22 czerwca odbędzie się konferencja marketingowa online Sales Boost Summit. Wszystko z okazji 7. urodzin agencji More Bananas.
Sales Boost Summit to konferencja dla właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Na uczestników czeka duża dawka praktycznej wiedzy marketingowej podczas webinarów oraz niespodzianka - biznesowe szybkie randki w wirtualnej przestrzeni Ultrafora.
- W tym roku szykujemy coś specjalnego. Odpowiadamy na światowe trendy i zamiast networkingu organizujemy biznesowe szybkie randki w przestrzeni wirtualnej. Uczestnicy konferencji będą mogli spotkać się z wybranym ekspertem lub ekspertką i zapytać go o wszystko, ale uwaga - mają na to tylko 10 minut - zachęca Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.
Konferencja Sales Boost Summit: harmonogram
- 10.00 - Anna Ledwoń-Blacha - Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu, sprzedaży i biznesie
- 10.40 - Klaudia Gruszkowska, Katarzyna Guzek - Jak technologie wpłyną na przyszłość sprzedaży i doświadczenia klienta?
- 11.20 - Wojtek Żywolt - Jak działania w social mediach wpływają na sprzedaż?
- 12.20 - Ewelina Podrez-Siama - SEO, a sprzedaż, czyli co ma piernik do wiatraka. Jak budować strategię SEO nastawioną na sprzedaż?
- 13.00 - Agnieszka Gałczyńska - Jak tworzyć content na www, który sprzedaje?
- 13.40 - Lera Rastsiazhenka - Analityka biznesowa - jedno źródło prawdy, innymi słowy ropa naftowa XXI wieku
- 14.50 - Joanna Ceplin - Czy marka osobista sprzedaje i czy naprawdę warto inwestować w jej rozwój?
- 15.30 - Jakub Gołębiowski - Najważniejsze i niezmienne zasady storytellingu w video marketingu
- 16.10 - Anna Boenish - Copywriting - jak pisać, żeby sprzedawać?
W ramach konferencji agencja przygotowała również e-booki, checklisty, zniżki na działania i szkolenia More Bananas oraz rabaty od partnerów wydarzenia.
- Siedem lat na rynku to dla nas przede wszystkim ciągły rozwój, realizacja projektów dla klientów z Polski i ze świata, organizacja eventów marketingowych. Działo się i będzie dziać się jeszcze więcej. Wciąż poszerzamy ofertę, aby realizować obsługę marketingową 360 - komentuje Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.
More Bananas powstało w 2016 roku. Początek działalności był związany z social media marketingiem. Dziś oprócz działań w mediach społecznościowych, agencja zajmuje się też: tworzeniem strategii, performance marketingiem, obsługą content marketingową, usługami graficznych oraz foto i wideo, a także projektowaniem i wdrażaniem stron www. W portfolio More Bananas nie brakuje szkoleń z zakresu marketingu oraz czynnego udziału w konferencjach branżowych.
- Dla nas najważniejsze podczas urodzin jest dzielenie się wiedzą. Na konferencję zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu — mówi Sławek Nowak, CEO More Bananas.
Źródło: More Bananas