logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Polzak Marketing 2019

  PR 13.05.2019, przeczytano 483 razy
ilustracjastrzałka

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie. Wydarzenie skierowane jest do działów marketingu, procurement’u, agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Inicjatywa ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. Wydarzenie organizowane jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-polzak-marketing-2019,382413,artykul.html

Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

W programie tegorocznej konferencji miedzy innymi:

 #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?

Przez 10 ostatnich lat rynek reklamowy przeżył ogromną transformację. Jak marki komunikowały się w 2009 a jak robią to w 2019? Jak było a jak jest? Jakie portale, kanały dotarcia i narzędzia powstały na przestrzeni ostatniej dekady? Czy kompetencje Agencji digitalowych wciąż rosną? Jakie są największe wyzwania stojące przed Klientami i Agencjami w kolejnych 10-ciu i latach.

Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.

Tradycyjna sprzedaż offline w wielu kategoriach nie generuje już istotnych wzrostów. Rozwiązaniem jest e-commerce i ewolucja d-commerce – digital commerce, gdzie pojawiają się również inne formy niż tylko dotychczasowy „tradycyjny” e-commerce oparty na serwisach internetowych lub mobilnych. Prezentacja pokaże kierunki rozwoju, przykłady rozwiązań, case studies i możliwości działania w każdej z tych dziedzin w ciągu najbliższych dwóch lat.

Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.

Samochody elektryczne znane są od ok. 50 lat, ale to dopiero Tesla zmieniła skalę ich wykorzystania. O programmatic w telewizji też mówi się od lat, ale eksperci wciąż nie wywołali w Polsce wilka z lasu. Dlaczego? I co musi się wydarzyć, by nadawcy unowocześnili zakonserwowany w Polsce od 20 lat system sprzedaży i zakupu reklam? O potencjale addressable i programmatic TV na polskim rynku.

Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? Przetarg mediowy - wspólnota czy konflikt interesów?– czyli wyniki Dialogu Reklamodawców-Agencji w kategorii Media.

Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od Agencji mediowych - swobodny dostęp do danych, otwarte na bezpośrednich klientów biura sprzedaży, rozwój narzędzi, audytorzy dyskutujący o kompetencjach domów mediowych. Te czynniki i pewnie kilka innych decydują o podejmowanych przez reklamodawców próbach samodzielnego zakupu mediów. Czy trend ma szansę się rozwinąć? Co nam mówią doświadczenia reklamodawców z bardziej rozwiniętych rynków?

Źródło: SAR

Dodatkowe informacje:

Od 2017 Polzak Marketing jest miejsce spotkań trzech środowisk – Zakupów, Marketingu i Agencji komunikacji marketingowej. W tym roku zapraszamy wszystkich zainteresowanych! Także media, wydawców oraz producentów usług i rozwiązań łączących technologię z komunikacją i sprzedażą.

Partnerami wydarzenia są: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Screen Lovers.

Patroni medialni: PRoto, THINKTANK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764