logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Print & Win podczas Festiwalu Druku

   06.09.2021, przeczytano 432 razy
ilustracja

Przedstawiciele firm branży poligraficznej podczas 20-minutowych wystąpień przedstawią branżowe nowości, ciekawostki i podzielą się eksperckim know-how z zakresu szeroko rozumianego druku i poligrafii reklamowej. Uczestnictwo jest bezpłatne, obowiązują zapisy. Podczas konferencji zostaną wśród uczestników rozlosowane specjalne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-print-and-win-podczas-festiwalu-druku,392879,artykul.html

Harmonogram konferencji Print & Win

1 dzień – 15 września

  • 11.00 start, przywitanie gości
  • 11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski, dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).
  • 11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.
  • 12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. „Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.
  • 12.25 – 12.45 Dominik Borkowski, Product Manager Sico Polska, „Drukarki Mimaki z serii 100 jako nowości w segmencie entry level”.
  • 12.50 – 13.10 Marek Nowak, właściciel Softgraf. „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.
  • 13.15 – 13.35 Łukasz Kołodziej, Viscar. „Tips’n tricks w termotransferze – 7 sposobów na lepsze nadruki folią flex”.
  • 13.40 – 14.00 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Nowości w ofercie dla Sign & Display by Epson”.
  • 14.05 – 14.25 Tomasz Habierski, Brand Manager Smart LFP, „Wznieś się wyżej z technologią UVgel”.

2 dzień – 16 września

  • 11.00 start, przywitanie gości
  • 11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski – dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).
  • 11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.
  • 12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. „Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.
  • 12.25 – 12.45 Jacek Szydłowski, Sico Polska. „Warsztat kreatywny i tricki. Jak pracować ciekawie i mądrze z foliami flex i flock”.
  • 12.50 – 13.10 Marek Nowak, Softgraf – „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.
  • 13.15 – 13.35 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Przemysłowy druk tekstylny – nowe możliwości”.

Konferencja odbywa się podczas targów Festiwal Marketingu i Druku, 15-16 września 2021 r., w warszawskim EXPO XXI, w sali Konferencyjnej na terenie targów – stosko A23.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, zgłoszenia przyjmuje Katarzyna Lipska-Konieczko, katarzyna[at]oohmagazine.pl, nr telefonu: 515 077 604. Ilość miejsc ograniczona.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764