logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Polzak Marketing 2019

  PR 13.05.2019, przeczytano 627 razy
ilustracjastrzałka

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie. Wydarzenie skierowane jest do działów marketingu, procurement’u, agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Inicjatywa ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. Wydarzenie organizowane jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-polzak-marketing-2019,382413,artykul.html

Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

W programie tegorocznej konferencji miedzy innymi:

 #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?

Przez 10 ostatnich lat rynek reklamowy przeżył ogromną transformację. Jak marki komunikowały się w 2009 a jak robią to w 2019? Jak było a jak jest? Jakie portale, kanały dotarcia i narzędzia powstały na przestrzeni ostatniej dekady? Czy kompetencje Agencji digitalowych wciąż rosną? Jakie są największe wyzwania stojące przed Klientami i Agencjami w kolejnych 10-ciu i latach.

Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.

Tradycyjna sprzedaż offline w wielu kategoriach nie generuje już istotnych wzrostów. Rozwiązaniem jest e-commerce i ewolucja d-commerce – digital commerce, gdzie pojawiają się również inne formy niż tylko dotychczasowy „tradycyjny” e-commerce oparty na serwisach internetowych lub mobilnych. Prezentacja pokaże kierunki rozwoju, przykłady rozwiązań, case studies i możliwości działania w każdej z tych dziedzin w ciągu najbliższych dwóch lat.

Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.

Samochody elektryczne znane są od ok. 50 lat, ale to dopiero Tesla zmieniła skalę ich wykorzystania. O programmatic w telewizji też mówi się od lat, ale eksperci wciąż nie wywołali w Polsce wilka z lasu. Dlaczego? I co musi się wydarzyć, by nadawcy unowocześnili zakonserwowany w Polsce od 20 lat system sprzedaży i zakupu reklam? O potencjale addressable i programmatic TV na polskim rynku.

Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? Przetarg mediowy - wspólnota czy konflikt interesów?– czyli wyniki Dialogu Reklamodawców-Agencji w kategorii Media.

Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od Agencji mediowych - swobodny dostęp do danych, otwarte na bezpośrednich klientów biura sprzedaży, rozwój narzędzi, audytorzy dyskutujący o kompetencjach domów mediowych. Te czynniki i pewnie kilka innych decydują o podejmowanych przez reklamodawców próbach samodzielnego zakupu mediów. Czy trend ma szansę się rozwinąć? Co nam mówią doświadczenia reklamodawców z bardziej rozwiniętych rynków?

Źródło: SAR

Dodatkowe informacje:

Od 2017 Polzak Marketing jest miejsce spotkań trzech środowisk – Zakupów, Marketingu i Agencji komunikacji marketingowej. W tym roku zapraszamy wszystkich zainteresowanych! Także media, wydawców oraz producentów usług i rozwiązań łączących technologię z komunikacją i sprzedażą.

Partnerami wydarzenia są: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Screen Lovers.

Patroni medialni: PRoto, THINKTANK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764