logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Marcom Skills Day – Kompetencje pracowników vs. potrzeby pracodawców

  PR 20.01.2020, przeczytano 781 razy

Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami branży, rynku pracy i środowiska akademickiego. Będzie to jednocześnie inauguracja niedawno powstałej Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, której inicjatorami są SAR i IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-marcom-skills-day-%E2%80%93-kompetencje-pracownikow-vs.-potrzeby-pracodawcow,385383,artykul.html

Uczestnicy „MarCom Skills Day” będą mogli wysłuchać wystąpień dotyczących obszarów takich jak: Zintegrowany System Kwalifikacji, kompetencje pracowników, prognozy i trendy związane z zawodami przyszłości czy poznać wyniki badań sensu pracy lub kapitału ludzkiego w środowiskach cyfrowych.

Pracodawcy poznają odpowiedź na pytanie jak sprawnie oceniać kompetencje kandydata do pracy, zaś szukający pracy poznają strategie poszukiwania i zdobywania zatrudnienia. Będzie można także dowiedzieć się kim są szkolni doradcy zawodowi.

- Serdecznie zapraszamy na naszą konferencję wszystkie osoby zainteresowane rozwojem swojej kariery, nie tylko z sektora komunikacji marketingowej.  Konferencja ma być nie tylko źródłem wiedzy, ale też ciekawą inspiracją do zdobycia nowych umiejętności i kwalifikacji oraz projektowania swojej indywidualnej ścieżki rozwoju. Ważne jest dla nas także to, że na konferencji mogą spotkać się środowiska, które tradycyjnie zbyt rzadko ze sobą współpracowały, nie miały możliwości i motywacji do lepszego poznania. Nie tylko sektor komunikacji marketingowej potrzebuje nowych rozwiązań w dziedzinie kwalifikacji, kompetencji, employer brandingu i rekrutacji. Ta konferencja ma pomóc znaleźć rozwiązania – mówi Marcin Olkowicz, Animator Rady.

Organizatorem MarComSkills Day jest Sektorowa Rada ds. kompetencji komunikacji marketingowej. Głównym zadaniem Rady jest wyznaczenie kierunku zmian systemu edukacji i jego dopasowanie do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak aby kwalifikacje zdobywane w szkołach, na uczelniach, podczas kursów i szkoleń odpowiadały na rzeczywiste potrzeby pracodawców. Członkowie Rady zajmują się m.in. identyfikacją i definiowaniem rzeczywistych wymagań zawodowych w branży, opracowywaniem ram i standardów kwalifikacji, programów edukacyjnych oraz rozwiązaniami prawnymi i organizacyjnymi. Inicjatorami Rady są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Projekt jest realizowany w ramach „Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2019-2022”, wdrażanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

MarCom Skills Day to pierwsze wydarzenie, które wpisuje się w cele działalności Rady. Radę tworzą reprezentanci: pracodawców, instytucji rynku pracy, organizacji branżowych i dialogu społecznego, uczelni wyższych, szkół średnich, podmiotów kształcenia ustawicznego, a także eksperci i specjaliści, którzy wspólnie pracować będą nad systemowymi rozwiązaniami.

Konferencja MarCom Skills Day – „Kompetencje pracowników vs. potrzeby pracodawców” składa się z trzech bloków tematycznych. Rozpocznie ją oficjalne powitanie przybyłych gości przez Pawła Tyszkiewicza, Pełnomocnika Zarządu SAR oraz Włodzimierza Schmidta – prezesa zarządu IAB Polska. Część pierwsza wydarzenia będzie poświęcona Zintegrowanemu Systemowi Kwalifikacji. Panel drugi koncentruje się na prognozach i wyzwaniach rynku pracy w branży komunikacji marketingowej. Ostatni blok tematyczny dotyczyć będzie rozwiązań zarówno dla pracodawców, jak i tych poszukujących pracy i edukatorów. Na zakończenie organizatorzy przewidują dyskusje podsumowującą konferencję.

MarCom Skills Day ma charakter otwarty (wstęp jest bezpłatny), jednak liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza dostępnego TUTAJ.

Termin i miejsce:

  • KIEDY? Środa, 29 stycznia 2020 r., w godz. 9:00 – 15:30. Wymagana jest rejestracja uczestników. Liczba miejsc ograniczona.
  • GDZIE? Dom Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy; ul.  Bracka 25, (Dom Braci Jabłkowskich).

Partnerem medialnym konferencji jest magazyn Perspektywy oraz Dyrektor Szkoły.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764