logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Packaging: Marketing & Technology pod patronatem Signs.pl

   15.06.2016, przeczytano 1114 razy
ilustracja

Instytut PWN oraz Polska Izba Opakowań zapraszają do uczestnictwa w II. edycji ogólnopolskiej konferencji Packaging: Marketing and Technology, która odbędzie się w dniu 14 października 2016 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Zielna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-packaging%3A-marketing-and-technology-pod-patronatem-signs.pl,28936,artykul.html

W codziennej pracy stajecie Państwo przed trudnymi, a zarazem ważnymi decyzjami dotyczącymi opakowań:

  • z jakiego materiału wykonać opakowanie – papier czy folia, szkło czy plastik?
  • jak dobrać opakowanie, aby produkt był prawidłowo przechowywany i transportowany?
  • w jaki sposób można przedłużyć trwałość produktu?
  • jak przygotować graficznie opakowania, aby klient wybrał właśnie ten produkt?


Podczas II edycji  Packaging: Marketing and Technology odpowiemy na te i inne pytania. Zaprezentujemy najbardziej innowacyjne i kreatywne rozwiązania w zakresie wykorzystywania nowych technologii produkcji, projektowania oraz rebrandingu opakowań. Ceniąc Państwa czas, przedstawimy w sposób skompensowany najnowsze informacje i inspiracje podparte wiedzą, doświadczeniem i sukcesami ekspertów z branży.

Do współpracy zaprosiliśmy praktyków, którzy podzielą się z Państwem unikalną wiedzą i swoimi doświadczeniami. Odpowiedzą na nurtujące pytania z zakresu technologii, projektowania i rebrandingu opakowań.

Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się:

  • Wacław Wasiak, Dyrektor Polskiej Izby Opakowań
  • Andrzej Kornacki, Członek Rady Polskiej Izby Opakowań
  • Dorota Kałowska, Ekspert Polskiej Izby Handlu
  • Maciej Karłowicz, Dyrektor Zarządzający Fabryki Ekstruzji oraz Dyrektor R&D Flexo&Extrusion
  • Michał Kociankowski, Kierownik Pracowni Synergion
  • Joanna Kwiczor, Business Development Manager SGK
  • Małgorzata Leniarska, Prezeska European Packaging Design Association
  • Krzysztof  Polak, Współzałożyciel Semiotic Solutions
  • Tadeusz C. Stępień / Adam Zagrodzki, Właściciele Coffee Service
  • Monika Żuraw, Radca prawny i wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax


Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Dodatkowe informacje:

Zdjęcia z I edycji konferencji Packaging: Marketing and Technology 2015

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Warto, naprawdę, podawać w tego typu notatkach, że udział jest płatny.
Ba, podać cenę byłoby dobrze.

avatar użytkownika
,

Zwyczaj jest raczej odwrotny - podaje się i akcentuje informację o ewentualnym wstępie wolnym, Jeśli takiej informacji nie ma należy domniemywać, że udział wiąże się z opłatą. Nie ma żadnego powodu sądzić, że ktoś wkłada pracę, czas i własne pieniądze aby organizować takie imprezy bezpłatnie.

Nie zajmujemy się sprzedażą produktów o których wspominamy publikując notki prasowe i szczegóły cenowe zostawiamy bezpośrednim kontaktom zainteresowanych ze sprzedawcą. Chyba, że sprzedawca decyduje się wskazać cenę w treści notki, uważając ją np. za rodzaj argumentu itp.
  

,

W sklepach internetowych, przy każdym towarze widnieje fiszka z ceną. Podobnie w serwisach informujących o wydarzeniach kulturalnych, wszędzie tam podaje się ceny biletów, czasem liczbami czasem przedziałami liczb.

Jest zwyczaj podawania ceny, żeby internauta nie musiał przeklikiwać miliona stron, by ją poznać. Zatem nie jest prawdą to co piszesz.

Uczciwym jest napisać - reklamujemy wydarzenie, na które wejście jest biletowane w cenie takiej i takiej.
  

avatar użytkownika
,

Nie reklamujemy tego wydarzenia. Informujemy o nim - reklamą i wystawianiem cen niech się zajmą sprzedawcy, to nie rola mediów. Jeśli jakieś serwisy podają w sposób systematyczny ceny, to może mają od nich prowizję - w każdym razie rodzi się takie podejrzenie. Nie zależy nam na prowokowaniu takich dociekań w stosunku do nas.  

,

Bzdura.
Rzetelna informacja o wydarzeniu prócz oczywiście tytułu, składu osobowego i tematyki, obejmuje lokalizację, termin i cenę.
Tylko idiota doszukiwałby się w tym podtekstów.
  

avatar użytkownika
,

Może obejmować, ale nie musi aby być rzetelną. To informacja szczegółowa, dla zainteresowanych udziałem.  

,

Ile kliknięć więcej jest bez podawania ceny?
Ile osób zrezygnuje z kliku, gdy w tekście będzie cena?
  

avatar użytkownika
,

Brawo - wykryłeś właśnie spisek uknuty przez wiadome siły i określone grupy interesów. To organizator wie najlepiej czy cena jest na tyle atrakcyjna że warto o niej wspominać, czy też nie stanowi argumentu i szkoda zawracać nią głowę tym, którzy tekst przeczytają, ale i tak nie zamierzają wziąć udziału. Chyba że wiesz więcej niż organizator.  

Najnowsze w tym dziale

Spółka Janmar Centrum z Trzcinicy zmieniła nazwę na Gatner Packaging
Z dniem 1 grudnia 2022 roku JANMAR CENTRUM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. zmieniła nazwę na GATNER Packaging spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Pionierskie wdrożenie zwojowej maszyny offsetowej Varioman c:line firmy Manroland Goss
Kończący się rok jest dla firmy manroland Goss okresem aktywnej promocji jej innowacyjnego rozwiązania, bazującego na technice zwojowego druku offsetowego – Varioman. Oferowane w trzech wersjach, skierowanych do różnych segmentów rynkowych, zyskuje na popularności i jest wdrażane w kolejnych drukarniach, przede wszystkim specjalizujących się w produkcji opakowań....
Premiera sztancy rotacyjnej Iecho MCT
Nowe rozwiązanie z portfolio iEcho – sztanca rotacyjna MCT to wysokowydajne urządzenie do wycinania, nacinania i bigowania, pracujące w oparciu o wykrojnik zamontowany na cylindrze magnetycznym. Jest to idealne rozwiązanie do średnio- i wysokonakładowej produkcji naklejek, pudełek, etykiet czy kart z nieregularnymi kształtami. Maszyna swoją europejską premierę miała na...
Eticod i API Folie Polska: kompleksowa współpraca przy wdrożeniu technologii hot stampingu
W ostatnim czasie w drukarni Eticod z Katowic, specjalizującej się w produkcji różnego rodzaju etykiet (także wysoko uszlachetnionych), wdrożona została technologia tłoczenia folią na gorąco. W tym celu w 1. połowie roku uruchomione zostało pracujące w trybie off-line urządzenie do hot stampingu. Wówczas też rozpoczęły się testy folii i wszechstronne szkolenia dla osób...
Sinajet 0604MT w Poligrafii Małopolskiej
Ploter tnący to kolejna inwestycja nowosądeckiej drukarni Poligrafia Małopolska w rozbudowę własnego parku maszynowego. Grafmasz tym samym wdrożył kolejny ploter tnąco-bigujący 0604 MT. Instalacja miała miejsce w drugim kwartale 2022 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764