logo
WIADOMOŚCI

Konferencja Print and Win już po raz trzeci

   18.06.2015, przeczytano 1018 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów Festiwal Druku (pełna nazwa: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań) już po raz trzeci odbędzie się konferencja poświęcona technologii Web2Print - Print & Win. Przedstawiciele branży poligraficznej przedstawią najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni. Słuchacze będą mogli poznać główne zalety tych systemów, a także możliwości jakie uzyskają dzięki wprowadzeniu tych rozwiązań we własnych drukarniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-print-and-win-juz-po-raz-trzeci,25195,artykul.html

- Technologie Web2Print stają się normą rynku poligraficznego. Wedle prognoz, w 2017 roku rynek ten w naszym kraju będzie wart aż 14 mld złotych, a połowa sprzedaży ma być realizowana właśnie przez Internet. Moduły internetowe pozwalające na składanie i monitorowanie całego procesu zamówień bez wychodzenia z domu to oszczędność czasu i pieniędzy dla klienta. Oszczędzają też drukarnie, którym te systemy pozwalają obniżyć koszta produkcji i ułatwiają ekspansję na rynki zagraniczne - mówi Monika Opałka z OOH magazine, organizatora targów.

Prezentacja podczas konferencji jest bezpłatna dla wystawców Festiwalu Druku, natomiast istnieje możliwość wzięcia udziału za opłatą dla pozostałych firm. Ilość miejsc jest ograniczona.

Konferencja odbędzie się 9 września 2015 r., w Warszawskim Centrum EXPO XXI podczas Festiwalu Druku.

Festiwal druku objęty jest patronatem medialny Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone