logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Podzlecania Druku – dla drukarni i agencji reklamowych

  PR 13.11.2018, przeczytano 989 razy
ilustracjastrzałka

Sposoby na zwiększenie sprzedaży produktów i rozszerzenie asortymentu, możliwości poznania nowoczesnych narzędzi, które to umożliwią (w tym rozwiązań, umożliwiających pełną automatyzację outsourcingu w module Podzlecania w systemie iwarePRINT oraz prezentacja samego systemu), a także sposobność nawiązania relacji biznesowych przedstawicieli drukarni z osobami zlecającymi druk – to tylko niektóre elementy Konferencji Podzlecania Druku. Organizatorem wydarzenia jest firma Iware. Odbędzie się ono 7 grudnia br. w Łodzi, w Hotelu Fokus przy ulicy Łąkowej 23, początek zaplanowano na godzinę 10.00. Rejestracja odbywa się na stronie: www.konferencja.podzlecdruk.pl. Liczba miejsc – jak podają organizatorzy - jest ograniczona. O pierwszeństwie decyduje kolejność zgłoszeń.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-podzlecania-druku-%E2%80%93-dla-drukarni-i-agencji-reklamowych,380109,artykul.html

- Wydarzenie – mówi Łukasz Głośny, Sales Manager w firmie Iware - jest skierowane do wszystkich firm z branży poligraficznej, które zlecają na zewnątrz procesy produkcyjne w ramach tzw. outscourcingu oraz przedsiębiorstw, które je realizują. To również wydarzenie przeznaczone dla agencji reklamowych i drukarni, które chcą zwiększyć zakres usług bez konieczności inwestowania w nowe maszyny. To wreszcie konferencja dla tych, którzy chcą poznać narzędzia, które ułatwią im codzienną pracę w poligrafii.

Oprócz bogatego programu merytorycznego, w którym dominować będzie tematyka outsourcingu w poligrafii, zaprezentowane zostaną nowoczesne narzędzia, ułatwiające codzienną pracę przedsiębiorstw tej branży. Organizatorzy przygotowali również dla wszystkich uczestników atrakcyjny wieczór branżowy.

- Dużą wartością naszej konferencji, oprócz zapoznania się z rozwiązaniami „szytymi na miarę” obecnych potrzeb zarówno drukarni jak również zleceniodawców usług poligraficznych, będzie możliwość bliższego zapoznania się jednych z drugimi i nawiązania relacji biznesowych – podkreśla Łukasz Głośny.

W programie merytorycznym konferencji znajdą się – jak zapowiadają organizatorzy – trzy bloki tematyczne. Pierwszy będzie prezentacją najnowszego modułu Podzlecanie, który umożliwia outsourcowanie produktów między drukarniami i agencjami poligraficznymi w systemie iwarePRINT. W tej części spotkania zaprezetnowany zostanie również serwis www, dotyczący tematyki outsourcingu w iP, jak również lista drukarni i agencji aktywnie udostępniających swoje produkty w module Podzlecania oraz plany iwarePRINT na przyszłość. W drugim bloku – jak podają organizatorzy -zaprezentowane zostaną nowoczesne narzędzia, które przydadzą się w pracy każdego drukarza, trzeci blok to prezentacja uczestników, biorących udział w konferencji. Każdy będzie mógł zaprezentować tu swoją ofertę, a także przedstawić innym uczestnikom zapotrzebowanie na jej poszerzenie.

- To czas autoprezentacji swoich usług szerszemu gronu odbiorców - mówi Łukasz Głośny - i potencjalnym kontrahentom. Warto podkreślić, że zaproponowana przez nas tematyka spotkania jest odpowiedzią na potrzeby drukarni  i ich zleceniodawców. Od niemal 10 lat nasza firma współtworzy branżę web-to-print w Polsce, jesteśmy jednym z liderów rynku w zakresie dostarczania rozwiązań web-to-print dla branży reklamowej i poligraficznej. Przez te lata z oferowanych przez nas narzędzi skorzystało i wciąż aktywnie korzysta ponad 150 firm. Mamy klientów w każdej części Polski. Wśród nich są drukarnie offsetowe, cyfrowe, wielkoformatowe, jak również agencje reklamowe i poligraficzne. Dysponujemy bowiem elastycznym systemem, który dopasowujemy do potrzeb użytkowników. iwarePRINT to rozbudowana platforma e-commerce i automatyczny system web-to-print, który optymalizuje procesy i uporządkowuje pracę drukarni czy agencji reklamowej. Poprzez odpowiednie zarządzanie obiegiem zlecenia oraz możliwościom internetowej obsługi sprzedaży, może też znacznie obniżyć koszty prowadzenia przedsiębiorstwa. System ma charakter modułowy. Jego bazowy moduł to zaawansowana platforma e-commerce. Do niej można dobierać dodatkowe segmenty, które rozbudowują system o dodatkowe funkcjonalności. Dlatego na konferencję serdecznie zapraszamy zarówno obecnych użytkowników systemu iwarePRINT, jak również wszystkich, którzy chcą się zapoznać z tym rozwiązaniem, a także nawiązać relacje ze swoimi potencjalnymi klientami.

Udział w konferencji jest płatny. Firma Iware przygotowała dwie pule biletowe dla zainteresowanych. Pierwsza jest aktywna do 16 listopada br. (cena biletu w tej puli wynosi 399 zł netto od osoby). Druga jest aktywna po 16 listopada br. i otwarta do 30 listopada br. (cena biletu w tej puli to 449 zł netto od osoby).

Podane ceny, jak zapowiadają organizatorzy, obejmują - poza wartością merytoryczną samego wydarzenia - wpis do przygotowywanego przez Iware katalogu branżowego (z ofertą produktową, danymi kontaktowymi, informacjami o specjalizacji każdej firmy biorącej udział w wydarzeniu); każdy z uczestników otrzyma również egzemplarz tego  katalogu. Ponadto cena obejmuje: lunch w firmie bufetu, kolację w tej samej formie po zakończeniu konferencji, parking dla osób zmotoryzowanych, a także atrakcyjny wieczór branżowy.

- Mamy nadzieję – mów Łukasz Głośny - że wartością dodaną uczestnictwa w naszej konferencji będą także owocne rozmowy biznesowe, nawiązane nowe kontakty i relacje oraz mile spędzony czas.

Źródło: Iware Sp. z o.o.

www.iwareprint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
Packaging Innovations 2024: Produkty kształtujące przyszłość
Produkty kształtujące przyszłość - znamy datę Targów Packaging Innovations Już za niecały rok, 09-10 października 2024 r. w EXPO Kraków, odbędą się 16. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. To wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku, które każdego roku odwiedzają tysiące gości z Polski i zagranicy. W ciągu dwóch dni będzie można poznać ofertę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764