logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Sales Boost Summit na 7. urodziny More Bananas

  PR 23.05.2023, przeczytano 142 razy

22 czerwca odbędzie się konferencja marketingowa online Sales Boost Summit. Wszystko z okazji 7. urodzin agencji More Bananas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-sales-boost-summit-na-7.-urodziny-more-bananas,400105,artykul.html

Sales Boost Summit to konferencja dla właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Na uczestników czeka duża dawka praktycznej wiedzy marketingowej podczas webinarów oraz niespodzianka - biznesowe szybkie randki w wirtualnej przestrzeni Ultrafora.

- W tym roku szykujemy coś specjalnego. Odpowiadamy na światowe trendy i zamiast networkingu organizujemy biznesowe szybkie randki w przestrzeni wirtualnej. Uczestnicy konferencji będą mogli spotkać się z wybranym ekspertem lub ekspertką i zapytać go o wszystko, ale uwaga - mają na to tylko 10 minut - zachęca Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.

Konferencja Sales Boost Summit: harmonogram

  • 10.00 - Anna Ledwoń-Blacha - Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu, sprzedaży i biznesie
  • 10.40 - Klaudia Gruszkowska, Katarzyna Guzek - Jak technologie wpłyną na przyszłość sprzedaży i doświadczenia klienta?
  • 11.20 - Wojtek Żywolt - Jak działania w social mediach wpływają na sprzedaż?
  • 12.20 - Ewelina Podrez-Siama - SEO, a sprzedaż, czyli co ma piernik do wiatraka. Jak budować strategię SEO nastawioną na sprzedaż?
  • 13.00 - Agnieszka Gałczyńska - Jak tworzyć content na www, który sprzedaje?
  • 13.40 - Lera Rastsiazhenka - Analityka biznesowa - jedno źródło prawdy, innymi słowy ropa naftowa XXI wieku
  • 14.50 - Joanna Ceplin - Czy marka osobista sprzedaje i czy naprawdę warto inwestować w jej rozwój?
  • 15.30 - Jakub Gołębiowski - Najważniejsze i niezmienne zasady storytellingu w video marketingu
  • 16.10 - Anna Boenish - Copywriting - jak pisać, żeby sprzedawać?

W ramach konferencji agencja przygotowała również e-booki, checklisty, zniżki na działania i szkolenia More Bananas oraz rabaty od partnerów wydarzenia.

- Siedem lat na rynku to dla nas przede wszystkim ciągły rozwój, realizacja projektów dla klientów z Polski i ze świata, organizacja eventów marketingowych. Działo się i będzie dziać się jeszcze więcej. Wciąż poszerzamy ofertę, aby realizować obsługę marketingową 360 - komentuje Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.

More Bananas powstało w 2016 roku. Początek działalności był związany z  social media marketingiem. Dziś oprócz działań w mediach społecznościowych, agencja zajmuje się też: tworzeniem strategii, performance marketingiem, obsługą content marketingową, usługami graficznych oraz foto i wideo, a także projektowaniem i wdrażaniem stron www. W portfolio More Bananas nie brakuje szkoleń z zakresu marketingu oraz czynnego udziału w konferencjach branżowych.

- Dla nas najważniejsze podczas urodzin jest dzielenie się wiedzą. Na konferencję zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu — mówi Sławek Nowak, CEO More Bananas.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764