logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Print & Win podczas Festiwalu Druku

   06.09.2021, przeczytano 1852 razy
ilustracja

Przedstawiciele firm branży poligraficznej podczas 20-minutowych wystąpień przedstawią branżowe nowości, ciekawostki i podzielą się eksperckim know-how z zakresu szeroko rozumianego druku i poligrafii reklamowej. Uczestnictwo jest bezpłatne, obowiązują zapisy. Podczas konferencji zostaną wśród uczestników rozlosowane specjalne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-print-and-win-podczas-festiwalu-druku,392879,artykul.html

Harmonogram konferencji Print & Win

1 dzień – 15 września

  • 11.00 start, przywitanie gości
  • 11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski, dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).
  • 11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.
  • 12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. „Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.
  • 12.25 – 12.45 Dominik Borkowski, Product Manager Sico Polska, „Drukarki Mimaki z serii 100 jako nowości w segmencie entry level”.
  • 12.50 – 13.10 Marek Nowak, właściciel Softgraf. „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.
  • 13.15 – 13.35 Łukasz Kołodziej, Viscar. „Tips’n tricks w termotransferze – 7 sposobów na lepsze nadruki folią flex”.
  • 13.40 – 14.00 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Nowości w ofercie dla Sign & Display by Epson”.
  • 14.05 – 14.25 Tomasz Habierski, Brand Manager Smart LFP, „Wznieś się wyżej z technologią UVgel”.

2 dzień – 16 września

  • 11.00 start, przywitanie gości
  • 11.10 – 11.30 Łukasz Kozłowski – dyrektor oddziału API.PL w Chorzowie, API.PL. „Cyfrowe rewolucje w druku”. Prelegent opowie w jaki sposób, na przestrzeni ostatnich lat, zmieniła się technologia druku na tekstyliach (sublimacja, sitodruk, druk transferowy, itp.).
  • 11.35- 11.55 Michał Czumaj, kierownik rozwoju sprzedaży DiPrinter. „Codzienne czynności serwisowe drukarek UV i innych maszyn”. Prelegent poruszy kwestie przygotowania drukarek UV oraz innych maszyn. Zwróci uwagę na czynności serwisowe codzienne, tygodniowe oraz długookresowe.
  • 12.00 – 12.20 Tomasz Musiał, Inżynier Sprzedaży Intrex. „Wymierne korzyści z wdrożenia druku cyfrowego – personalizacja niskich nakładów jako klucz do sukcesu”.
  • 12.25 – 12.45 Jacek Szydłowski, Sico Polska. „Warsztat kreatywny i tricki. Jak pracować ciekawie i mądrze z foliami flex i flock”.
  • 12.50 – 13.10 Marek Nowak, Softgraf – „Case Study: Prosta produkcja gadżetów z druku 3D – od projektu do realizacji”. Prelegent omówi technologie druku 3D:SLA i FDM wraz z prezentacją możliwych zastosowań w branży do niskoseryjnej produkcji gadżetów, np. brelok, statuetka, elementy makiet w połączeniu z wykorzystaniem technologii laserowych.
  • 13.15 – 13.35 Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe. „Przemysłowy druk tekstylny – nowe możliwości”.

Konferencja odbywa się podczas targów Festiwal Marketingu i Druku, 15-16 września 2021 r., w warszawskim EXPO XXI, w sali Konferencyjnej na terenie targów – stosko A23.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, zgłoszenia przyjmuje Katarzyna Lipska-Konieczko, katarzyna[at]oohmagazine.pl, nr telefonu: 515 077 604. Ilość miejsc ograniczona.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764