logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Print and Win już po raz trzeci

   18.06.2015, przeczytano 1289 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów Festiwal Druku (pełna nazwa: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań) już po raz trzeci odbędzie się konferencja poświęcona technologii Web2Print - Print & Win. Przedstawiciele branży poligraficznej przedstawią najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni. Słuchacze będą mogli poznać główne zalety tych systemów, a także możliwości jakie uzyskają dzięki wprowadzeniu tych rozwiązań we własnych drukarniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-print-and-win-juz-po-raz-trzeci,25195,artykul.html

- Technologie Web2Print stają się normą rynku poligraficznego. Wedle prognoz, w 2017 roku rynek ten w naszym kraju będzie wart aż 14 mld złotych, a połowa sprzedaży ma być realizowana właśnie przez Internet. Moduły internetowe pozwalające na składanie i monitorowanie całego procesu zamówień bez wychodzenia z domu to oszczędność czasu i pieniędzy dla klienta. Oszczędzają też drukarnie, którym te systemy pozwalają obniżyć koszta produkcji i ułatwiają ekspansję na rynki zagraniczne - mówi Monika Opałka z OOH magazine, organizatora targów.

Prezentacja podczas konferencji jest bezpłatna dla wystawców Festiwalu Druku, natomiast istnieje możliwość wzięcia udziału za opłatą dla pozostałych firm. Ilość miejsc jest ograniczona.

Konferencja odbędzie się 9 września 2015 r., w Warszawskim Centrum EXPO XXI podczas Festiwalu Druku.

Festiwal druku objęty jest patronatem medialny Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764