logo
WIADOMOŚCI

Konferencja Marketing Mix już we wrześniu

jacekra  PR 24.06.2015, przeczytano 672 razy

Wrześniowy Festiwal Marketingu to branżowa impreza służąca spotkaniu profesjonalistów: przedstawicieli agencji reklamowych i pracowników działów marketingu z wystawcami z szeroko rozumianego sektora reklamy. W tym roku nowością w agendzie Festiwalu jest konferencja poświęcona marketingowi w miejscu sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-marketing-mix-juz-we-wrzesniu,25242,artykul.html

- Obserwując aktualne trendy na rynku dodaliśmy do kontynuowanych z lat poprzednich wydarzeń, konferencję MARKETING MIX. To pierwsza edycja tego spotkania, na której specjaliści z rynku rozmawiać będą o efektywnym marketingu w miejscu sprzedaży. Tematy konferencji oscylować będą wokół takich zagadnień jak trade marketing, efektywność kampanii z wykorzystaniem materiałów POS, merchandising czy zachowania konsumenckie – mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Konferencja odbędzie się w Hali EXPO XXI w Warszawie, 9 września podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona. Rejestracja odbędzie się na stronie Festiwalu.

W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku reklamy. Nie zabraknie konkursów branżowych i bogatego programu wydarzeń towarzyszących. Konferencji będzie towarzyszyć 7. edycja konkursu POS STARS na najlepsze dipslay'e.

Festiwal Marketingu odbędzie się w warszawskim Expo XXI, w dniach od 9 do 10 września 2015.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwalmarketingu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone