logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Media Relations już 25 maja

  PR 21.05.2021, przeczytano 476 razy
ilustracjastrzałka

Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom? To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą naszą firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów i jeśli nie chcemy, aby nasz przepadł w informacyjnym szumie, musimy dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił. Jak to zrobić? Temu poświęcona będzie konferencja online Media Relations, organizowana przez Puls Biznesu w dniu 25 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-media-relations-juz-25-maja,391565,artykul.html

Na spotkaniu uczestnicy będą mogli sprawdzić, czy są odpowiednio przygotowani do rozmowy z dziennikarzami. Nauczą się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów. Poznają techniki, za  których pomocą przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co jest do opowiedzenia. Dowiedzą się również, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji wewnątrz firm. Poznają także skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się w sieci, a dodatkowo dowiedzą się, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają.

Powyższe zagadnienia omówią dziennikarze:

  • prasowymi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu)
  • radiowymi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357)
  • regionalnymi (Jerzy Jurecki – Tygodnik Podhalański)
  • telewizyjnymi (Radosław Mróz – TVN24)
  • branżowymi (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl / magazyn Handel)
  • lifestylowymi (Agnieszka Jastrzębska – Jastrząb Post)
  • agencyjnymi (Wojciech Surmacz – Polska Agencja Prasowa)
  • oraz ekspertami komunikacji (Jolanta Piela – Good Division)

Podczas konferencji możliwa będzie dyskusja z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.

  • Więcej informacji i zgłoszenia TUTAJ.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

Dodatkowe informacje:

Patronem medialnym wydarzenia są Instytut Monitorowania Mediów, PRoto.pl, NowMarketing, Portalmedialny.pl, Medialna Perspektywa i Poradnik Przedsiębiorcy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764