logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Media Trendy 2008

   29.02.2008, przeczytano 2076 razy

Już 10 marca br. spotkają się polscy i zagraniczni eksperci ds. mediów i reklamy, którzy w ramach konferencji Media Trendy 2008 powiedzą co nowego czeka branżę medialną, przedstawią nowe modele zarabiania w mediach oraz zaprezentują ciekawe rozwiązania reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-media-trendy-2008,6874,artykul.html

Konferencja Media Trendy to coroczne spotkanie i dyskusje wszystkich, którzy decydują o kształcie mediów: osób kierujących mediami, agencji reklamowych oraz klientów reklamowych. Tematami przewodnimi tegorocznej konferencji są: cyfryzacja przekazu w Polsce, mobilność mediów oraz convertising, czyli nowe metody skutecznego dotarcia reklamowego do klienta.

Podczas wydarzenia mowa będzie o perspektywach dla nowych graczy i nowych formatach w mediach elektronicznych - dowiemy się m. in. czy polski tort medialny został już podzielony? Ciekawym punktem spotkania będzie dyskusja „Co z tą prasą?”, z udziałem szefów największych koncernów prasowych inwestujących w Polsce. Dzięki niej poznamy scenariusze przyszłości prasy w Polsce i na świecie i dowiemy się, dlaczego światowe koncerny nadal inwestują w prasę oraz jak wygrywają walkę o czytelnika i reklamodawcę.

Ponadto mowa będzie o konkurencji i sposobie zarabiania w mediach i na mediach oraz o nowym paradygmacie komunikacji marketingowej (m.in. zmianie sposobu działania mediów w budowaniu emocjonalnych związków z marką). Dowiemy się również jak korzysta i czego oczekuje od mediów pokolenie multitaskingu, które niebawem zdominuje rynek.

Dodatkowo miesięcznik Press zaprasza do otwartej dyskusji nt. współczesnych mediów, w której udział wezmą właściciele mediów (Łukasz Wejchert, szef Onetu, Michał Brański twórca Pudelka.pl, Maciej Popowicz właściciel serwisu nasza-klasa.pl), dziennikarze oraz publiczność. Uczestnicy będą poruszać m.in. kwestie regulacji rynku mediów, granic prywatności czy fenomenu portali społecznościowych.

Punktem specjalnym programu będzie pokaz najlepszych kampanii medialnych, które zostały wyróżnione na międzynarodowym festiwalu reklamowym Cannes Lions 2007. Dowiemy się czym zwyciężają najlepsi i czego możemy nauczyć się od mistrzów w stosowaniu mediów w komunikacji marketingowej?

Gośćmi specjalnymi konferencji będą Joanna Shields (President of International Operations, Bebo); Brian Clifton (Head of Web Analytics EMEA, Google); Maciej Popowicz (twórca portalu Nasza-klasa.pl).

Ponadto swój udział potwierdziło wielu ekspertów ds. mediów, reklamy i marketingu m.in. Edwin Bendyk (Publicysta, Polityka), Jakub Bierzyński (Prezes, OMD), Marcin Bochenek (Członek Zarządu, TVP), Jacek Czynajtis (Wiceprezes Zarządu, Time), Piotr Długiewicz (Prezes, One-2-One), Jadwiga Ford (dyrektor marketingu, Eurozet), Elżbieta Gorajewska (Prezes, AGB Nielsen), Dominika Herburt-Heybowicz (Członek Zarządu, Wirtualna Polska), Stefan Kamiński (Prezes, Krajowa Izba Gospodarcza Elektronika i Telekomunikacji), Jerzy Karwelis (Prezes, Związek Kontroli Dystrybucji Prasy), Paweł Kastory (Prezes, DDB), Katarzyna Kieli (VP Country Manager Central Europe, Discovery Networks Europe), Sławomir Komiński (Członek Zarządu, One-2-One), Robert Kozyra (Prezes, Radio Zet), Krzysztof Kruszewski (Prezes, SMG/KRC), Aleksander Kutela (Prezes, HBO), Anna Lubowska (Prezes, Mediaedge:cia), Krzysztof Nepelski (Dyrektor Marketingu, RMF FM), Piotr Parnowski (Prezes, AMS), Wiesław Podkański (Prezes, Polska Izba Wydawców Prasy), Andrzej Skworz (Redaktor Naczelny, Press), Jarosław Sobolewski (Dyrektor Zarządzający, IAB), Marek Sowa (Prezes, Agora), Dariusz Stokowski (Prezes, 4fun Media S.A.), Krzysztof Surgowt (Prezes Zarządu, Astra Polska), Marek Szafarz (Dyrektor Marketingu, TVN), Artur Waliszewski (Country Manager, Google Polska), Piotr Walter (Prezes, TVN), Łukasz Wejhert (Prezes, Grupa Onet.pl), Andrzej Zarębski (ekspert medialny), Marek Żołędziowski (Prezes, Grupa Mothership) i Tadeusz Żórawski (Prezes, Universal McCann) oraz szefowie największych koncernów mediowych inwestujących w Polsce.

Konferencja Media Trendy 2008 to prezentacje i debaty dotyczące najbardziej aktualnych dylematów, przed jakimi staje rynek mediów i reklamy. To prezentacja narzędzi, z których korzystają najlepsi oraz źródło wielu ciekawych inspiracji i energii do skutecznego działania.

Konferencja odbędzie się 10 marca br. w hotelu Sheraton. Organizatorami są Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Harvard Business Review Polska oraz miesięcznik PRESS.

Szczegółowe informacje na temat konferencji Media Trendy, programu, specjalnych gości i zgłoszeń znajdują się na stronach www.harvard.pl/mediatrendy oraz www.mediatrendy.pl

Źródło: Multi Communications

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764