logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Print & Win podczas Festiwalu Druku

   06.09.2021, przeczytano 696 razy
ilustracja

Przedstawiciele firm branży poligraficznej podczas 20-minutowych wystąpień przedstawią branżowe nowości, ciekawostki i podzielą się eksperckim know-how z zakresu szeroko rozumianego druku i poligrafii reklamowej. Uczestnictwo jest bezpłatne, obowiązują zapisy. Podczas konferencji zostaną wśród uczestników rozlosowane specjalne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-print-and-win-podczas-festiwalu-druku,392879,artykul.html

Harmonogram konferencji Print & Win

1 dzień – 15 września

  • 11.00 start, przywitanie gości
  • 11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski, dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).
  • 11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.
  • 12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. „Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.
  • 12.25 – 12.45 Dominik Borkowski, Product Manager Sico Polska, „Drukarki Mimaki z serii 100 jako nowości w segmencie entry level”.
  • 12.50 – 13.10 Marek Nowak, właściciel Softgraf. „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.
  • 13.15 – 13.35 Łukasz Kołodziej, Viscar. „Tips’n tricks w termotransferze – 7 sposobów na lepsze nadruki folią flex”.
  • 13.40 – 14.00 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Nowości w ofercie dla Sign & Display by Epson”.
  • 14.05 – 14.25 Tomasz Habierski, Brand Manager Smart LFP, „Wznieś się wyżej z technologią UVgel”.

2 dzień – 16 września

  • 11.00 start, przywitanie gości
  • 11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski – dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).
  • 11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.
  • 12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. „Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.
  • 12.25 – 12.45 Jacek Szydłowski, Sico Polska. „Warsztat kreatywny i tricki. Jak pracować ciekawie i mądrze z foliami flex i flock”.
  • 12.50 – 13.10 Marek Nowak, Softgraf – „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.
  • 13.15 – 13.35 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Przemysłowy druk tekstylny – nowe możliwości”.

Konferencja odbywa się podczas targów Festiwal Marketingu i Druku, 15-16 września 2021 r., w warszawskim EXPO XXI, w sali Konferencyjnej na terenie targów – stosko A23.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, zgłoszenia przyjmuje Katarzyna Lipska-Konieczko, katarzyna[at]oohmagazine.pl, nr telefonu: 515 077 604. Ilość miejsc ograniczona.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”
Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA,...
Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.
Roksana Gliszczyńska awansuje na stanowisko SEO Lead
Roksana Gliszczyńska została nowym SEO Leadem w agencji KERRIS.
Still Like wygrywa obsługę Strefy Rodzica Budimex Dzieciom
Agencja kreatywna Still Like złożyła najlepszą ofertę na obsługę akcji CSR „Strefa Rodzica. Budimex Dzieciom”. To ogólnopolski program społeczny, którego celem jest tworzenie przyjaznych stref dla dzieci i ich opiekunów w szpitalach w całym kraju.
Venus i Serena Williams zostają ambasadorkami Shares
Venus i Serena Williams zostały udziałowcami oraz ambasadorkami Shares, startupu inwestycyjnego z platformą społecznościową. Siostry wspierają misję platformy polegającą na uspołecznieniu inwestycji i edukacji finansowej - w szczególności wśród kobiet. Startup, który w Wielkiej Brytanii zgromadził już ponad 150 000 użytkowników, wchodzi do Polski w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764