logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Oracle Modern Customer Experience

  PR 17.04.2018, przeczytano 358 razy

Konferencja Oracle Modern Customer Experience, Chicago, 10 kwietnia 2018 r. — Firma Oracle zaprezentowała szereg innowacji, które pomogą specjalistom ds. marketingu, sprzedaży, handlu i obsługi klienta sprostać szybko zmieniającym się oczekiwaniom współczesnych klientów, którzy dysponują większymi niż kiedyś możliwościami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-oracle-modern-customer-experience,36181,artykul.html

Najnowsze rozszerzenia pakietu Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite wspierają działające w sieci przedsiębiorstwa cyfrowe, wprowadzając oparte na sztucznej inteligencji nowe aplikacje, rozwiązania do analizy danych, innowacyjne funkcje wyszukiwania oraz narzędzia głosowe i wideo.

Choć firmy coraz bardziej koncentrują się na klientach, oczekiwania tych ostatnich co do obsługi w dalszym ciągu przewyższają ofertę wielu przedsiębiorstw. Jak wynika z przygotowanego przez firmę Forrester raportu Predictions 2018: A Year of Reckoning („Prognozy na rok 2018: rok rozliczeń”), 30% przedsiębiorstw odnotuje w 2018 r. dalszy spadek wydajności obsługi klienta, co przełoży się na spowolnienie tempa ich wzrostu o jeden punkt procentowy. Pakiet Oracle CX Cloud Suite pomaga użytkownikom stawić czoła tej rosnącej złożoności oraz łatwo i szybko wykorzystać najnowsze innowacje, aby przyspieszyć rozwój ich karier i zadbać o znakomitą obsługę klienta, która zapewni przewidywalne, wymierne wyniki biznesowe.

- Wyzwania, którym musimy stawić czoła, różnią się nieco w poszczególnych działach i przedsiębiorstwach. Punktem wspólnym dla wszystkich specjalistów zajmujących się budowaniem doświadczeń klienta jest jednak poszukiwanie sposobu na odejście od reagowania na zmiany na rzecz ich wyprzedzenia — powiedział Des Cahill, wiceprezes i główny propagator rozwiązań do budowania doświadczeń klienta w firmie Oracle. - Wiemy, że sama technologia nie jest odpowiedzią na ten napływ zmian. Dlatego koncentrujemy nasze starania na wspieraniu klientów w eliminowaniu przeszkód, które uniemożliwiają ich pracownikom skupienie się na klientach i zadbanie o ich znakomitą obsługę.

Innowacje w zakresie marketingu

  • Nowe analizy zachowań opracowywane w czasie rzeczywistym — pozwalają specjalistom ds. marketingu zmienić sposób wykorzystywania danych w całym cyklu relacji z klientem. Dzięki wprowadzeniu platformy Oracle Infinity i narzędzia Oracle CX Audience specjaliści ds. marketingu będą mogli wyeliminować odseparowane od siebie zasoby danych i generować w czasie rzeczywistym analizy bogatych zbiorów danych dotyczących zachowań klientów.
  • Nowa, zaawansowana i skalowalna platforma Oracle Loyalty — umożliwia specjalistom ds. marketingu budowanie zaangażowania użytkowników i robienie na nich wrażenia za pośrednictwem programów lojalnościowych obejmujących wszystkie etapy cyklu relacji z klientem.
  • Nowe, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do koordynacji marketingu — pomagają zwiększyć wskaźnik przeczytanych wiadomości, skuteczność pozyskiwania nowych klientów i wartość klienta w czasie przez automatyczną identyfikację optymalnej kombinacji terminu wysyłki, kanału i treści komunikatu dla poszczególnych klientów. 
  • Nowe narzędzia do optymalizacji reklam — zapewniają spójne wrażenia użytkownikom różnych przeglądarek i urządzeń, umożliwiają też precyzyjne monitorowanie zachowań klienta i wskaźników KPI na różnych urządzeniach w oparciu o testowanie na wielu urządzeniach i personalizację pod kątem znanych klientów.
  • Zoptymalizowane przygotowywanie kampanii — usprawnia opracowywanie kampanii w rozwiązaniu Oracle Responsys, zapewniając szybki i łatwy dostęp do najbardziej aktualnej treści przechowywanej w chmurze Oracle Content and Experience Cloud.  

