logo
WIADOMOŚCI

Konferencja Marketing Mix już we wrześniu

  PR 24.06.2015, przeczytano 765 razy

Wrześniowy Festiwal Marketingu to branżowa impreza służąca spotkaniu profesjonalistów: przedstawicieli agencji reklamowych i pracowników działów marketingu z wystawcami z szeroko rozumianego sektora reklamy. W tym roku nowością w agendzie Festiwalu jest konferencja poświęcona marketingowi w miejscu sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-marketing-mix-juz-we-wrzesniu,25242,artykul.html

- Obserwując aktualne trendy na rynku dodaliśmy do kontynuowanych z lat poprzednich wydarzeń, konferencję MARKETING MIX. To pierwsza edycja tego spotkania, na której specjaliści z rynku rozmawiać będą o efektywnym marketingu w miejscu sprzedaży. Tematy konferencji oscylować będą wokół takich zagadnień jak trade marketing, efektywność kampanii z wykorzystaniem materiałów POS, merchandising czy zachowania konsumenckie – mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Konferencja odbędzie się w Hali EXPO XXI w Warszawie, 9 września podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona. Rejestracja odbędzie się na stronie Festiwalu.

W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku reklamy. Nie zabraknie konkursów branżowych i bogatego programu wydarzeń towarzyszących. Konferencji będzie towarzyszyć 7. edycja konkursu POS STARS na najlepsze dipslay'e.

Festiwal Marketingu odbędzie się w warszawskim Expo XXI, w dniach od 9 do 10 września 2015.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwalmarketingu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone