logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online

   26.02.2021, przeczytano 388 razy
ilustracja

W dniach 23-26 marca 2021 r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w biurach i zdalnej, a także typowego Home Office. W trakcie spotkania będzie również mowa o trendach w sferze aranżacji nowoczesnych przestrzeni spotkań oraz biznesowej komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-mcct-%E2%80%93-rynek-spotkan-w-biznesie.-od-reala-do-online,390406,artykul.html

Szeroko rozumiany rynek spotkań, konferencji, eventów rozwija się w dużym tempie od wielu lat, a w związku z COVID’19 uległ całkowitej zmianie. Praktycznie każda firma podejmuje decyzje dotyczące właściwego modelu pracy i komunikacji z klientami, zarówno tej wewnętrznej, jak i kierowanej do szerokiego grona odbiorców na zewnątrz organizacji. O nadchodzących zmianach i trendach będzie właśnie mowa podczas pierwszej edycji MCCT Week.

W programie spotkania znajdą się m.in. takie zagadnienia jak organizacja eventów, szkoleń i spotkań w formule online i hybrydowych. Wydarzenia wirtualne szturmem zdobywają Internet i tworzą aktualną biznesową rzeczywistość. Liczy się odpowiedni impakt oraz zainteresowanie potencjalnych uczestników. A nadal wiele z firm i instytucji nie do końca wie jak zacząć działania w tym segmencie, dlatego podczas konferencji MCCT specjaliści z sektora eventowego odpowiedzą m.in. na pytania jak: dopasować platformę komunikacyjną do potrzeb eventu, zainteresować wydarzeniem, angażować uczestnika w trakcie eventu, tworzyć i przekazać wartościowy kontent w atrakcyjny sposób, wyposażyć studio tworząc event online, czy prowadzić spotkanie (autoprezentacja).

Podczas konferencji pojawią się też zagadnienia takie jak:

  • projektowanie, design i wyposażenie nowoczesnych biur
  • miejsca zapewniające komfort i bezpieczeństwo podczas spotkań
  • ergonomia Home Office
  • nowoczesna cyfrowa komunikacja wewnętrza i zewnętrzna
  • praca zdalna, grupowa, rozproszona
  • od reala do online w biznesie
  • trendy rynkowe, debaty ekspertów

Konferencja MCCT jest adresowana do firm, instytucji, użytkowników biznesowych, którzy w swojej pracy stosują lub planują użytkowanie nowoczesnych systemów do: pracy zdalnej, prowadzenia spotkań w swoich biurach lub na odległość, bezpiecznej wymiany danych, idei, pomysłów, organizowania szkoleń, kursów, eventów online. Spotkanie kierujemy do pracodawców i pracowników, jak również do: agencji eventowych i marketingowych, projektantów, architektów, konsultantów, integratorów, właścicieli obiektów.

Udział w konferencji online MCCT to szansa na podniesienie poziomu swojej wiedzy praktycznej, poznanie najnowszych trendów rynkowych i opinii ekspertów oraz nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i branżowych. W trakcie spotkania organizowane będą dla uczestników liczne konkursy, prezentacje, warsztaty, debaty ekspertów. Do wygrania będzie m.in. monitor interaktywny NEC MultiSync CB651Q, którego wartość wynosi ok 11.000 złotych.

Konferencja objęta jest patronatem Signs.pl.

Serwisy społecznościowe:

Więcej informacji udziela Organizator:
Marengo

telefon: +48 12 413 52 02
e-mail: konferencja(at)mcct.pl

Źródło: Marengo, Lucky Monday PR&Events

Dodatkowe informacje:

Partnerami spotkania są m.in. firmy: Sharp NEC Display Solutions, VisionCube, AMX, NewTek, JBL, Sennheiser, QSC, Polsound, Sure, Logitech, Pexip, Crestron, Edbak.

Patronat Medialny nad konferencją objęli m.in.: Architektura&Biznes, AVIntegracje, Nowy Marketing, Mam Startup, Outsourcing&More, www.signs.pl, www.magazif.com www.outsourcingportal.eu, www.mojekonferencje.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma ESB - nowa funkcjonalność
Od tego tygodnia na platformie ESB jest dostępna nowa funkcjonalność. Pozwala ona na logowanie się agencji reklamowych.
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake
Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy -...
Ponad 4,5 miliona podrobionych produktów i komponentów drukarskich w rękach HP
W zeszłym roku, na terenie Europy, Bliskiego Wschody i Afryki (EMEA), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, zespół HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF) skonfiskował ponad 4.5 miliona sfałszowanych produktów, części i komponentów drukarskich – wliczając w to duże ilości tuszy i tonerów. Przejęcia miały miejsce między listopadem 2019 r. a...
Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica
OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764