Innowacje w zakresie sprzedaży

  • Nowe, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do analizy sprzedaży — usprawniają proces sprzedaży i optymalizują opracowywanie prognoz w oparciu o drążenie danych historycznych, w tym zachowań przynoszących zyski i straty.
  • Nowe, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do zarządzania transakcjami — umożliwiają zespołom handlowym maksymalizację marż dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji do optymalizacji cenników. Zwiększają też prawdopodobieństwo zawarcia transakcji, ponieważ udostępniają przejrzyste instrukcje graficzne w newralgicznych momentach decyzyjnych w całym procesie sprzedaży.
  • Nowe, złożone narzędzia do obsługi celów terytorialnych — usprawniają funkcjonowanie zespołów handlowych dzięki nadrzędnej strukturze terytoriów oraz wielu jednostkom biznesowym obsługującym konkretnie zidentyfikowanych klientów. Zapewniają też wgląd w stopień osiągnięcia celów przez danego sprzedawcę i prognozowane postępy w czasie rzeczywistym.
  • Nowy, wirtualny asystent sprzedawcy — upraszcza dostęp do często używanych poleceń CRM dzięki obsłudze głosowej i tekstowej. Wirtualny asystent obsługuje również niestandardowe/rozszerzone obiekty i atrybuty.
  • Nowe konsole biznesowe do monitorowania skuteczności kampanii — niwelują lukę między szefami działów sprzedaży i marketingu, ponieważ umożliwiają zespołom marketingowym wyjście poza działania oparte na klientach w celu zautomatyzowania oceny potencjalnych klientów oraz sprawnej realizacji regionalnych działań marketingowych i promocji wydarzeń.

Innowacje w zakresie handlu

  • Nowe, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do wyszukiwania — pozwalają firmom przewidywać zainteresowania klientów i spersonalizować funkcje wyszukiwania, aby poprawić wskaźnik pozyskiwania nowych klientów, średnią wartość zamówienia oraz przychody przypadające na odwiedzającego.
  • Nowe, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do pozyskiwania klientów — łączą analizy kampanii realizowanych za pośrednictwem poczty elektronicznej i Internetu z kanałami reklamy cyfrowej, aby skrócić czas pozyskiwania nowych klientów z tygodni do godzin, zwiększyć skuteczność zdobywania nowych klientów przez bardziej precyzyjne kierowanie reklam i zoptymalizować wydatki na reklamę.
  • Nowe możliwości integracji dla niezależnych producentów oprogramowania — umożliwiają partnerom technologicznym wykorzystanie usług SaaS i udostępniają zgodne ze standardem możliwości integracji, które przyspieszają wprowadzanie produktów na rynek i pozwalają rozbudowywać platformy handlowe o innowacje stymulujące rozwój w świecie cyfrowym.

Innowacje w zakresie obsługi klienta

  • Nowy asystent wirtualny — rozszerza strategię zarządzania wiedzą o sprawnie przebiegające interakcje FAQ. Umożliwia też przekazywanie zgłoszeń serwisowych do pracowników, zapisując przy tym historię i kontekst, oraz dostarcza przydatne analizy za pośrednictwem intuicyjnej konsoli biznesowej do przeprowadzania analiz i monitorowania.
  • Nowe funkcje narzędzi do czatów wideo — umożliwiają wysokiej jakości biznesowe interakcje wideo i usprawniają integrację narzędzi wideo z dotychczasowymi kanałami obsługi klienta, udostępniając wspólną platformę i narzędzia do zarządzania, a także dobrze znany zestaw narzędzi dla pracowników.

Źródło: Oracle

www.oracle.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764