skutecznie reklamować swoje produkty i usługi w cyberprzestrzeni oraz w sprzedaży tradycyjnej. Głos zabiorą eksperci związani z takimi markami jak Google, Performics, FaceAd, SALESmanago, InPost i CyberLaw.pl.

Reklamowanie za pomocą portali społecznościowych czy Internetu stanowi dla wielu przedsiębiorstw pewne problemy. E-commerce wydaje się być czymś trudnym i nieuchwytnym, a handel coraz bardziej przenosi się właśnie do Internetu. Jak właściwie zachowywać się w cyberprzestrzeni, aby przedsiębiorstwo zyskiwało nowych klientów, a kampanie marketingowe przynosiły oczekiwane rezultaty? 23 października w siedzibie Key2Print w Warszawie przy ulicy Poprawnej 141a, zaproszeni eksperci z branży e-commerce i marketingu on-line będą omawiać zagadnienia związane z prowadzeniem firm w Internecie i ich promocją.

Druga konferencja branżowa organizowana przez Key2Print zostanie podzielona na specjalne panele. W pierwszym głos zabiorą:

  • Marcin Pawłowski (jeden z zaledwie 17 certyfikowanych trenerów Google w Polsce, strateg w domu mediowym Performics – grupa Publicis, jedna z największych grup reklamowych na świecie) opowie o zasadach tworzenia strategii sprzedaży w Internecie i możliwościach największej sieci reklamowej Google.
  • Rafał Brzoska, prezes Integer.pl, operatora Paczkomatów InPost, podczas zdalnej prezentacji poruszy zagadnienia związane z prowadzeniem businessu w Internecie - jakie trendy obecnie panują w branży e-commerce, jakie zalety i zagrożenia płyną z działalności na tej płaszczyźnie handlu i jak prezentuje się przyszłość handlu elektronicznego.
  • Beata Marek (prawnik i założycielka CyberLaw.pl, serwisu poświęconego prawu, biznesowi e-commerce i bezpieczeństwu teleinformatycznemu) opowie o zależnościach pomiędzy trzema bliskimi jej zagadnieniami - biznesem, prawem i cyberbezpieczeństwem, z uwzględnieniem e-commerce.
  • Krzysztof Starzecki (FaceAd, jednej z największych agencji marketingowych w świecie social media) wyjaśni, w jaki sposób właściwie korzystać z portali społecznościowych, aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów i zdobyć nowych klientów.
  • Marek Broda (przedstawiciel SALESmanago, kluczowej w Europie platformy służącej identyfikacji użytkowników stron internetowych, edukator Marketing Automation i e-mail Marketing) opowie, na czym polega automatyzjacja marketingu, czym różnią się od siebie Marketing Automation i e-mail Marketing oraz jak zoptymalizować swoją sprzedaż przy użyciu prostych automatyzacji.
  • Igor Kluź (przedstawiciel Key2Print) opowie o możliwościach wykorzystania Key2Print jako skutecznego narzędzia do sprzedaży on-line przy wykorzystaniu dostępnych na rynku narzędzi marketingowych. Poruszy również temat wsparcia sprzedaży tradycyjnej – poprzez dział handlowy – przy wykorzystaniu rozwiązań internetowych.

 
Odbędzie się również pokaz najnowszych prezentacja firm partnerskich, wraz z demo maszyn – przedstawiciel Duplo przedstawi swoje rozwiązania, które usprawnią realizację zleceń w drukarniach, Akonda zaprezentuje nowoczesne systemy introligatorskie dla drukarni cyfrowych (w tym urządzenie Fastbind PUR). DKS omówi działanie maszyn przeznaczonych do druku monochromatycznego i kolorowego na różnych podłożach i w różnych formatach oraz zaprezentuje nowy model KonicaMinolta Press C1070, natomiast Fotolia przedstawi nowe możlwiości w segmencie home decor i foto-produktów, jakie wynikają ze współpracy Key2Print z bankiem liczącym ponad 25 milionów fotografii.

Konferencja odbędzie się 23 października w siedzibie Key2Print w Warszawie, przy ulicy Poprawnej 141a. Rozpoczęcie o godzinie 8.45, przewidywane zakończenie około godziny 16, w przerwie między panelami zaplanowano lunch oraz przerwy kawowe. Aby wziąć udział w bezpłatnej konferencji, wystarczy zarejestrować się na stronie biznes.key2print.com lub drogą mailową, pisząc na info(at)key2print.com. Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Web2Print

biznes.key2print.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764