logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Marketing Mix już we wrześniu

  PR 24.06.2015, przeczytano 1111 razy

Wrześniowy Festiwal Marketingu to branżowa impreza służąca spotkaniu profesjonalistów: przedstawicieli agencji reklamowych i pracowników działów marketingu z wystawcami z szeroko rozumianego sektora reklamy. W tym roku nowością w agendzie Festiwalu jest konferencja poświęcona marketingowi w miejscu sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-marketing-mix-juz-we-wrzesniu,25242,artykul.html

- Obserwując aktualne trendy na rynku dodaliśmy do kontynuowanych z lat poprzednich wydarzeń, konferencję MARKETING MIX. To pierwsza edycja tego spotkania, na której specjaliści z rynku rozmawiać będą o efektywnym marketingu w miejscu sprzedaży. Tematy konferencji oscylować będą wokół takich zagadnień jak trade marketing, efektywność kampanii z wykorzystaniem materiałów POS, merchandising czy zachowania konsumenckie – mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Konferencja odbędzie się w Hali EXPO XXI w Warszawie, 9 września podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona. Rejestracja odbędzie się na stronie Festiwalu.

W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku reklamy. Nie zabraknie konkursów branżowych i bogatego programu wydarzeń towarzyszących. Konferencji będzie towarzyszyć 7. edycja konkursu POS STARS na najlepsze dipslay'e.

Festiwal Marketingu odbędzie się w warszawskim Expo XXI, w dniach od 9 do 10 września 2015.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwalmarketingu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764