logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Sales Boost Summit na 7. urodziny More Bananas

  PR 23.05.2023, przeczytano 369 razy

22 czerwca odbędzie się konferencja marketingowa online Sales Boost Summit. Wszystko z okazji 7. urodzin agencji More Bananas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-sales-boost-summit-na-7.-urodziny-more-bananas,400105,artykul.html

Sales Boost Summit to konferencja dla właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Na uczestników czeka duża dawka praktycznej wiedzy marketingowej podczas webinarów oraz niespodzianka - biznesowe szybkie randki w wirtualnej przestrzeni Ultrafora.

- W tym roku szykujemy coś specjalnego. Odpowiadamy na światowe trendy i zamiast networkingu organizujemy biznesowe szybkie randki w przestrzeni wirtualnej. Uczestnicy konferencji będą mogli spotkać się z wybranym ekspertem lub ekspertką i zapytać go o wszystko, ale uwaga - mają na to tylko 10 minut - zachęca Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.

Konferencja Sales Boost Summit: harmonogram

  • 10.00 - Anna Ledwoń-Blacha - Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu, sprzedaży i biznesie
  • 10.40 - Klaudia Gruszkowska, Katarzyna Guzek - Jak technologie wpłyną na przyszłość sprzedaży i doświadczenia klienta?
  • 11.20 - Wojtek Żywolt - Jak działania w social mediach wpływają na sprzedaż?
  • 12.20 - Ewelina Podrez-Siama - SEO, a sprzedaż, czyli co ma piernik do wiatraka. Jak budować strategię SEO nastawioną na sprzedaż?
  • 13.00 - Agnieszka Gałczyńska - Jak tworzyć content na www, który sprzedaje?
  • 13.40 - Lera Rastsiazhenka - Analityka biznesowa - jedno źródło prawdy, innymi słowy ropa naftowa XXI wieku
  • 14.50 - Joanna Ceplin - Czy marka osobista sprzedaje i czy naprawdę warto inwestować w jej rozwój?
  • 15.30 - Jakub Gołębiowski - Najważniejsze i niezmienne zasady storytellingu w video marketingu
  • 16.10 - Anna Boenish - Copywriting - jak pisać, żeby sprzedawać?

W ramach konferencji agencja przygotowała również e-booki, checklisty, zniżki na działania i szkolenia More Bananas oraz rabaty od partnerów wydarzenia.

- Siedem lat na rynku to dla nas przede wszystkim ciągły rozwój, realizacja projektów dla klientów z Polski i ze świata, organizacja eventów marketingowych. Działo się i będzie dziać się jeszcze więcej. Wciąż poszerzamy ofertę, aby realizować obsługę marketingową 360 - komentuje Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.

More Bananas powstało w 2016 roku. Początek działalności był związany z  social media marketingiem. Dziś oprócz działań w mediach społecznościowych, agencja zajmuje się też: tworzeniem strategii, performance marketingiem, obsługą content marketingową, usługami graficznych oraz foto i wideo, a także projektowaniem i wdrażaniem stron www. W portfolio More Bananas nie brakuje szkoleń z zakresu marketingu oraz czynnego udziału w konferencjach branżowych.

- Dla nas najważniejsze podczas urodzin jest dzielenie się wiedzą. Na konferencję zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu — mówi Sławek Nowak, CEO More Bananas.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764