logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Print & Win podczas Festiwalu Druku

   06.09.2021, przeczytano 909 razy
ilustracja

Przedstawiciele firm branży poligraficznej podczas 20-minutowych wystąpień przedstawią branżowe nowości, ciekawostki i podzielą się eksperckim know-how z zakresu szeroko rozumianego druku i poligrafii reklamowej. Uczestnictwo jest bezpłatne, obowiązują zapisy. Podczas konferencji zostaną wśród uczestników rozlosowane specjalne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-print-and-win-podczas-festiwalu-druku,392879,artykul.html

Harmonogram konferencji Print & Win

1 dzień – 15 września

  • 11.00 start, przywitanie gości
  • 11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski, dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).
  • 11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.
  • 12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. „Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.
  • 12.25 – 12.45 Dominik Borkowski, Product Manager Sico Polska, „Drukarki Mimaki z serii 100 jako nowości w segmencie entry level”.
  • 12.50 – 13.10 Marek Nowak, właściciel Softgraf. „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.
  • 13.15 – 13.35 Łukasz Kołodziej, Viscar. „Tips’n tricks w termotransferze – 7 sposobów na lepsze nadruki folią flex”.
  • 13.40 – 14.00 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Nowości w ofercie dla Sign & Display by Epson”.
  • 14.05 – 14.25 Tomasz Habierski, Brand Manager Smart LFP, „Wznieś się wyżej z technologią UVgel”.

2 dzień – 16 września

  • 11.00 start, przywitanie gości
  • 11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski – dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).
  • 11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.
  • 12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. „Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.
  • 12.25 – 12.45 Jacek Szydłowski, Sico Polska. „Warsztat kreatywny i tricki. Jak pracować ciekawie i mądrze z foliami flex i flock”.
  • 12.50 – 13.10 Marek Nowak, Softgraf – „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.
  • 13.15 – 13.35 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Przemysłowy druk tekstylny – nowe możliwości”.

Konferencja odbywa się podczas targów Festiwal Marketingu i Druku, 15-16 września 2021 r., w warszawskim EXPO XXI, w sali Konferencyjnej na terenie targów – stosko A23.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, zgłoszenia przyjmuje Katarzyna Lipska-Konieczko, katarzyna[at]oohmagazine.pl, nr telefonu: 515 077 604. Ilość miejsc ograniczona.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764