Instytut PWN oraz Polska Izba Opakowań zapraszają do uczestnictwa w II. edycji ogólnopolskiej konferencji Packaging: Marketing and Technology, która odbędzie się w dniu 14 października 2016 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Zielna.
W codziennej pracy stajecie Państwo przed trudnymi, a zarazem ważnymi decyzjami dotyczącymi opakowań:
- z jakiego materiału wykonać opakowanie – papier czy folia, szkło czy plastik?
- jak dobrać opakowanie, aby produkt był prawidłowo przechowywany i transportowany?
- w jaki sposób można przedłużyć trwałość produktu?
- jak przygotować graficznie opakowania, aby klient wybrał właśnie ten produkt?
Podczas II edycji Packaging: Marketing and Technology odpowiemy na te i inne pytania. Zaprezentujemy najbardziej innowacyjne i kreatywne rozwiązania w zakresie wykorzystywania nowych technologii produkcji, projektowania oraz rebrandingu opakowań. Ceniąc Państwa czas, przedstawimy w sposób skompensowany najnowsze informacje i inspiracje podparte wiedzą, doświadczeniem i sukcesami ekspertów z branży.
Do współpracy zaprosiliśmy praktyków, którzy podzielą się z Państwem unikalną wiedzą i swoimi doświadczeniami. Odpowiedzą na nurtujące pytania z zakresu technologii, projektowania i rebrandingu opakowań.
Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się:
- Wacław Wasiak, Dyrektor Polskiej Izby Opakowań
- Andrzej Kornacki, Członek Rady Polskiej Izby Opakowań
- Dorota Kałowska, Ekspert Polskiej Izby Handlu
- Maciej Karłowicz, Dyrektor Zarządzający Fabryki Ekstruzji oraz Dyrektor R&D Flexo&Extrusion
- Michał Kociankowski, Kierownik Pracowni Synergion
- Joanna Kwiczor, Business Development Manager SGK
- Małgorzata Leniarska, Prezeska European Packaging Design Association
- Krzysztof Polak, Współzałożyciel Semiotic Solutions
- Tadeusz C. Stępień / Adam Zagrodzki, Właściciele Coffee Service
- Monika Żuraw, Radca prawny i wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax
Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Instytut PWN