logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości

  PR 10.05.2024, przeczytano 393 razy

22 maja o godz. 9:30 odbędzie się konferencja online pt. „Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości”, zorganizowana z okazji 6. rocznicy obowiązywania RODO w Polsce. Udział w wydarzeniu jest otwarty oraz bezpłatny. Organizatorem konferencji jest Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k a IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-ochrona-danych-osobowych-2018-2024.-wyzwania-w-cyfrowej-rzeczywistosci,404159,artykul.html

Wydarzenie będzie się koncentrować na podsumowaniu dotychczasowego stanu prawnego oraz omówieniu aktualnych wyzwań związanych z ochroną danych osobowych w erze cyfrowej. Prowadzący będą analizować relacje między RODO a kluczowymi inicjatywami europejskimi, takimi jak Cyfrowa Europa, Digital Services Act oraz Akt AI.

W ramach konferencji odbędą się cztery panele dyskusyjne:

  • Panel dyskusyjny podsumowujący 6 lat stosowania RODO
    Ocena osiągnięć i wyzwań związanych z egzekwowaniem przepisów RODO od 2018 roku.
  • Cyfrowa Europa a dane (osobowe)
    Rola Cyfrowej Europy w kontekście ochrony danych osobowych.
  • Relacje między RODO a Digital Services Act
    Synergia i interakcje pomiędzy RODO a Digital Services Act w zakresie usług cyfrowych.
  • Wpływ AI Act na ochronę danych osobowych
    Konsekwencje Aktu AI dla ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa danych.

Konferencja jest organizowana corocznie z okazji rocznicy obowiązywania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w Polsce. Podczas tegorocznej edycji chcielibyśmy podsumować dotychczasowy stan systemu ochrony danych osobowych oraz omówić aktualne wyzwania związane z dynamicznym rozwojem nowych technologii, w tym szczególnie sztucznej inteligencji. Eksperci z dziedziny ochrony danych osobowych oraz prawa nowych technologii wezmą udział w konferencji, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Szczegóły na https://www.webinary.lubasziwspolnicy.pl/webinary/ochrona-danych-osobowych-2018-2024/

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764