logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Marcom Skills Day – Kompetencje pracowników vs. potrzeby pracodawców

  PR 20.01.2020, przeczytano 608 razy

Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami branży, rynku pracy i środowiska akademickiego. Będzie to jednocześnie inauguracja niedawno powstałej Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, której inicjatorami są SAR i IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-marcom-skills-day-%E2%80%93-kompetencje-pracownikow-vs.-potrzeby-pracodawcow,385383,artykul.html

Uczestnicy „MarCom Skills Day” będą mogli wysłuchać wystąpień dotyczących obszarów takich jak: Zintegrowany System Kwalifikacji, kompetencje pracowników, prognozy i trendy związane z zawodami przyszłości czy poznać wyniki badań sensu pracy lub kapitału ludzkiego w środowiskach cyfrowych.

Pracodawcy poznają odpowiedź na pytanie jak sprawnie oceniać kompetencje kandydata do pracy, zaś szukający pracy poznają strategie poszukiwania i zdobywania zatrudnienia. Będzie można także dowiedzieć się kim są szkolni doradcy zawodowi.

- Serdecznie zapraszamy na naszą konferencję wszystkie osoby zainteresowane rozwojem swojej kariery, nie tylko z sektora komunikacji marketingowej.  Konferencja ma być nie tylko źródłem wiedzy, ale też ciekawą inspiracją do zdobycia nowych umiejętności i kwalifikacji oraz projektowania swojej indywidualnej ścieżki rozwoju. Ważne jest dla nas także to, że na konferencji mogą spotkać się środowiska, które tradycyjnie zbyt rzadko ze sobą współpracowały, nie miały możliwości i motywacji do lepszego poznania. Nie tylko sektor komunikacji marketingowej potrzebuje nowych rozwiązań w dziedzinie kwalifikacji, kompetencji, employer brandingu i rekrutacji. Ta konferencja ma pomóc znaleźć rozwiązania – mówi Marcin Olkowicz, Animator Rady.

Organizatorem MarComSkills Day jest Sektorowa Rada ds. kompetencji komunikacji marketingowej. Głównym zadaniem Rady jest wyznaczenie kierunku zmian systemu edukacji i jego dopasowanie do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak aby kwalifikacje zdobywane w szkołach, na uczelniach, podczas kursów i szkoleń odpowiadały na rzeczywiste potrzeby pracodawców. Członkowie Rady zajmują się m.in. identyfikacją i definiowaniem rzeczywistych wymagań zawodowych w branży, opracowywaniem ram i standardów kwalifikacji, programów edukacyjnych oraz rozwiązaniami prawnymi i organizacyjnymi. Inicjatorami Rady są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Projekt jest realizowany w ramach „Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2019-2022”, wdrażanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

MarCom Skills Day to pierwsze wydarzenie, które wpisuje się w cele działalności Rady. Radę tworzą reprezentanci: pracodawców, instytucji rynku pracy, organizacji branżowych i dialogu społecznego, uczelni wyższych, szkół średnich, podmiotów kształcenia ustawicznego, a także eksperci i specjaliści, którzy wspólnie pracować będą nad systemowymi rozwiązaniami.

Konferencja MarCom Skills Day – „Kompetencje pracowników vs. potrzeby pracodawców” składa się z trzech bloków tematycznych. Rozpocznie ją oficjalne powitanie przybyłych gości przez Pawła Tyszkiewicza, Pełnomocnika Zarządu SAR oraz Włodzimierza Schmidta – prezesa zarządu IAB Polska. Część pierwsza wydarzenia będzie poświęcona Zintegrowanemu Systemowi Kwalifikacji. Panel drugi koncentruje się na prognozach i wyzwaniach rynku pracy w branży komunikacji marketingowej. Ostatni blok tematyczny dotyczyć będzie rozwiązań zarówno dla pracodawców, jak i tych poszukujących pracy i edukatorów. Na zakończenie organizatorzy przewidują dyskusje podsumowującą konferencję.

MarCom Skills Day ma charakter otwarty (wstęp jest bezpłatny), jednak liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza dostępnego TUTAJ.

Termin i miejsce:

  • KIEDY? Środa, 29 stycznia 2020 r., w godz. 9:00 – 15:30. Wymagana jest rejestracja uczestników. Liczba miejsc ograniczona.
  • GDZIE? Dom Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy; ul.  Bracka 25, (Dom Braci Jabłkowskich).

Partnerem medialnym konferencji jest magazyn Perspektywy oraz Dyrektor Szkoły.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.
Medonet.pl w nowym serwisie edukuje o zdrowym odżywianiu
Medonet uruchamia nowy lifestylowy subserwis poświęcony zdrowemu odżywianiu. Użytkownicy znajdą tam kompendium wiedzy przygotowanej w idei explanatory journalism, które pomoże podejmować świadome decyzje żywieniowe. To kolejna nowość na Medonet.pl wprowadzona w ostatnich tygodniach.
LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.
Zespół redakcyjny Telex.hu z Węgier otrzymał Nagrodę #AllForJan – wyróżnienie, które jest upamiętnieniem osoby zamordowanego 3 lata temu słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka. Gala #AllForJan była częścią konferencji MEDIA for FREEDOM Summit (d. Press Freedom Conference), wydarzenia online organizowanego 25 lutego przez European Magazine Media...
W związku z publikacjami Onetu, Na Temat, Oko.press, Dziennika Bałtyckiego, Polska The Times, wyborcza.pl, Wprost, WP i innych, w których dokonano manipulacji przekazu wypowiedzi Prezesa Jacka Kurskiego, podczas rozprawy w związku z wniesieniem przez TVP prywatnego aktu oskarżenia przeciwko p. Sadurskiemu, Telewizja Polska żąda zaprzestania powielania wyrwanych z kontekstu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764