logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Packaging [R]evolution on-line 9 czerwca 2021

  PR 21.04.2021, przeczytano 518 razy

Targi Packaging Innovations oraz Spółka Aniflex mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w kolejnej odsłonie konferencji Packaging [R]evolution, znanej Państwu z poprzednich edycji Targów, tym razem w wersji on-line. W oczekiwaniu na wrześniową edycję Targów spotkajmy się 9 czerwca 2021 na platformie Click Meeting!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-packaging-revolution-on-line-9-czerwca-2021,391144,artykul.html

Szereg prelegentów – praktyków z branży opakowań w krótkich, dynamicznych prezentacjach opowie o nowych, interesujących a czasem zaskakujących rozwiązaniach związanych z drukiem etykiet i opakowań, uszlachetnianiem i zdobieniem oraz szeroko rozumianym designem.

W trakcie konferencji poruszane zostaną tematy jak np. czym są bezpieczne opakowania i jak zabezpieczyć się przed oszustwami. Prelegenci omówią rozwiązania etykietowe przyjazne dla środowiska oraz te wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość; poruszą temat uszlachetniania w kontekście recyklingu i zrównoważonego rozwoju. Ponad to zostanie poruszony temat personalizacji etykiet i opakowań i tzw. druku hybrydowego.

Packaging” to jednak nie tylko ujęcie produkcyjne; ważna jest jego ekspozycja i dostępność na sklepowej półce dlatego też podczas konferencji nie zabraknie informacji na temat tego w jaki sposób wprowadzić produkt do sieci handlowej i wyróżnić go na półce oraz tych związanych ze sposobami zwiększania sprzedaży dzięki zastosowaniu odpowiednich technik przy projektowaniu opakowań.

  • Harmonogram wydarzenia TUTAJ
  • Rejestracja udziału TUTAJ

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764